Stimulus Package till PC och PS3 i maj

Robot
Medlem
Stimulus Package till PC och PS3 i maj

och hela cod 4 där man får med mer än 5 banor , + en sp campaign samt mindre störiga special ablilites kostar 200 kr

Medlem

Purchase is optional, som man brukar säga

Medlem

Var bättre för i tiden när kreativa och talangfulla spelare knåpade ihop egna kartor. Kostade inte en spänn. Känns riktigt udda att betala för extra kartor som alltid varit en gratis grej. Känns som det behövs mer än det för att motivera köp från min sida. En trevlig SP del eller liknande.

Medlem
Skrivet av Jakob Svärd:

Purchase is optional, som man brukar säga

absolut

Skrivet av Lognoreng:

Var bättre för i tiden när kreativa och talangfulla spelare knåpade ihop egna kartor. Kostade inte en spänn. Känns riktigt udda att betala för extra kartor som alltid varit en gratis grej. Känns som det behövs mer än det för att motivera köp från min sida. En trevlig SP del eller liknande.

jo , iwnet sätter ju stopp för gratiskartor tyvär.

Medlem

Testade några matcher idag, inte testat det på 1-2 månader nu typ. Sjukt vilket jävla tråkigt spel, blir o ge skiten till gamestop

Inaktiv

Alltså, klart man kan betala för kartor trots att de sabbar för sammanhållningen, men 3 st för 100-150kr är ju fucking röveri.

Medlem

kan dom inte fixa alla lagg i stället?? det laggar så nå brutalt mycket!!!! och sen är det enformigt och tråkigt för man får inte välja mapp. Infinity ward lever på 60-talet

Medlem

Kanon! Givet köp.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Inget jag kommer att köpa i alla fall

Medlem

Jag gillar väl egentligen inte priset heller men med tanke på att jag spelar ganska mycket Modern Warfare II med mina vänner så känns det ändå som ett givet köp för min del. Kommer bli skoj med lite nya kartor

Medlem
Skrivet av LuNxOr:

kan dom inte fixa alla lagg i stället?? det laggar så nå brutalt mycket!!!! och sen är det enformigt och tråkigt för man får inte välja mapp. Infinity ward lever på 60-talet

Laggar det så får du klaga på att de kör serverlöst system där användare blir server och den med sämst uppkoppling drar ner alla andra i skiten.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

Det är nog en tidsfråga innan de börjar ta betalt för patchar också.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Jag förstår inte alla som säger att BFBC2 är bättre än MW2. För det första går det ju inte ens att jämföra de 2 för de är på helt olika sätt, BC2 är större och innehåller fordon och MW2 har mindre banor men innehåller färre fega snipers. Nu vet inte jag hur BC2 är till PS3/XB360 men jag har det till PC och där är det enooormt mycket lagg. random crashes i menyn, server browsern laggar, det går inte att favorisera servrar, fiender dör aldrig när man skjuter dem (thank god for hardcore mode) men alltså, enligt min åsikt så är MW2 ett mycket mer färdigställt spel. Det känns som att BC2 fortfarande är i utvecklingsstadiet.


signatur

Roses are red, violets are blue, and undead are colorblind!

Medlem

Jag har lagt av med MW2. BC2 och MAG är kungar!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

150kr för 5 banor PÅ PC är GARANTERAT SPIKEN i kistan för CoD serien.

Om inte PC älskarna Treyarch gör CoD 7 dvs... Fuck off Infinity Ward. Aldrig mer dom.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

störigt jävla giriga dem är nu för tiden!


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av OD_CoKe:

Jag förstår inte alla som säger att BFBC2 är bättre än MW2. För det första går det ju inte ens att jämföra de 2 för de är på helt olika sätt, BC2 är större och innehåller fordon och MW2 har mindre banor men innehåller färre fega snipers. Nu vet inte jag hur BC2 är till PS3/XB360 men jag har det till PC och där är det enooormt mycket lagg. random crashes i menyn, server browsern laggar, det går inte att favorisera servrar, fiender dör aldrig när man skjuter dem

Alla banor är inte stora och har fordon, ta tex. Conquest versionen av arica harbour som nyss kom gratis. Den är ungefär i samma storlek som en MW2 bana.
Man kan lägga till servrar till favoriter. Du klickar bara på pilen brevid servern och sen add to favorites
Dedikerade servrar > Spelare som hostar...:|
och sist men inte minst, BC2 har inte AI helicoptrar, harriers som dödar en så fort pipan sticker fram.
BC2 har inte heller en nuke som vinner spelet åt en så fort den används.

Medlem
Skrivet av Remus:

150kr för 5 banor PÅ PC är GARANTERAT SPIKEN i kistan för CoD serien.

Om inte PC älskarna Treyarch gör CoD 7 dvs... Fuck off Infinity Ward. Aldrig mer dom.

Du missade tydligen nyheten om hur populär DLC:n var till Xbox360. Det finns inget som tyder på att det kommer vara mindre populärt till PC.

CoD-serien kommer säkert ta slut förr eller senare, men med tanke på MW2:s enorma popularitet lär den knappat vara den som bidrar till det.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

blir nog 6 maj för att PSN store uppdateras varje torsdag:down:

Äh, det här spelet har man slutat spela för länge sen. Sämre support och fuskförebyggande får man leta efter.

Medlem

Pass!

De kanske skulle fokusera på att fixa IW.Net istället för att släppa dyra, dåligt banpaket. Det är fullt med fuskare och lagg!

Om de bara kunde släppa dedikerade servrar så skulle problemet försvinna tack vare aktiva admins...

Medlem

Ctrl

Laggar det så får du klaga på att de kör serverlöst system där användare blir server och den med sämst uppkoppling drar ner alla andra i skiten.

Ja just det och så ska man själv bli drabbad när man sitter med 100/10 uppkoppling? därför är det just ett skitspel!

Medlem
Skrivet av OD_CoKe:

Jag förstår inte alla som säger att BFBC2 är bättre än MW2. För det första går det ju inte ens att jämföra de 2 för de är på helt olika sätt, BC2 är större och innehåller fordon och MW2 har mindre banor men innehåller färre fega snipers. Nu vet inte jag hur BC2 är till PS3/XB360 men jag har det till PC och där är det enooormt mycket lagg. random crashes i menyn, server browsern laggar, det går inte att favorisera servrar, fiender dör aldrig när man skjuter dem (thank god for hardcore mode) men alltså, enligt min åsikt så är MW2 ett mycket mer färdigställt spel. Det känns som att BC2 fortfarande är i utvecklingsstadiet.

laggar aldrig för mig.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

testat mw2 nu, men jag blev inte imponerad.. massor som fuskar, man kan inte göra något åt det, för att servrarna inte e dedikerade, tyvärr inget köp att rekommendera!

jag stannar hos DICE och Battlefield Bad Company2...
då jag vet BFBC2 slår CoD MW2 med hästlängder

Nä nu ska jag in o blåsa bort väggar BFBC2

Cya
kan starkt rekommendera att köpa Bad company2 istället för MW2..


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Remus:

150kr för 5 banor PÅ PC är GARANTERAT SPIKEN i kistan för CoD serien.

Om inte PC älskarna Treyarch gör CoD 7 dvs... Fuck off Infinity Ward. Aldrig mer dom.

cod 3 , det första call of duty spelet som inte släpptes till pc , utvecklades av treyarch.

så vet inte om de ska kallas pc äskare precis.

sålänge nästa cod har samma features som cod 2/4

jag tänker dedicated servers osv , så är det väll spelbart iaf.

Skrivet av Remus:

150kr för 5 banor PÅ PC är GARANTERAT SPIKEN i kistan för CoD serien.

Om inte PC älskarna Treyarch gör CoD 7 dvs... Fuck off Infinity Ward. Aldrig mer dom.

Det sjuka är ju att folk kommer betala. Just watch it...

Medlem

Tycker att spelet blekna efter man börja spela bf bad company. Hade dom skippat Iwnet så kanske man hade fortsatt spela

Medlem

Ja, framtiden ser inte speciellt ljus ut just nu. Hade Activison försökt samma sak för 7-10 år sedan hade de blivit helt utskrattade. Sedan betalnings-DLC introducerades för konsoler har konsumenterna låtit ribban sänkas gång på gång, och vi betalar mer för mindre.

Medlem
Skrivet av HeggZor:
Skrivet av OD_CoKe:

Jag förstår inte alla som säger att BFBC2 är bättre än MW2. För det första går det ju inte ens att jämföra de 2 för de är på helt olika sätt, BC2 är större och innehåller fordon och MW2 har mindre banor men innehåller färre fega snipers. Nu vet inte jag hur BC2 är till PS3/XB360 men jag har det till PC och där är det enooormt mycket lagg. random crashes i menyn, server browsern laggar, det går inte att favorisera servrar, fiender dör aldrig när man skjuter dem

Alla banor är inte stora och har fordon, ta tex. Conquest versionen av arica harbour som nyss kom gratis. Den är ungefär i samma storlek som en MW2 bana.
Man kan lägga till servrar till favoriter. Du klickar bara på pilen brevid servern och sen add to favorites
Dedikerade servrar > Spelare som hostar...:|
och sist men inte minst, BC2 har inte AI helicoptrar, harriers som dödar en så fort pipan sticker fram.
BC2 har inte heller en nuke som vinner spelet åt en så fort den används.

tru dat. vid närmare eftertanke så är det ju värre att bli "rapead" av en AI helikopter. Angående grejen med att favorisera servrar btw, jag menade att jag inte KAN favorisera servrar, jag vet hur man gör men det är bara en snurrande liten grej som det blir när man refreshar serverbrowsern när jag trycker att jag vill lägga till servern som favorit.


signatur

Roses are red, violets are blue, and undead are colorblind!

12
Skriv svar