Lösningen på Marvel's Avengers problem? Mer grind!

Robot
Lösningen på Marvel's Avengers problem? Mer grind!

En ny uppdatering ska göra det långsammare att göra framsteg i spelet.

#Crystal-dynamics, #Marvels-avengers


Medlem

Med andra ord vill de bli av med de sista spelarna så att de kan stänga servrarna.

Medlem

För säkerhets skull så lägger de till en xp-boost ”service” man kan köpa ifall någon skulle tycka det går för långsamt?

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Med andra ord vill de bli av med de sista spelarna så att de kan stänga servrarna.

Hade med velat stänga servrarna om jag jobbade där. Är väl ingen som på riktigt tror att detta kommer överleva i flera år till?


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Jävlar så fel allt verkar ha blivit. Med det sagt har jag inte testat spelet själv men all kritik verkar ju inte tagen ur luften.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Föreställ er att ta en utav världens största franchise i dagsläget och sen göra ett skitspel av det hela lol.

Medlem
Skrivet av Draconis:

Föreställ er att ta en utav världens största franchise i dagsläget och sen göra ett skitspel av det hela lol.

Inget man behöver föreställa sig! 😂


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Draconis:

Föreställ er att ta en utav världens största franchise i dagsläget och sen göra ett skitspel av det hela lol.

Så är det väl typ alltid?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Stäng ned skräpet och ta tillbaks Marvel Heroes istället.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Stäng ned skräpet och ta tillbaks Marvel Heroes istället.

Håller med. Visst hade Marvel Heroes sina egna problem, men det var klart mer spelbart och mer underhållande än Marvel Avengers.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Tyckte fasktist om spelet. sp men efter det så dog spelet för mig, fanns ingen poäng att grinda för det var inte tillfärställed.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Blessus:

Tyckte fasktist om spelet. sp men efter det så dog spelet för mig, fanns ingen poäng att grinda för det var inte tillfärställed.

Samma här Jag gillade storyn men efter det blev jag mätt Skulle gärna se mer i någon dlc med story

Medlem

Never go full retard!


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Samma här Jag gillade storyn men efter det blev jag mätt Skulle gärna se mer i någon dlc med story

japp jag kör nog på om en dlc kommer gärna, visserligen har det släppt ”dlc” typ hawak för det sa att de inte ska släppa extra kostnad för dlc istället pumpa in grattis hjältar om jag inte har fel.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Hatar när det händer. Att man får så mycket XP att man blir förvirrad.

Medlem
Skrivet av mondo:

Hatar när det händer. Att man får så mycket XP att man blir förvirrad.

Samma här.

Lite som när man får mer än en legendarisk i loot.

Det blir för mycket.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Så är det väl typ alltid?

Jo, du har en poäng.

Medlem

Aldrig spelat detta, men köpte det på rea för 200kr
Sitter och väntar till next-gen update innan jag tar mig an detta tänkte jag, men sånt här får ju en att nästan gå in med en negativ inställning.

Menar inte att det är dåligt att det rapporteras om det, menar såklart att det är trist när dessa val görs av utvecklarna... :/

Medlem

Sp var kul och det är det jag håller på med. Vägrar betala för att spela online.


signatur

I drank what?

Medlem

Helt obegripligt att man tar det värsta med spelet och gör det värre. Single player var jäkligt najs, potentialen fanns där...
...Sen var man färdig med storyn och vad skulle man göra då?

För dom som inte känner till det så för att klara daily och weekly är man nästan tvungen att grinda "danger room"... med en enda textur, samma bana hela tiden med swarms av typ samma AIM-gubbar... om och om och om igen, och slänga in liten random andra uppdrag som känns ungefär likadana oavsett vilken karta man väljer. Sen gör du om allt igen med nästa gubbe, och nästa, och kanske en gumma också. Man kan göra på andra sätt, men då tar det flera månader att få upp sin gubbe.

Helt sjukt enformigt, och det är sorgligt, för fajtandet i sig är rätt kul så länge man håller det lite casual och som sagt, storyn var det inget direkt fel på. Spelet kunde verkligen blivit riktigt bra. Ska ändå bli lite spännande att se hur mycket de f'ar till det med Spider-man DLC när det väl kommer. Blir väl rena skämtet jämfört med Spider-man/Miles Morales.

Så för att rädda(?) spelet gör man det alltså ännu värre i förhoppningen att kunna hitta något sätt att dra in lite mer pengar på alla de dåliga besluten man redan gjort istället för att fundera igenom hur man kan rädda ryktet och kanske mer långsiktigt återhämta förlusten. Host.. Anthem!

1
Skriv svar