Halo ska filmatiseras

Robot
Inaktiv
Halo ska filmatiseras

Duger för mig.

Medlem

halo spelan suger efter mig:) men en film på spel serien skulle ju inte vara helt fel kanske skulle bli bra.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Isf skall filmen vara som den där trailern till Halo ODST.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

@ctrl Det kommer det nog att vara

Medlem

Riktigt awesome!

KoP
Medlem

Hoppas det blir Uwe Boll som får sätta sig i regissörsstolen.

Medlem

Skräpspel imo, så vet inte om filmen kommer bli nå bättre

Medlem

Storyn i Halo får väl inte Citizen Kane att darra direkt ;P

Medlem

Jag tycker att Neill Blomkamp och Peter Jackson gjorde ett skitbra jobb med District 9, som va mer eller mindre en förberedelse för Halo, så jag hoppas att de blir dom som får sköta skapadet av Halo som de va tänkt från början.

Inaktiv
Skrivet av xector:

Skräpspel imo, så vet inte om filmen kommer bli nå bättre

Haha säger han som kommer gå på bio! Detta kommer slå alla rekord kan jag lova. Vilken film! Vilket spel!

Medlem

jag tror det kan vara en bra rulle men de kan ju inte göra en film men chefen han är ju alltid en mysterium

Medlem

Det är bra spel, så varför inte? kanske en bra rulle kan det bli


signatur

biltemakörv

Medlem

Awesome! Klippet på youtube på hur de 8 första minuterna av filmen skulle kunna se ut är galet häftigt:D

http://www.youtube.com/watch?v=d6g1yyWEfks&feature=related

Något jag verkligen skulle vilja ha här på FZ är en lista på spel som görs till film och tvärtom! Väldigt krångligt att hålla reda på allt:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

HALO FTW

Halo legends var så där vissa delar var bra vissa inte men en riktig film ME whants

Medlem

Jag är dock rädd att det blir skit gillar spelen men spelfilmer brukar bli dåliga hoppas de gör detta bra.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Steven Spielberg skulle passa rollen perfekt för att göra den här filmen.

Medlem

Finns det inte redan en film som heter Halo?

Medlem
Skrivet av klossen:

Jag är dock rädd att det blir skit gillar spelen men spelfilmer brukar bli dåliga hoppas de gör detta bra.

Tycker att han, den där.. hmm.. han som är så bra... jaa! Uwe Boll heter han, han gör jävligt bra filmer av spel!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av KoP:

Hoppas det blir Uwe Boll som får sätta sig i regissörsstolen.

jo det vore fett

hoppas det blir en uwe boll film!

Medlem

Snubben som gjorde district 9 skulle ju göra halo, tur att han gjorde den först.


signatur

Xd

Hoppas det blir lika epic som sagan om ringen

Medlem
Medlem
Skrivet av Ctrl:

Isf skall filmen vara som den där trailern till Halo ODST.

Japp, inget mindre än så ... sci-fi med inslag av realism och total avsaknad av neon

Medlem

Man kan ju alltid hoppas att de ser till att vårda sitt varumärk genom att göra en väl genomarbetad film. Är dock rädd för att det blir ännu en kalkonrulle, dvs som alla andra spelfilmer.

Bla... bla... just do the damn thing!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir det som i Live Action-trailerna till de senare spelen kan det nog bli rätt bra iaf.

http://www.youtube.com/watch?v=Rz_7WWO8lXE <-- vapnet de gjort här ser riktigt bra ut t ex


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ingen som postat en bild på en ko som blir mjölkad än?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar