PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem
Skrivet av Emret:

Jag satt och spam-refreshade hemsidan. Jag tror att jag lyckades norpa en. Jag tog mig igenom betalningen och kom till Tack-för-köp-sidan men jag har inte fått någon mailbekräftelse så jag vet inte säkert ännu...

Jag gick fram och tillbaka med ps5 i karten, men på betalning fick jag error.

Grattis!!

Medlem

Samma här, la den i varukorgen först och sedan refresh på den och rätt som de var fanns den i lager och betalningen gick igenom 😁

Medlem

Lyckades på MM då fick bekräftelse nyss.
Får man hoppas att den skickas denna månad också

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Lyckades på MM då fick bekräftelse nyss.
Får man hoppas att den skickas denna månad också

Grattis För mig bugga det ur vid betalningen.

Medlem
Skrivet av Terasie:

Grattis För mig bugga det ur vid betalningen.

Tack.

Va tråkigt för dig, får hoppas du lyckas nästa gång.

Medlem

Både jag och en polare la varsin order på Mediamarkt och fått order bekräftelse via mail, tack till dig som tipsade här på forumet 👍

Dex
Medlem
Skrivet av Flipperkex:

Både jag och en polare la varsin order på Mediamarkt och fått order bekräftelse via mail, tack till dig som tipsade här på forumet 👍

Så lite så

Verkar faktiskt vara en hel som fick tag på en via MM. Trodde inte det var så många dom sålde så det är ju kul!

Medlem

Det var lite struligt på MM. Besökte sidan 14:45 ca och då var KÖP-knappen aktiverad. Den landade i varukorgen men när jag skulle välja leverans fungerade varken hemleverans eller hämta i varuhus så jag backade ut igen. 15:01 kunde jag genomföra köpet.

Medlem
Skrivet av Dex:

Tänkte bara meddela att jag precis fick mail från Mediamarkt att dom har få PS5 som dom släpper klockan 15:00 idag för klubbmedlemmar. Kan ju alltid vara värt ett försök om man inte har fått tag i någon än

https://link.mediamarkt.se/u/gm.php?prm=2JLBNB6PNm_548871644_...

Asså.... STORT TACK TILL DIG DU FINA MÄNNISKA vann inte elgigantens och var så sjukt depp men såg denna fina kommentar och lyckades beställa en via MM! Tror jag lyckats iallafall, vågar typ inte andas ut, är rädd att det har blivit nå fel haha. Men det gick då igenom till betalning och har fått orderbekräftelse (vågar man andas ut då?)
Men stort tack till dig iallafall! Ja, jag gjorde en profil här på fz bara för att tacka dig

Medlem

Lyckades betala och få en orderbekräftelse från mediamarkt nu vid 15. Någon som har erfarenhet om det brukar vara ett trovärdigt bevis för framgång 🧐


signatur
Medlem

De gånger jag fått orderbekräftelse från Media Markt så har jag faktiskt fått leverans också, så du kan säkert andas ut.

Medlem

Fick igenom beställning hos mediamarkt, samt fick orderbekräftelse


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Dex
Medlem
Skrivet av SwedishSnow98:

Asså.... STORT TACK TILL DIG DU FINA MÄNNISKA vann inte elgigantens och var så sjukt depp men såg denna fina kommentar och lyckades beställa en via MM! Tror jag lyckats iallafall, vågar typ inte andas ut, är rädd att det har blivit nå fel haha. Men det gick då igenom till betalning och har fått orderbekräftelse (vågar man andas ut då?)
Men stort tack till dig iallafall! Ja, jag gjorde en profil här på fz bara för att tacka dig

Skrivet av Gullefjun:

Lyckades betala och få en orderbekräftelse från mediamarkt nu vid 15. Någon som har erfarenhet om det brukar vara ett trovärdigt bevis för framgång 🧐

Kul att det hjälpte någon!

Har dom dragit pengar och du har fått orderbekräftelse så är det säkerligen inga problem. Kan ju aldrig vara 100% säker, men har ni fått orderbekräftelse så ska något kunna gå vääääldigt fel för att ni inte ska ha fått en!

Medlem

Någon vänlig själ som har en kod till mig? Ett ps5 är allt jag behöver då jag spelar ca 8 h dagligen

Medlem

Säger samma! finns det någon EG kod över så är jag super sugen på den! (För eget bruk)

Medlem
Skrivet av Lucas765:

Någon vänlig själ som har en kod till mig? Ett ps5 är allt jag behöver då jag spelar ca 8 h dagligen

Varnar för denna killen. Gav honom en kod i tidigare utlottning och fick hans namn. Några dagar senare låg konsolen uppe på marketplace för ett grymt saltat pris.

Medlem

Kul att tråden driver mycket nya medlemmar...

Medlem
Skrivet av Brassebo:

Varnar för denna killen. Gav honom en kod i tidigare utlottning och fick hans namn. Några dagar senare låg konsolen uppe på marketplace för ett grymt saltat pris.

Vad är det här för skit jag ser

Medlem
Skrivet av Lucas765:

Vad är det här för skit jag ser

Anklaga någon om du är säker för jag gick med i fz.se idag.

Medlem
Skrivet av vic viper:

När man väl fått tag i en PS5 vinner man utlottningen efter 4 nit.
Har följt denna tråd länge och reggade mig för att kunna dela med mig av koden, vet dock inte hur för att det ska bli så rättvist som möjligt?

Mest rättvist är ju om man redan har en Ps5 så avstår man från att vara med i EG utlottning så behövande har större chans att vinna.

Medlem

Roligt att läsa att så många här på FZ har lyckats få tag på PS5 idag inkl mig själv. Kan ju hoppas att de släppet snart så de går att köpa på de vanliga sättet, hoppas att ni som inte fick möjlighet att köpa idag kan göra det snarast...

Vem vet snart så måste nog våra kära scalpers börja rea sina maskiner och gå me förlust

En fråga Days Gone till PS5 någon som har testat det?

Medlem

Ja superkul! har även två vänner som vann i detta lotteri så var nog en hel del maskiner som de fick in. För er som inte noterade det så stod det igår 100+ på lagersaldot av DE på Elgigantens sida, så de som är ute efter den maskinen kanske får sig ett lotteri i nästa vecka. Nu verkar det inte gå att se lagersaldot längre dock

Medlem
Skrivet av steelbeat:

Roligt att läsa att så många här på FZ har lyckats få tag på PS5 idag inkl mig själv. Kan ju hoppas att de släppet snart så de går att köpa på de vanliga sättet, hoppas att ni som inte fick möjlighet att köpa idag kan göra det snarast...

Vem vet snart så måste nog våra kära scalpers börja rea sina maskiner och gå me förlust

En fråga Days Gone till PS5 någon som har testat det?

Har inte testat då väntar på ps5 men ska vara 4k60fps.
Har dock platinum så kanske mest kommer hoppa in och köra lite för att testa.

Medlem

Har en PS5 bokad hos inet 2020-06-26 men vill gärna byta till Digital om det är nån som är ute efter Standard?

Medlem

Undra hur många scalpers som lyckades få PS5:an på Media Markt idag då. Blir intressant att se Tradera och Blocket de närmaste dagarna. Folk är dum i huvudet som köper av dem, slår mig i pannan varje gång jag ser auktionerna på Tradera.

Medlem

Gällande MM idag 11/3.

Gick in 15.02, la ett i korgen och valde Santander (få först betala sen). Fick "Tack för beställningen" och ordernummer i webbläsaren. Sen inget mer, och nu verkar det som att inte blir något. Känns lite konstigt att jag kunde göra alla steg inklusive betalning, för att sedan inte få ett. Tråkigt med system som inte registrerar

Medlem
Skrivet av naaajls:

Gällande MM idag 11/3.

Gick in 15.02, la ett i korgen och valde Santander (få först betala sen). Fick "Tack för beställningen" och ordernummer i webbläsaren. Sen inget mer, och nu verkar det som att inte blir något. Känns lite konstigt att jag kunde göra alla steg inklusive betalning, för att sedan inte få ett. Tråkigt med system som inte registrerar

Jag fick min bekräftelse via e-post 15:58 kollat skräpkorgen?


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av steelbeat:

En fråga Days Gone till PS5 någon som har testat det?

Digital Foundry på youtube har pratat om spelet.

Medlem
Skrivet av marsson90:

Jag fick min bekräftelse via e-post 15:58 kollat skräpkorgen?

Ja tyvärr inget där heller. Ringde dem och då kunde de se att en order skapats, men inget innehåll i den. Snacka om att dagen blev en besvikelse 😭4 gången nitlott på EG och sen MM vars system inte klarade av att registrera varor i min order 😭

Medlem

Efter 4e nitlotten i EG lottning så fick tag i en via MM på ren flax. Hoppas jag iaf, pengar har dragits och leveransbekräftelse till mejl.

Känns som att MM hade ganska många, antar att dom kommit ifatt kö'n?

Skriv svar