Pokémon Legends

Medlem
Pokémon Legends

Spelet jag har väntat på ända sen jag var liten ska äntligen släppas! Är inte lika förtjust i Pokémon nu som då men detta skall köpas! Vad tror ni?

Moderator | Testpilot

Behöver se mer innan jag ropar "Yay". Att de verkar gå mot större och öppnare områden är bra, men är de inte fylld med intressant innehåll på något sätt blir det ju bara skräp av det ändå.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hmm, spännande att två (remakes av Diamond och Pearl på ingång också) så pass efterlängtade Pokémon-nyheter ser dagens ljus bara en dag efter det att jag precis plockat upp Pokémon Sword igen och pröjsat för dess expansioner..? Känns lite som att jag fallit offer för något slags reklamtrick.

Skämt åsido, vad ska man säga? En Breath of the Wild-utmanare ser det ju inte ut att bli i dess nuvarande skick. Och det kan det nog inte bli heller sålänge Game Freak eller Nintendo vägrar att kraftigt expandera företaget. Förstår inte riktigt varför det inte har skett än. Pokémon är världens mest inkomstbringande media-franchise genom tiderna av en anledning, folk älskar det. Något värt att lägga extra resurser på kan jag tycka.

Spelet har fortfarande potential, men såhär långt känner jag mig ganska "underväldigad".

Medlem

Förstår vad ni menar, kände lite samma. Men är det någon som brukar leverera så är det Nintendo. Håller tummarna! Än är det långt kvar tills släpp.

Medlem

Ser ju förjävligt ut. Förstår inte hur det kan vara så svårt att göra ett modernt och välutvecklat pokemon-spel.

1
Skriv svar