Armerad glassbil till Just Cause 2

Robot
Medlem
Armerad glassbil till Just Cause 2

Löjligt tråkig pryl faktist...
Kunde dom inte ha lagt in någon sorts nukeavfyrare som är datastyrd som kan spränga nästan allt inom 500m

ELLER kunde dom har fixat alla buggarna som finns.

Medlem

Gratis DLC är man ju inte direkt bortskämd med i dagens läge...

Medlem

Ordet ni söker är "bepansrad", armerad är nånting helt annat på svenska.

Medlem
Skrivet av henkka:

Ordet ni söker är "bepansrad", armerad är nånting helt annat på svenska.

Ja haha armerad står väl näst intill för att glasspinnebilen ska explodera inom snar framtid isånnafall så

Medlem

wow


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Inaktiv
Skrivet av Baxalasse:

wow

Inaktiv

Jaha men vad roligt för mig då NOT min kompis kastade en snöboll genom fönstret när jag låg och spela och så fick jag just cause 2 vid release men de funkade ju inte för skivläsaren är sönder )=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=

Medlem

mja, det här var väl inte riktigt vad jag hoppats.. kunde ju gjort så att flygplanen inte flög lika snabbt.
stridsplanen går ju lika långsamt som dom gamla propellerplanen

Medlem

En 88án tack


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av najtrows:

mja, det här var väl inte riktigt vad jag hoppats.. kunde ju gjort så att flygplanen inte flög lika snabbt.
stridsplanen går ju lika långsamt som dom gamla propellerplanen

Teknisk begränsning hos DVD/Bluray-läsare som gör att de inte kan flyga snabbare.

Medlem

win to the max

Medlem

Skulle ju ha varit den klassiska svenska glassbilen. :/


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hehe härligt=D

Medlem

Det fanns redan en, tyvärr.

Bildbevis: http://pici.se/pictures/rzwIQhqHP.jpg

Medlem

Pust, kul med nya grejor till detta vanebildande spel. Är uppe i 50 timmar nu men idag har jag tagit ledigt. Ett välkomnat DCL och nu väntar vi bara på det nästan utlovade MultiPlayer.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar