Någon som aldrig spelat Zelda Ocarina of Time?

Medlem
Någon som aldrig spelat Zelda Ocarina of Time?

Jag är jätteintresserad över att höra vad folk som nu långt långt senare tycker om tex Zelda OoT, vad folk hade gett det för betyg i dagens läge och läsa recensioner. Kan man hitta sånt?

Medlem

Skulle gissa att det inte är alltför svårt att hitta recensioner av folk som spelade 3DS-versionen utan att ha spelat N64-originalet.

FM-guru
F.d. Sisyr

Har aldrig spelat något Zelda-spel över huvud taget... Eventuellt att jag testat nått som liten när jag spelade hos kompisar, men inte vad jag kan minnas.

Kanske skulle testa något av spelen någon gång, man har ju gillat en del väldigt Zelda-inspirerade spel genom åren trots allt (Darksiders, t.ex.).

Skribent
Skrivet av Sisyr:

Har aldrig spelat något Zelda-spel över huvud taget... Eventuellt att jag testat nått som liten när jag spelade hos kompisar, men inte vad jag kan minnas.

Kanske skulle testa något av spelen någon gång, man har ju gillat en del väldigt Zelda-inspirerade spel genom åren trots allt (Darksiders, t.ex.).

"A link to the Past" på Snes mini. Seså, iväg och köp nu!

Medlem

Spelat en del av det för många år sen, men aldrig klarat ut.
Hade aldrig ett N64 när jag var ung.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Najkan:

Jag är jätteintresserad över att höra vad folk som nu långt långt senare tycker om tex Zelda OoT, vad folk hade gett det för betyg i dagens läge och läsa recensioner. Kan man hitta sånt?

Det finns en del streamers som gjort Let's Play OoT som inte har spelat det förut. Kanske kan vara nått?

Medlem

Aldrig spelat ett Zelda-spel øverhuvudtaget. Aldrig førstått grejen med det.

Medlem

Jag började två gånger på spelet, men slutade varje gång inne i Deku-trädet. 2015 så bestämde jag mig för att äntligen spela hela. Wii U. Ångrar det inte. Ett av de bästa jag har spelat.

1
Skriv svar