Uppgift: Microsoft video-presenterar sina Bethesda-planer på torsdag

Robot
Uppgift: Microsoft video-presenterar sina Bethesda-planer på torsdag

Nya Bethesda-spel till Game Pass, påstås det.

#bethesda, #id-software, #microsoft, #zenimax


NuZ
Testpilot

Ja hoppas man lever längre än Torsdag då. Den där döden kan ju komma som en överraskning och knacka på din dörr


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av NuZ:

Ja hoppas man lever längre än Torsdag då. Den där döden kan ju komma som en överraskning och knacka på din dörr

Mörkt! Jag har dock lite svårt att tro att de inte skulle annonserat det vid det här laget. De kan ju iof ha väntat på EU-beskedet.


signatur
Medlem

”närmare bestämt att Bethesdas spel kommer bli tillgängliga där samma dag som de släpps. Precis som det fungerar med alla Microsofts internutvecklade spel.”

Major Nelson bekräftade det på instagram för 20 minuter sen

Medlem

Game pass är ju redan bra och kostar mindre än vad både Spotify och Netflix gör enskilt per månad, så valuta för pengarna om det här är på gång- sålänge standarden håller.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mörkt! Jag har dock lite svårt att tro att de inte skulle annonserat det vid det här laget. De kan ju iof ha väntat på EU-beskedet.

Haha
Ja de gjorde nog de. De har ju inte sagt något officiellt förutom planen att köpa, en stream och så. Men nu stormar ju twitter av deras reklam i ”Xbox familjen” osv.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mörkt! Jag har dock lite svårt att tro att de inte skulle annonserat det vid det här laget. De kan ju iof ha väntat på EU-beskedet.

Därtill vore det väl grovt olagligt för Microsoft att lägga sig i vad ett annat företag, kommer att göra.

För Microsoft äger ju inte bolaget i fråga före konkurrensmyndigheterna har gett klartecken för uppköpet.

1
Skriv svar