Pågående spamattack

Jobbar med data

Vi har nu tvingat alla konton som skickat ut kärleksbrev att nollställa sitt lösenord, är du en av dessa individer som motvilligt skickat ut kärleksbrev kommer du behöva återställa ditt lösenord. Även om du redan har bytt lösenord tidigare idag.

Medlem
Skrivet av jreklund:

Vi har nu tvingat alla konton som skickat ut kärleksbrev att nollställa sitt lösenord, är du en av dessa individer som motvilligt skickat ut kärleksbrev kommer du behöva återställa ditt lösenord. Även om du redan har bytt lösenord tidigare idag.

Nice, bra jobbat! Kanske dags för 2-stegs verifiering snart för Geeks två siter. Så kanske man slipper en del brute-force attacker när folk har lätta lösenord. En del användare kommer ju iaf att använda det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av I am Grööt:

Men mitt PM var ju signerat med "/Redaktörn'". Är det samma lika det här? Otäckt vilket som!

Skrivet av mrFluffy:

Bara en bot skulle svara med att "jag är inte en robot"

Bara en bot skulle svara med "bara en bot skulle svara med att "jag är inte en robot".

Skrivet av anon_306295:

Bytte lösenord för att jag vet att jag hade ett väldigt osäkert sådant just här på FZ. Hoppas ni inte fått några skamlösa förslag från mitt konto.

Förebild!

Skrivet av Sapiens:

Här är förresten en lite mer vågad duett...

Horny on main!


signatur
Medlem

Vad dissad jag känner mig som inte fick något. Vad är det för fel på mig och mitt utseende ='/

Medlem

Chansen att det inte är en robot och att man faktiskt får ligga med en riktigt kvinna är väl 0.000000000001%. Det är iaf högre än noll! Värt oddsen. Lätt!

ELF
Medlem
Skrivet av Sp4ceRock3R:

Chansen att det inte är en robot och att man faktiskt får ligga med en riktigt kvinna är väl 0.000000000001%. Det är iaf högre än noll! Värt oddsen. Lätt!

En riktig? Vad men.... Eller förrästen. Jag ska inte fråga....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

En riktig? Vad men.... Eller förrästen. Jag ska inte fråga....

Större chans att få till det men en öäkta kvinna? Var skriver jag upp mig?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Åh, kollade inte forumet, innan jag skickade frågan till FZ-crew, om varför jag inte kunde öppna det, så glöm bort min fråga, trodde ärligt att någon blivit skitsned på något jag hade skrivit....

/me torkar svetten ur pannan

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_326443:

Åh, kollade inte forumet, innan jag skickade frågan till FZ-crew, om varför jag inte kunde öppna det, så glöm bort min fråga, trodde ärligt att någon blivit skitsned på något jag hade skrivit....

/me torkar svetten ur pannan

Lugna bananer, vi förstår att det uppstår förvirring.


signatur
Medlem

Så jävla besviken är jag! Här har man gått hela dagen på jobbet och trott man ska ha cybersex när man kommer hem men icke. Får väl ta tebax tanten då......2021 här kommer jag!

NuZ
Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi har olika begränsningar (går inte in i detalj på dem) för att förhindra spam men när de nu använde gamla, redan etablerade konton är det svårare att värja sig. Och på tal om de där robotkollarna, fick denna för någon vecka sedan... wtf liksom.

https://cdn.fz.se/artikel/fil/1427059?key=a9e82c71d134d162d33...

Din vän är välkommen att kontakta mig via de vanliga kanalerna. Flamingo på altanen, röd lampa i fönstret.

Helt otroligt att flamingos är sådan symbol för swingers Ingen vågar ju ha de söta rosa fåglarna i trädgården längre


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

När ni ändå öppnat motorn och rotar runt kanske texten kunde göras lite mindre förvirrande.

Citat:

Det finns nya inlägg i tråden "Vill du knulla?" som du bevakar på FZ.se.

Som jag bevakar?!?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av NuZ:

Helt otroligt att flamingos är sådan symbol för swingers Ingen vågar ju ha de söta rosa fåglarna i trädgården längre

Jag ser bara vinster i detta.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Aloysius:

När ni ändå öppnat motorn och rotar runt kanske texten kunde göras lite mindre förvirrande.

Som jag bevakar?!?

Japp, det ska vi ordna. Inget ont som inte har något gott med sig.


signatur
Medlem

Det var minsann ett privilegium att få vara mottagare av ett minst sagt vulgärt inbjudande, tänka sig att kina-bottarna ödslade några bytes av beräkningar bara för min skull ❤️

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vår egen recaptcha - grattis du är inte en robot!

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Uppdatering om läget: Vi har konstaterat att det med största sannolikhet rör sig om en bruteforce-attack och när de lyckats gissa sig till lösenordet, har de loggat in och börjat skicka massa PM.

Vi tittar nu på en lösning för att radera alla dessa PM i vår ände, så att vi sedan kan sätta igång PM-funktionen igen. Om du verkligen måste skicka oanständiga förslag ber vi dig att signera dessa med "jag är inte en robot", så att vi vet. Uppfattat @Klorixx?

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Bara en bot skulle svara med "bara en bot skulle svara med att "jag är inte en robot".

Förebild!

Horny on main!

Är ni inte lite väl diskriminerande mot sådana som os... erhm, robotar?
Captchas är väl för övrigt passé, dags för Voight-Kampff-test när man skapar sitt konto!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Alk3z:

Det var minsann ett privilegium att få vara mottagare av ett minst sagt vulgärt inbjudande, tänka sig att kina-bottarna ödslade några bytes av beräkningar bara för min skull ❤️

Vi får ordna en t-shirt!

Skrivet av PeTTs0n:

Är ni inte lite väl diskriminerande mot sådana som os... erhm, robotar?
Captchas är väl för övrigt passé, dags för Voight-Kampff-test när man skapar sitt konto!

Eller ett allvarligt samtal med mig.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi får ordna en t-shirt!

Eller ett allvarligt samtal med mig.


signatur

IDKFA

Medlem

Kinesiska botar behöver också kärlek.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Sicken måndag! Kina verkar ha hälsat på under morgonkvisten och aktiverat ett gäng gamla konton som börjat skicka ut PM med den enkla frågan "Vill du knulla". Oavsett om du vill detta eller inte, klicka inte på några länkar i dessa PM. Så gör vi vårt bästa för att rensa bort skiten.

Visst får man lite Hotmail 1998-vibbar?

haha fick oxå den frågan.

Medlem

Borde jag byta lösen på FZ? Ni verkar ha det under god kontroll, all good. Tänkte ifall de knackar på ens inloggning så gör jag det gärna svårare för dessa besökare.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

För att ni som inte har fått PM inte ska känna er orättvist behandlade har vi stängt av PM för alla.

Retoriken kändes läskigt realistisk

Medlem

Ser till att byta lösenord på FZ.
här är mitt gamla GptoB461tPgg


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skägg.
10 Chambers

Morgonstatus: Vi kommer att genomföra lite förändringar under dagen och försöka fimpa spammet från vår ände, och när det är klart kan vi sätta på PM-funktionen igen.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Morgonstatus: Vi kommer att genomföra lite förändringar under dagen och försöka fimpa spammet från vår ände, och när det är klart kan vi sätta på PM-funktionen igen.

På Amiga tiden när man skulle lira Larry på floppy var man tvungen att svara på ett ex antal frågor innan man kunde spela spelet. Det kanske kunde vara något för FZ ? 😁


signatur

Skitfiske

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av one63:

Retoriken kändes läskigt realistisk

Vi gillar kollektiv bestraffning!

Skrivet av Leverantören:

På Amiga tiden när man skulle lira Larry på floppy var man tvungen att svara på ett ex antal frågor innan man kunde spela spelet. Det kanske kunde vara något för FZ ? 😁

Alla medlemmar får en manual som refereras i de frågorna - briljant!


signatur
Medlem
Sorry Fz

Lol trodde att jag klickat på någon fel porrsida som hette Fz 🤣

Medlem
Medlem

Jag fick det med. var det bara spam fan jag trodde jag vunnit nått


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av Leverantören:

På Amiga tiden när man skulle lira Larry på floppy var man tvungen att svara på ett ex antal frågor innan man kunde spela spelet. Det kanske kunde vara något för FZ ? 😁

Jotack, man skulle bevisa att man var över 18. Jag minns jag och min polare fick fråga hans morsa då vi på den tiden var extrema nybörjare på engelska

Skriv svar