Taktfast hejaramsa kammar hem Predator-speldatorn värd 16 000 kronor

Robot
Taktfast hejaramsa kammar hem Predator-speldatorn värd 16 000 kronor

Hårt spelande, snacks och Fnatic är de tre huvudingredienserna i den vinnande ramsan.

#acer


Medlem

Stort grattis @Kimpur
Alltid kul att se vad folk bidrar med.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Skribent

Starkt jobbat, Kimpur! Vad blir premiärspelet på den nya burken?

Medlem

Grattis Kimpur! Välförtjänt!

Skribent

Grattis!
Schysst ramsa!

Backloggens befriare

Grattis!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Grattis till vinsten. Något avis på ett sånt fint pris, planerar själv snickra ihop något väldigt liknande senare under året kanske. Skulle deltagit jag med om jag inte sög fruktansvärt på kreativitet.

Farornas Konung
Medlem
Medlem

Tack alla! Nu ska det liras nyare spel än Tomb Raider 😆👍🏻

Skrivet av Jonny Myrén:

Starkt jobbat, Kimpur! Vad blir premiärspelet på den nya burken?

Hmm, har en backlog sedan 2017, så du kanske kan tipsa om något bra som kommit sedan dess? 😁 funderar på att prova Cyberpunk iallafall!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skribent
Skrivet av Kimpur:

Tack alla! Nu ska det liras nyare spel än Tomb Raider 😆👍🏻

Hmm, har en backlog sedan 2017, så du kanske kan tipsa om något bra som kommit sedan dess? 😁 funderar på att prova Cyberpunk iallafall!

Då har du mycket bra att se fram emot.

Control är roligt och ett av de bästa exemplen på ray tracing, så det borde du testa.
Divinity: Original Sin II är suveränt om du är mer strategiskt lagd.
Hades om du gillar rouge-lites.
Little Nightmares 2 om du vill bli lite lagom skrämd.

Sedan finns det givetvis massor av multi-plattformsspel (utöver ovan nämnda Control och Little Nightmares), som Sekiro, Death Stranding, Battlefield-spelen, Red Dead Redemption och Horizon: Zero Dawn.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Då har du mycket bra att se fram emot.

Control är roligt och ett av de bästa exemplen på ray tracing, så det borde du testa.
Divinity: Original Sin II är suveränt om du är mer strategiskt lagd.
Hades om du gillar rouge-lites.
Little Nightmares 2 om du vill bli lite lagom skrämd.

Sedan finns det givetvis massor av multi-plattformsspel (utöver ovan nämnda Control och Little Nightmares), som Sekiro, Death Stranding, Battlefield-spelen, Red Dead Redemption och Horizon: Zero Dawn.

Just det! Horizon Zero Dawn började jag spela på min äldre burk.. ska nog spela klart det först!
Var ingen höjdare med dippar ner till 20 fps så det lades på is 😊


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skribent
Skrivet av Kimpur:

Tack alla! Nu ska det liras nyare spel än Tomb Raider 😆👍🏻

Hmm, har en backlog sedan 2017, så du kanske kan tipsa om något bra som kommit sedan dess? 😁 funderar på att prova Cyberpunk iallafall!

I dessa scalpingtider måste jag säga att det roligt att en så fin vinst går till någon som inte verkar ha så bra burk för tillfället och faktiskt ska använda produkten fullt ut.

Medlem
Medlem
Medlem

Värdig vinnare! Såg många förslag som inte var hejaramsor, utan enbart textändringar till sånger


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Grattis!!!


signatur

K9
:.:

Medlem

Grattis, helt klart välförtjänt!


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

1
Skriv svar