Fragzone-Fredag – som vanligt, på fredagar!

Robot
Fragzone-Fredag – som vanligt, på fredagar!

Om EA:s nya giv för Anthem, Dragon Age 4. Även next gen-kollen, Republic Commando, Playstation-nyheter och mycket mer!

#fragzone-fredag


Skägg.
10 Chambers

Ni som är Youtube Members och Patrons, kolla respektive plattform för länk till försnacket.


signatur
Medlem

Är det en jättestor stream.......

som vanligt...

i framtiden......

Medlem

Kl. 14 har jag bara rast en halvtimme, så prata snabbt!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ni som är Youtube Members och Patrons, kolla respektive plattform för länk till försnacket.

Superkul! Finns en del att jobba på, men det fixar vi tillsammans. Försnacket var fantastiskt roligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fan det är för tidigt, jag är sällan hemma förrän 4-5


signatur

//monster

Medlem

Utan småförkylt barn blir nog live delen lysande. Kanske bara är med på förtjötet nästa gång.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gregerory:

Utan småförkylt barn blir nog live delen lysande. Kanske bara är med på förtjötet nästa gång.

Hehe, vi får känna oss fram.


signatur
Medlem

roligt att musmattan äntligen är på gång!

Skribent

Roligt initiativ med det där försnacket och inklippen under sändningen, tyvärr för egen del så är jag på jobbet och kan ej närvara. Ser programmet i efterhand varje vecka.

Medlem
Medlem

Som flera andra påpekar, vore inte dumt med en sändning som kanske börjar 18-19 eller ännu senare någongång så att folk som inte har möjlighet att se eller som flexar/har halvdag hinner se era sändningar live ibland! annars är det trevligt att sitta med morgonkaffet eller dylikt och se i efterhand såklart.

Till shopen kanske ni kan fråga om sponsringar på typ tangentbord och liknande som ni får sälja till rabatterat pris osv?
Och nu börjar det ju vara vår snart och sommaren närmar sig, FZ-glajjer?


signatur

Fueled by coffee.

Frilansare
Skrivet av Jonkan:

Som flera andra påpekar, vore inte dumt med en sändning som kanske börjar 18-19 eller ännu senare någongång så att folk som inte har möjlighet att se eller som flexar/har halvdag hinner se era sändningar live ibland! annars är det trevligt att sitta med morgonkaffet eller dylikt och se i efterhand såklart.

Till shopen kanske ni kan fråga om sponsringar på typ tangentbord och liknande som ni får sälja till rabatterat pris osv?
Och nu börjar det ju vara vår snart och sommaren närmar sig, FZ-glajjer?

Hade vi inte haft familjer som gärna vill hänga med oss på fredagskvällarna så hade det varit givet med en senare sändning. Rent krasst är det det som ligger i vågskålen. Men som du säger, repriser är inte fy skam de heller! Vi får se hur det blir framöver, tack för tycket!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Hade vi inte haft familjer som gärna vill hänga med oss på fredagskvällarna så hade det varit givet med en senare sändning. Rent krasst är det det som ligger i vågskålen. Men som du säger, repriser är inte fy skam de heller! Vi får se hur det blir framöver, tack för tycket!

Nej klart som tusan att det inte ska drabba er och era familjer negativt på något sätt, FULL förståelse för det och inget man ska behöva tumma på. Teknikens under med repriser va?
Går ju att köra en kortare variant hemifrån på typ 30-40 min om man vill det, typ mer ingående intryck feån något spel eller aktuell nyhet. Bara ett tips! Inte jobba mer än nödvändigt då familjen alltid är prio. Kanske några testpiloter/recensenter kan hålla låda någon afton om de skulle känna för det osv?


signatur

Fueled by coffee.

1
Skriv svar