Film - Red Deads multiplayer

Robot
Medlem
Film - Red Deads multiplayer

Mums!

Medlem
Medlem

ser så jädrans kul ut asså:D blir ett garanterat köp för mig

Medlem

Det här ser FÖR bra ut

Medlem

Det ska bli intressant att starta upp ett rövargäng med ett par polare och röja loss i någon gammal spökstad

Säger han sixteen players eller sixty players?

Medlem

Det här är spelet som kommer få mig att skaffa en konsoll

Medlem
Skrivet av Plozz:

Det här ser FÖR bra ut

+1:up:

Redaktör
Skrivet av TheWhaleHunter:

Säger han sixteen players eller sixty players?

Sexton.


signatur
Medlem

Fast... open world med enbart 16 spelare?

Medlem
Medlem
Skrivet av Wingu:

Fast... open world med enbart 16 spelare?

Jag håller med. Kul att vara 2 posse's med 8 spelare vardera i, i en skitstor värld... inteeeeee.

Vad jag har läst och vad som också verkar bekräftas av "radarn" i filmen är att samtliga spelare syns där. Går inte gömma sig hur stor världen än är.

Skulle inte vara förvånad om något sorts system kommer läggas in för att förhindra att någon enskild spelare springer långt ut i miljön bort från sin "posse" för se till det blir mer gang-pang-pang än orienteringstävling.

Skrivet av Jozo:

Det ska bli intressant att starta upp ett rövargäng med ett par polare och röja loss i någon gammal spökstad

...Och sen se nåt annat gäng som sitter o kokar te i nån gruva o sen bara BAAAAM meja ner allihopa innan de fattat vad som hände XD


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

16 spelare är nog ganska lagom, tänk er 60 pers som springer runt och bara massakerar och förstör, så vill te.x du och en kompis hitta på något kul så blir ni dödade av andra spelare hela tiden....

"Bra Rockstar,never fail to impress"
Har bokat Limited Edition till PS3

1
Skriv svar