Nytt Silent Hill under utveckling

Robot
Medlem
Nytt Silent Hill under utveckling

Hm.. Time will tell, får väl se om dom lyckas fånga den underbart hemska stämningen/atmosfären som dom första spelen, 2an är fortfarande min favorit

Inaktiv

hmm nästa generations konsoller? enligt analytiker är dom lååångt borta, eller vet konami något som andra inte vet? oO


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Duracell kaninen?

Medlem
Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRES:

hmm nästa generations konsoller? enligt analytiker är dom lååångt borta, eller vet konami något som andra inte vet? oO

Uttalandet lyder mycket riktigt "nästa generations konsoler" men inom PR-branschen säger man fortfarande "nextgen" om PS3 och Xbox 360. Det har blivit lite av ett buzzword. Nästa Silent Hill bör med andra ord dyka upp till Sonys och Microsofts nuvarande maskiner.

Medlem

Ser fram emot vad som komma skall!

Undrar om det blir ett japanskt eller västerländskt företag de samarbetar med, blir intressant att se efter det ljumna mottagandet av amerikanska Homecoming senast.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Inaktiv

Va fan har de gjort med Lisebergs kaninen? Att detta spel skulle bli lika bra som de två första är lika troligt som att de skulle döpa om serien till Tôst I Gôteborg. Där vi får ikläda oss rollen som en vilsen Glenn Hysén på jakt efter sin försvunna svärmor.

Medlem

Oroande. Är det inte originalskaparna kan det bli vad som helst. Nya kockar i en gryta tenderar ofta att krydda fel.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Jag är nog den enda som gillade filmen som kom för ett par år sedan, spelen bryr jag mig inte om.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tyckte faktiskt också om filmen, har spelat det tredje spelet annars bara.

1
Skriv svar