Inte missa! Nu kan Playstation-spelare plocka hem Ratchet & Clank gratis

Robot
Inte missa! Nu kan Playstation-spelare plocka hem Ratchet & Clank gratis
Medlem

Har redan spelet på skiva men skönt att ha det digitalt.

För er som ej har spelat, ladda ner och njut.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Galet bra är det här spelet.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Har aldrig kommit mig för att spela något av Ratchet och clank innan. Men testade detta nu när man ändå fick det gratis. Än så länge är det jäkligt roligt!

Flakmonkey

Rekommenderas å det varmaste. Ett av de glömda guldkornen till PS4 och får hoppas att det här öppnar folks ögon inför den stundande releasen av Rift Apart som jag personligen hoppas mycket på.

Medlem

Måste man ladda ner det eller räcker det att "claima" det?
Hoppas verkligen det räcker att få det tillagt i biblioteket utan att installera. Utrymmet i PS5:an är inte direkt enormt.

Avstängd

Charmig grafik men spelet i sig är repetitivt och tråkigt. Har försökt flera gånger att ta mig igenom spelet fastnar inte alls.

Överskattat.

Medlem
Skrivet av qvartofdt12:

Charmig grafik men spelet i sig är repetitivt och tråkigt. Har försökt flera gånger att ta mig igenom spelet fastnar inte alls.

Överskattat.

Smaken är som baken!

Medlem

Minns när jag fick det här spelet av min far för runt 20 år sedan till PS2 och hur chockad man blev av grafiken Får bli en tripp längs Memory Lane ikväll.

Medlem

Enda Ratchet and Clank jag lirat bortsett från det där Gladiator/Arena spelet som jag lirade co-op med en polare när jag var typ 10. Men detta är grymt, skaffade Platinum. Rekommenderas verkligen.

NuZ
Testpilot

Charmigt som tusan och svenska röster så kidsen har en trevlig stund. Nu har man på skiva och digitalt.

Inget slår ju dock PS2 spelet. Det och Jackspelen är ju de bästa på playstation. Västerländskaspel bland allt japanskt på Sonys konsoler


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Notera att om ni äger detta via PS+ så ta ändå ner detta.
Varför?
Denna version fungerar utan PS+ och för alla utan kostigheter.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Måste man ladda ner det eller räcker det att "claima" det?
Hoppas verkligen det räcker att få det tillagt i biblioteket utan att installera. Utrymmet i PS5:an är inte direkt enormt.

Om du lägger till det i bilblioteket får du genomföra en betalning på 0 kr och får ett kvitto) så jag är rätt säker på att det räcker.

Medlem
Skrivet av Taskman:

Notera att om ni äger detta via PS+ så ta ändå ner detta.
Varför?
Denna version fungerar utan PS+ och för alla utan kostigheter.

Står ”ej tillgängligt för köp” för mig

Edit: kanske är för att jag har det installerat! Ska kolla det först

Medlem

Finns det någon PS5 uppgradering för detta spel så som exempelvis i God of war?

Medlem
Skrivet av AlfaBlommaN:

Finns det någon PS5 uppgradering för detta spel så som exempelvis i God of war?

Nej, det flyter på i stabila 30 fps men är jäkligt snyggt, och riktigt kul! Har platinat (ja, verbet heter så på svenska nu!) det och upplevde aldrig att det kändes trögt på något sätt alls. 🙂

Medlem
Skrivet av fingalf:

Nej, det flyter på i stabila 30 fps men är jäkligt snyggt, och riktigt kul! Har platinat (ja, verbet heter så på svenska nu!) det och upplevde aldrig att det kändes trögt på något sätt alls. 🙂

Nice, tack för svaret =)!

1
Skriv svar