PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

Jag fick oxå möjligheten att köpa den Valde Bring express hemleverans...:) Gött!

Gen
Medlem

De EG koder som inte används kommer att lottas ut imorgon så det finns fortfarande ett litet hopp för oss som drog nitlott.

Medlem

Va femte gången gillt för mig va en speciell känsla att lägga beställning och betala och få order bekräftelse....

Lycka till för övriga här på fz som inte har fått tag på någon konsol ännu

Medlem

Fjärde försöket, nu blev jag utvald!

Medlem

När man väl fått tag i en PS5 vinner man utlottningen efter 4 nit.
Har följt denna tråd länge och reggade mig för att kunna dela med mig av koden, vet dock inte hur för att det ska bli så rättvist som möjligt?

Gen
Medlem
Skrivet av vic viper:

När man väl fått tag i en PS5 vinner man utlottningen efter 4 nit.
Har följt denna tråd länge och reggade mig för att kunna dela med mig av koden, vet dock inte hur för att det ska bli så rättvist som möjligt?

En idé är att du skapar en tråd och väljer ett av alla inlägg som är sugen på koden enligt en slumpgenerator? Eller bara väljer någon på måfå som ber på sina bara knäskålar Tex mig.

Medlem
Skrivet av vic viper:

När man väl fått tag i en PS5 vinner man utlottningen efter 4 nit.
Har följt denna tråd länge och reggade mig för att kunna dela med mig av koden, vet dock inte hur för att det ska bli så rättvist som möjligt?

Skickat PM

Medlem

Det blev inget denna gången heller...

Om någon har en kod över så är jag väldigt intresserad.
Typiskt att ps4'an dog i tisdagskväll. Dags för uppgradering om jag vill spela något över huvudtaget.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Nimin:

Fjärde försöket, nu blev jag utvald!

Samma här 😄

Medlem
Skrivet av Gen:

En idé är att du skapar en tråd och väljer ett av alla inlägg som är sugen på koden enligt en slumpgenerator? Eller bara väljer någon på måfå som ber på sina bara knäskålar Tex mig.

Nej, jag känner att jag inte pallar med fler tiggarPM nu, jag måste ju försöka hinna med att jobba lite också,
du var ju först på bollen så jag skickar koden i ett PM, håll tillgodo!

Medlem
Extra ps5 kod

Om någon har en extra kod till ps5 är jag väldigt intresserad. Drog nitlott och är extremt ledsen. Skulle uppskatta en extra kod donation extremt mycket, en gest som jag säkerligen kommer komma ihåg hela mitt liv!

Medlem

Nitlott igen, andra gången. Hade förhoppningar denna gång då de skulle få så många men icke...

Medlem
Skrivet av vic viper:

Nej, jag känner att jag inte pallar med fler tiggarPM nu, jag måste ju försöka hinna med att jobba lite också,
du var ju först på bollen så jag skickar koden i ett PM, håll tillgodo!

Kul att se!
Grattis Gen Jag är 10/10 nöjd med min ps5a hoppas du blir det med.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av vic viper:

När man väl fått tag i en PS5 vinner man utlottningen efter 4 nit.
Har följt denna tråd länge och reggade mig för att kunna dela med mig av koden, vet dock inte hur för att det ska bli så rättvist som möjligt?

Jag ber för att få koden. Är ingen scalper! Ps5an kommer brukas väl i mina händer då jag spelar ca 8h varje dag!

Gen
Medlem
Skrivet av theBoosing:

Kul att se!
Grattis Gen Jag är 10/10 nöjd med min ps5a hoppas du blir det med.

Tack

Medlem

Fick inget mail, varken positivt eller negativt 🤕

Medlem
Skrivet av BiffTannen:

Fick inget mail, varken positivt eller negativt 🤕

Samma, har inte fått någonting än


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av BiffTannen:

Fick inget mail, varken positivt eller negativt 🤕

Schrödingers lott?

Medlem

Om jag får en kod av någon som redan har konsollen, kan jag beställa hem den med mina uppgifter? Det står att koden är personlig, gör EG kontroll? Ingen scalping på gång, bara gammal hederlig solidaritet.

Medlem

Hej finns det någon med en kod över så vill jag jätte gärna ha en pga att jag har försökt 5ggr på Elgiganten och inte lyckas, den är till min cancer sjuka bror som behöver muntras upp mvh Tobias

Medlem

Fjärde försöket så lyckades man äntligen. Grattis till er andra som lyckades också, och alla andra fortsatt lycka till. Vad rekommenderas att spela? Demon Souls känns lockande.

Medlem

MM måste ju haft typ 10stycker max.

Medlem

Har två bokningar sedan i juni 2020, varit med i fyra dragningar hos Elgiganten. Still no luck. Men jag är inte bitter

Inaktiv

Och så missade man media markt med, buggade i betalningen. Svär inombords

Medlem

Så värdelöst betalningsystem när man väljer banköverföring. Fanns inte ens mobiltbankid utan stenålders dosan -.- så missade på det...

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Och så missade man media markt med, buggade i betalningen. Svär inombords

Samma men har med att de är redan köpta tror jag, tryckte på en gång men error vid betalning, eftersom de hade nog typ 10stycken

Medlem
Skrivet av McRobert:

MM måste ju haft typ 10stycker max.

Jag satt och spam-refreshade hemsidan. Jag tror att jag lyckades norpa en. Jag tog mig igenom betalningen och kom till Tack-för-köp-sidan men jag har inte fått någon mailbekräftelse så jag vet inte säkert ännu...

EDIT: Nu kom mailbekräftelsen också. Woho!

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Och så missade man media markt med, buggade i betalningen. Svär inombords

Samma här... Tysk skitsida

Medlem

Inget denna gången heller. 5e försöket + den gratis lottningen.
Håller tummarna inför imorgon

Skriv svar