Trots coronan – spel-nöjesparken Super Nintendo World öppnar nästa vecka

Robot
Trots coronan – spel-nöjesparken Super Nintendo World öppnar nästa vecka

Ge oss en Europeisk park också!

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Ge oss en Europeisk park också!

En i Holland hade funkat bra. Då kan dom köra stenhårt på Mario temat och sälja svamp😉

Medlem

Han säger i videon (den långa versionen) att de planerar att öppna parker på "andra ställen runtom i världen" som kommentar till att folk har svårt att resa till japan nu från "overseas" pga corona.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Han säger i videon (den långa versionen) att de planerar att öppna parker på "andra ställen runtom i världen" som kommentar till att folk har svårt att resa till japan nu från "overseas" pga corona.

Är det svaret? Det låter ju som ett konstigt svar ur affärssynpunkt, vem skall besöka de där parkerna så länge coronan gör att allt är stängt? Inte lär de öppna en park i Åkarp?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av YmerXE:

En i Holland hade funkat bra. Då kan dom köra stenhårt på Mario temat och sälja svamp😉

Haha, solklart! Jag och min påhittade dinosaurie vän i Amsterdam

Vid närmare eftertanke tror jag det har med Universal Studios att göra, eftersom parkerna görs i samarbete med dom så påverkar det nog, Orlando har redan en Universal Studios Theme Park därför blir det Super Mario där också. Finns inga Universal Studios i Europa tror jag. Så får väl bli en Japan resa då. Värt!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Är det svaret? Det låter ju som ett konstigt svar ur affärssynpunkt, vem skall besöka de där parkerna så länge coronan gör att allt är stängt? Inte lär de öppna en park i Åkarp?

Ja vad ska karln säga? Han kan ju inte påverka pandemins utbredning eller tidpunkt Såvida han inte vill stå på guldbron i Stockholm med de andra svenska foliehattarna och hävda att corona är ett påhitt

RmK
Medlem

Hur läckert som helst, nördgasm på högsta nivån! Hade varit nice om de visade lite av Zelda världen också men jag antar att man ska ha några överraskningar kvar om man skulle bege sig dit.

Medlem

Dom håller även på att bygga en vid Universal Studios i Hollywood. Min ena brorsa bor i Phoenix, så kommer lätt bli att åka dit med ungarna när dom är klara!

eld
Medlem
Skrivet av RmK:

Hur läckert som helst, nördgasm på högsta nivån! Hade varit nice om de visade lite av Zelda världen också men jag antar att man ska ha några överraskningar kvar om man skulle bege sig dit.

Du hittar zelda-delen mellan metroid och earthbound området!

Medlem

Gillar att han vid 5:03 i videon säger "jajjemensan!" när han klarar det där pusslet. Eller kanske bara är jag som hör det.

Medlem

Såg väldigt glatt o mysigt ut

Medlem

Har en Japan-resa planerad med familjen såfort pandemin tillåter. Besök på den här parken är givet.

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Haha, solklart! Jag och min påhittade dinosaurie vän i Amsterdam

Vid närmare eftertanke tror jag det har med Universal Studios att göra, eftersom parkerna görs i samarbete med dom så påverkar det nog, Orlando har redan en Universal Studios Theme Park därför blir det Super Mario där också. Finns inga Universal Studios i Europa tror jag. Så får väl bli en Japan resa då. Värt!

Är detta din vän?

Ungefär så 😁 Eller såhär:

1
Skriv svar