Webhallen öppnar i Malmö

Medlem
Webhallen öppnar i Malmö

Härligt!

Medlem

Fan nu kan vi inte gräva bort skåne längre!

Ifall vi flyttar affären till Halland så kan vi! Jag kommer definitivt att åka till denna nya Webhallen i sommar.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Håll er borta från den! Jag kommer att slåss med näbbar och klor för att hålla kvar den här nere!

Inaktiv

Kan dom inte öppna i borås, Dom har alltid mycket bra priser.

Inaktiv

Trevligt att det går så bra för dom så att det går att öppna en ny butik nu när det är lågkonjunktur. Dom har en riktigt bra service men kan vara lite dyra ibland.


signatur

© Copyright by T@wo

Medlem

Trevligt, trevligt.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Fyfan vad najs för oss skåningar, blir verkligen något att se framemot.

Medlem
Skrivet av T@wo:

Trevligt att det går så bra för dom så att det går att öppna en ny butik nu när det är lågkonjunktur. Dom har en riktigt bra service men kan vara lite dyra ibland.

jo det är vågat. det vänder så fort i den branschen, nya butiker, bättre priser.. så många populära bolag som tappar kunderna och konkar på kort tid.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av PriMo:

Fan nu kan vi inte gräva bort skåne längre!

jo det kan vi, vi har fortfarande butiker i sverige.

Skrivet av jeppe95:

Kan dom inte öppna i borås, Dom har alltid mycket bra priser.

Bra priser har dom verkligen, köpte en ny kylare där idag(Zalman CNPS9700 NT) för 619kr när samma kostar runt 800kr på Komplett.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Köpte gta iv för 300 när det kostade 629 på cdon. slå det:p

Skrivet av jeppe95:

Köpte gta iv för 300 när det kostade 629 på cdon. slå det:p

En av skruvarna var BLANK, alltså jag kunde inte skruva fast kylaren. Slå det!

Vänta nu...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av jeppe95:

Köpte gta iv för 300 när det kostade 629 på cdon. slå det:p

Jag köpte M&M IX för 3 spänn på Ginza när det kostade fullpris på release-dagen. Det du;)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av PriMo:

Fan nu kan vi inte gräva bort skåne längre!

Gräv runt den så kan jag bosätta mig på deras tak

Medlem

åh fan jag minns när webhallen bara var en jätten liten hämta butik i någon fjuttig gata i stockholm

och kolla på dem nu x antal år senare, kul att dem expanderar lite mer men hoppas dem inte blir för stora bara och tappar den härliga kvaliten och servicen dem har

Medlem

Grats

Jag handlar mycket av dem och hoppas det går bra. Kanske inte alltid billigast men jäkla lager. Inget tjaffs heller

Medlem

Blir det någon mer än jag som ska gå och kolla in butiken när den öppnar på måndag?

Medlem
Skrivet av ghoül:

åh fan jag minns när webhallen bara var en jätten liten hämta butik i någon fjuttig gata i stockholm

och kolla på dem nu x antal år senare, kul att dem expanderar lite mer men hoppas dem inte blir för stora bara och tappar den härliga kvaliten och servicen dem har

Haha ahh, kommer också ihåg det, ner för en trappa till en källare med typ jordgolv och där nere fanns det en stor trädisk och stora figurer av Master Chief och någon Night Elf från WoW ^^.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:
Skrivet av ghoül:

åh fan jag minns när webhallen bara var en jätten liten hämta butik i någon fjuttig gata i stockholm

och kolla på dem nu x antal år senare, kul att dem expanderar lite mer men hoppas dem inte blir för stora bara och tappar den härliga kvaliten och servicen dem har

Haha ahh, kommer också ihåg det, ner för en trappa till en källare med typ jordgolv och där nere fanns det en stor trädisk och stora figurer av Master Chief och någon Night Elf från WoW ^^.

jaa haha figurerna minns jag! och det var en jätte liten lokal dem hade fanns typ 3 sittplatser i lokalen och det var nästan alltid fullt när man skulle hämta ut ett nytt spel! jobbigt läge var det, så tur nog att dem faktist blev större, nu har dem ju soffor och en rejäl lokal i stockholm så man klagar ju inte direkt

Inaktiv

Gött, där får man hämta nu!

Inaktiv
Skrivet av ghoül:

åh fan jag minns när webhallen bara var en jätten liten hämta butik i någon fjuttig gata i stockholm

Kom tillbaks när du kommer ihåg Skribo Font i en liten fjuttig hämtlokal.

Medlem

weei! Då kan jag kanske lämna in mina trasiga hörlurar direkt i butik istället för att skicka iväg dom, det är ju så jävla puligt


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Synd att man är 32 mil bort, ska besöka så klart när man är på plats...

1
Skriv svar