Xbox-konsolernas nya browser låter dig spela Stadia på Xbox

Robot
Xbox-konsolernas nya browser låter dig spela Stadia på Xbox

Konsekvens när Xbox får Edge Chronium.

#google-stadia, #stadia, #xbox


Medlem

Spännande tider!

Medlem
Citat:

Konsekvens när Xbox får Edge Chronium.

Konsekvens? Fördel!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Chromium*


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

trevligt, kanske dax att damma av den gamla Xboxen igen då

Medlem

Kanske dem kan få bukt med att browsern kraschar stup i kvarten också!? Höll på hela xbox one x tiden och jag trodde i min enfald att series x skulle bli räddningen. Men nope. 😟 Har skickat in klagomål om detta flera ggr. Fattar inte hur det kan pågå i åratal.

Skribent

Intressant! Undrar om MS kommer stoppa det här, eller om de kommet låta Stadia hålla sig. Är ju ändå lite en konkurrent till X-cloud, men kanske anses ofarlig med tanke på skicket Stadia är är...så de tycker good willen de får av detts är mer värt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av memorycard:

Kanske dem kan få bukt med att browsern kraschar stup i kvarten också!? Höll på hela xbox one x tiden och jag trodde i min enfald att series x skulle bli räddningen. Men nope. 😟 Har skickat in klagomål om detta flera ggr. Fattar inte hur det kan pågå i åratal.

Kraschar stup i kvarten?
Vill ju inte påstå att den är/var lika stabil eller var lika smidig/bra som Edge på win10... Men har nog sett 100+ timmar av streamar som är inom gråzonen, utan bekymmer.

Medlem

Köpa en Xbox för att spela stadia? Tror inte Microsoft behöver oroa sig 😅

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Kraschar stup i kvarten?
Vill ju inte påstå att den är/var lika stabil eller var lika smidig/bra som Edge på win10... Men har nog sett 100+ timmar av streamar som är inom gråzonen, utan bekymmer.

Alltså, det är när man surfar på hemsidor. "sidan svarar inte" händer sjukt ofta. Det krashar inte mitt under någon stream åtminstone. Nä, hemsidor kraschar.

Medlem
Skrivet av Johlor:

Intressant! Undrar om MS kommer stoppa det här, eller om de kommet låta Stadia hålla sig. Är ju ändå lite en konkurrent till X-cloud, men kanske anses ofarlig med tanke på skicket Stadia är är...så de tycker good willen de får av detts är mer värt.

Stadia är inte i något dåligt skick. jag tror att även gfn borde funka eftersom det också funkar i webbläsare.

Medlem

jag behöver definitivt skaffa glasögon nu.
Jag läste rubriken som "Xbox-konsolernas nya bowser låter dig spela Stadia på Xbox" och tänkte för mig själv; Bowser, vad gör han här?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Nice nice. Blir att prova då man är allt som xbox kan erbjuda, ambassadör, insider och allt vad det heter. Missar sällan något alls.

Medlem

Spännande när man kommer kunna köra Xcloud med Series X-prestanda på sin gamla One S/X eller Series S.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Spännande när man kommer kunna köra Xcloud med Series X-prestanda på sin gamla One S/X eller Series S.

eller ännu bättre, MS släpper en Xcloud app till Xbox 360!

1
Skriv svar