Bra coop/multiplayer

Medlem

Moving Out är lättsam soff-coop. Och det bästa är att man får kasta soffor.

Inaktiv

I soffan med polarna/tjejen:
Gauntlet, Rayman Legends, Moving out.

Online:
Ghost Recon Breakpoint (det är faktiskt roligt nu!), Deep Rock Galactic, Valheim, Satisfactory.

Medlem
Skrivet av Alk3z:

Söker ständigt med ljus och lykta efter splitscreen-coop att spela med sambon, tyvärr är PS4 den absolut sämsta plattformen för splitscreen då det bara finns en handfull titlar värda att nämna (Borderlands och Diablo 3 i princip).

Till skillnad från hur det var för 15 år sedan så verkar PC nu vara det enda vettiga valet om man vill spela tillsammans på samma skärm och faktiskt ha lite mer att välja mellan.

Jag sitter lite i samma båt. Försöker hitta couch-coop på PS4/5 som funkar för sambon (som ogillar 1a och 3'e person). Bäst hittills för oss har varit:

Cat Quest 2
Diablo 3
Spiritfarer
Swords of Ditto
Child of Light
Lovers in a dangerous spacetime

Hoppas detta hjälper

Medlem

A way out, var fantastiskt mysigt att spela igenom i co-op.
Lara Croft and the Guardian of Light hade ju också tvunget samarbete med två karaktärer med olika egenskaper vilket jag gillade.
Talar man om online co-op så är ju Dying Light kanske min bästa upplevelse någonsin.

Medlem

Totally reliable delivery service

mycket kul .. Bäst köra egen server och inga som sabbar eller laggar.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

OML
Medlem

Coop-läget på Plants Vs. Zombies är riktigt kul. Trine gillade jag mycket med. Unravel 2.

Medlem

Förutom FIFA20. Mera sportspel online och med soffspel sökes. Snopet att i FIFA20 inte gick att spela 2 v 2 online. Inte ens via Xbox One /Live.

12
Skriv svar