Arkadracern Hot Wheels Unleashed släpps i höst

Robot
Arkadracern Hot Wheels Unleashed släpps i höst

Banbygge och kompisrace står på menyn.

#hot-wheels-unleashed


Medlem

Hot Wheels var inte roligt i Forza Horizon. (pc)
Hoppas att den här blir roligare!


signatur

autograph

Medlem

Charmigt!

Jag minns hur kul Re-Volt var på lan! Detta ger samma vibbar!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Gnällkuk

Undrar vilken plattform det är? Gick bara att välja Webbis och CDON om man skulle förboka. Noterade även att det direkt fanns någon form av säsong/dlc. Hot Wheels pass vol. 1 och vol.2, inget av dessa gick att köpa till pc utan enbart konsol. Jag gissar på att det främst kommer att vara nya bilar i dessa. Verkar inte finnas någon information vad som ingår i dessa "paket".

Spelet utvecklas av italienska Milestone, är man intresserad av att kika på vad de gjort så kan man spana in https://milestone.it/games/

Kanske främst kända för MotoGP-serien, utöver det så har de släppt en drös andra motorcykelspel.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

ELF
Medlem

Trackmania/Micromahines med Hotwheels tema? Känns som att det kommer bli så.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Gnällkuk
Skrivet av ELF:

Trackmania/Micromahines med Hotwheels tema? Känns som att det kommer bli så.

Jag tänkte mer Micromachines möter Wipeout. Men det finns väl många saker man kan blanda antar jag Väntar fortfarande på spelet som ska fylla tomrummet efter det sjukt roliga Split/Second som Disney gav ut en gång i tiden på PS3.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vad kom först merchandise eller spelet? Ser riktigt läckert ut...synd bara att leksakerna är bland det sämska junk jag sett.

Skrivet av Ender:

Vad kom först merchandise eller spelet? Ser riktigt läckert ut...synd bara att leksakerna är bland det sämska junk jag sett.

Smaken är olika, kvalitén på hot wheels leksakerna är enligt mig bland det bästa man kan hitta på marknaden. De har gått hem hos mig och mina äldre bröder samt mina två pojkar. Tror inte en enda bil gått sönder heller trots omild behandling i sandlåda etc.. Mina barn har ärvt hot wheels från sent 70-tal. De nyare varianterna är dessutom mer färgglada och moderna så tycker absolut att det är bra grejer. Stort hopp till att det här spelet går varmt hos yngsta sonen när det kommer

Medlem

Fick lite nostalhikänsla av trailern. Hade det inte varit för leksaksbilstemat skulle jag npg provat det.

1
Skriv svar