Subverse gör en kovändning - Släpps i Early Access trots allt

Robot
Subverse gör en kovändning - Släpps i Early Access trots allt

Med tanke på hur dåligt gameplayet ser ut finns det bara en anledning att lira detta.

#nsfw, #subverse


Medlem

Jaja, jag får väl offra mig, för vetenskapen såklart!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Managor:

Jaja, jag får väl offra mig, för vetenskapen såklart!

Ädelt!


signatur
Medlem

Haha va i helvete! Lite bullethell rymdshooter blandat med lite tactics gameplay blandat med keanu reeves går ner på knä å lyfter brillorna från cyberpunk, ååååå så en enorm jävla drös med cgi porr/hentai.

Jag förstår att kineser och ryssar som har extremt låg månadslön/brist på jobb men ändå kan slänga ihop lite grafik ofta gör extremt tarvliga spel men med bigtiddy som kanske säljer något hundrtal kopior på steam, men 20mille+ kickstarter för det här "spelet"? Som likt de andra spelen mest bara är en nybliven tonårspojkes våta dröm vad gäller introduktion till porr snarare än att de gillar spelen i sig. Galet.

Medlem

Ja, spelmässigt ser det ut som någon kört SEUCK, slängt in lite usel taktik. Sen MASSOS med CGI, MASSOR!

Näe, det där blev nog inte alls vad någon av de som gett dem pengar förväntat sig Lär inte kollas in igen från min sida iaf

Medlem

Hahaha fyfan. Detta kommer aldrig testas

Medlem

"Med tanke på hur dåligt gameplayet ser ut"

Ser ju ändå roligare ut än vad jag hade skoj med Outriders Demot

Medlem

Yup, har ganska bra koll på deras gameplay. De har varit väldigt flitiga med uppdateringar och på sin Discord är det en ganska skön community (NSFW så klart). Frågade dem om de kunde tänka sig att skapa lite mer LGBTQ-orienterade grejer eftersom de är så bra på animering, de motsatte sig det inte annat än att deras huvudsakliga publik är straight och det kändes ju logiskt. Minns när jag såg Chris go at it med en gubbe för några år sedan som de skapat, inte min grej men tycker det är kul när det känns som att alla har plats. Respektfulla mot sina fans är de i alla fall och detta ser ut precis som det de visat upp i sina klipp etc. hittills. Degeneracy at its finest. :3 <3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Helt klart köpas och testas. Ser riktigt spännande ut med allt blandat. Kan få ett gott skratt och en runk.

Medlem

Detta utannonserades inte via trailer utan i releasestrategin som presenterades i November förra året.

Medlem

Let's play på Youtube blev just en extension av extra armar.. Eh det var inget.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kebbe:

Detta utannonserades inte via trailer utan i releasestrategin som presenterades i November förra året.

Åfan! Tack för rättelsen.


signatur
Dex
Medlem
Skrivet av deezel:

Ja, spelmässigt ser det ut som någon kört SEUCK, slängt in lite usel taktik. Sen MASSOS med CGI, MASSOR!

Näe, det där blev nog inte alls vad någon av de som gett dem pengar förväntat sig Lär inte kollas in igen från min sida iaf

Hmm tror nog det är vad dom flesta som backade hoppades på det skulle bli? Ett spel med massa hentai och porr med lite gameplay också? Eller vad menar du? Tycker dom har gjort precis som dom sa från början att dom skulle göra fast bara i större skala.

Men visst jag har inte direkt följt utvecklingen mer än lite då och då för skojs skull så kan ha missat något

Medlem
Skrivet av Dex:

Hmm tror nog det är vad dom flesta som backade hoppades på det skulle bli? Ett spel med massa hentai och porr med lite gameplay också? Eller vad menar du? Tycker dom har gjort precis som dom sa från början att dom skulle göra fast bara i större skala.

Men visst jag har inte direkt följt utvecklingen mer än lite då och då för skojs skull så kan ha missat något

Jag följde det inte annat än läste nyheten som skrevs, men det som sas var Mass Effect-likt spel och det är det ju verkligen inte, snarare det jag nämnde, dvs. SEUCK likt osv.

Medlem
Skrivet av deezel:

Jag följde det inte annat än läste nyheten som skrevs, men det som sas var Mass Effect-likt spel och det är det ju verkligen inte, snarare det jag nämnde, dvs. SEUCK likt osv.

Kollade igenom deras kickstarter och inget som fanns där tyder på några Mass Effect liknelser bortsett från att de är båda Space Opera spel med ett fokus på story.

Medlem

Ajaj, vilket rent skräp detta såg ut att vara. 21 miljoner för detta? Lurat folk.

Medlem

Kollar man på kickstartersidan så verkar dom som pröjsat rätt nöjda med både gameplay och animationer. Så känns inte som att dom lurats direkt.

Inte min typ av spel men hoppas dom som redan betalt blir nöjda!

Medlem

bewbs!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag tycker ändå det är jävla härligt att det finns folk som gör såna här projekt. Det är ju ändå projekt som dessa som inte haft en chans att komma ut annars som Kickstarter är till för. Måste nog också erkänna att snuskgubben i mig blir lite sugen på att provspela 😆

Medlem
Skrivet av deezel:

Ja, spelmässigt ser det ut som någon kört SEUCK, slängt in lite usel taktik. Sen MASSOS med CGI, MASSOR!

Näe, det där blev nog inte alls vad någon av de som gett dem pengar förväntat sig Lär inte kollas in igen från min sida iaf

Deras Kickstarter var väldigt utförlig. Spelet verkar bli EXAKT det de lovade i Kickstartern att det skulle bli.

Medlem

Det är ju ganska så intressant att det fortfarande råder sådan tabu runt underhållning med grov sexuellt innehåll, medan man rycker på axlarna över ultravåld där människors organ blottas och flyger, köttas och skvätter överallt.

Just på grund av det så behandlas ju sex i spel fortfarande som något förbjudet, fnissigt och rätt så omoget, men det ska bli intressant att se hur ämnet behandlas när tabun och fördomarna till slut försvinner.

Medlem

Gameplay? Jamen jaaa, gameplay ja! Självklart, det ser jag absolut fram emot.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Hahaha fyfan. Detta kommer aldrig testas

...på det vanliga steamkontot. <-- eller tolkade jag fel?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

...på det vanliga steamkontot. <-- eller tolkade jag fel?

Du tolkade rätt

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Du tolkade rätt

Du kan ju alltid skylla ifrån dig att det följde med en bundle, typ humble bundle eller dyliknande. XD

1
Skriv svar