Misstag bekräftar Gears of War 3

Robot
Medlem
Misstag bekräftar Gears of War 3

hehe gott. har lite svårt för CliffyB

Inaktiv

Härliga nyheter, inget oväntat dock. Fortfarande sur att 2:an och 3:an inte finns till PC dock, skjutspel ska spelas på PC! :<

Medlem

sweet...hög tid att ta sig igenom 2an då

I knew it, nice...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

se där, trodde i stort sätt det redan var bekräftat med tanke på hur 2an slutade.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Medlem

*Gäääääääääääääsp*


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

BME
Medlem

haha, de hade programmerat in annonsen men glömde att ändra tiden


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem
Skrivet av Wtftruck:

Härliga nyheter, inget oväntat dock. Fortfarande sur att 2:an och 3:an inte finns till PC dock, skjutspel ska spelas på PC! :<

Med tanke på hur usel ettan var att spela på PC jämfört med på 360 så är jag bara glad att uppföljarna förblev exklusiva. Spelsättet i Gears passade inte till PC, däremot var det som gjort för konsol-kontroll (vilket det var)
Förstod faktiskt inte varför folk hyllade spelet innan jag testat det på 360 :/

Medlem

bah hadde hoppats på nåt roligare..

Inaktiv

Älska GoW 3!

Medlem
Skrivet av Remus:

*Gäääääääääääääsp*

+1

Medlem
Skrivet av Remus:

*Gäääääääääääääsp*

Hållr me, de lär ju inte komma på Pc. Tyckte ettan va skitbra(pc)

Medlem
Skrivet av showerguy:

Älska GoW 3!

Om du menar God of War 3 så håller jag med

Inaktiv
Skrivet av Jozo:
Skrivet av showerguy:

Älska GoW 3!

Om du menar God of War 3 så håller jag med

Gears of War 3!

Medlem

Man fattade att det skulle komma en trea, med tanke på hur tvåan slutade.


signatur

cags

Medlem

Gött, gillar faktiskt GoW spelen rätt mycket :)! Skön stämning o känsla i det!

Medlem

Wow, what else is new?

Medlem

Spelade igen 2:an idag igen, riktigt skönt spel även om det känns som om det blivit lättare sedan jag spelade igenom det sist?
Spännande, ser fram emot nästa spel iaf

Inaktiv

Var det inte sagt från början att det skulle bli triologi men hur som helst knappast en "överraskning" som "råkat" läcka.

Medlem

Va väl ingen som tvivlade på att detta skulle komma ut det va ju redan "bekräftat" att detta va en triologi frågan va väl bara när det skulle komma. Tror inte detta datum lär hålla heller det är en bra bit kvar, vad som helst kan hända.

Men skoj för dem att hålla liv i serien då de får gratis reklam så fort de knystar något.

Medlem

Har det inte varit officiellt att Gears of War 3 ska komma sen det första spelet? .____.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Spelade 2:an och det var väldigt segt, tråkigt och hade i princip samma slut som ettan. Det var riktigt dåligt och jag har inget hopp inför 3:an...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar