Microsofts köp av Bethesda är godkänt av EU

Robot
Microsofts köp av Bethesda är godkänt av EU

Nu ska något allvarligt hända för att affären inte ska gå i lås.

#bethesda, #microsoft


SoL
Medlem

Starbreeze nästa nu då!

Medlem

Vault, Valve...Value nästa?

Medlem
Skrivet av Ender:

Vault, Valve...Value nästa?

De syftar nog till vault från fallout så de makes sense att de kallar de för vault.

Min spekulation bara givetvis.

Medlem

Bara de släpper fri Id Software och samtliga IPn de är mamma och pappa till så kunde jag helt ärligt talat inte bry mig mindre om Bethesda och Zenimax.

Inaktiv
Skrivet av Rockefellerz:

Bara de släpper fri Id Software och samtliga IPn de är mamma och pappa till så kunde jag helt ärligt talat inte bry mig mindre om Bethesda och Zenimax.

Tror tyvärr inte de sysslar med välgörenhet och släpper sina ipn fria. Målet är att få fler att använda game pass så då håller man nog hårt i sina IPn likt HBO och Netflix.

Medlem

När ska dom släppa VR versionerna av Skyrim och Fallout på gamepass?

Medlem
Skrivet av anon_118566:

Tror tyvärr inte de sysslar med välgörenhet och släpper sina ipn fria. Målet är att få fler att använda game pass så då håller man nog hårt i sina IPn likt HBO och Netflix.

Jag tänker att de ska frias från zenimax/Bethesda. Under MS kan de fortfarande vara, med glädje faktiskt.

Medlem

Elder Scrolls VI kom igen nu


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Phobo:

Elder Scrolls VI kom igen nu

2025-2026


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Bara de släpper fri Id Software och samtliga IPn de är mamma och pappa till så kunde jag helt ärligt talat inte bry mig mindre om Bethesda och Zenimax.

Jaså, personligen diggar jag Bethesda som har många tunga utvecklare (iD SoftWare, MachineGames, Arkane Studios, Bethesda SoftWorks, Tango GameWorks) och spelserier (DisHonored, WolfenStein, FallOut, The Elder Scrolls, The Evil Within, DooM).

Jag ser Bethesda som en av mina favorit utvecklare då de håller på med grymma single player spel. Med MicroSoft i ryggen nu tror jag det bara kan bli bättre. De har ändrat attityd sedan flera år tillbaka och har fett med cash att sprida. Detta kommer bli bra helt klart!..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar