Bekräftat! 19:00 ser vi Xbox och Bethesda mötas

Inaktiv
Skrivet av eld:

svart var "ja och nej", känns ju som spekulationerna bara har börjat!

Ja vissa kommer nog fortsätta hoppas men han var ju tydlig med att syftet med uppköpet var att få exklusiva titlar till game pass. Dock med fortsatt support till titlar som redan finns multiplat(legacy) och att tidigare ingångna avtal ska hedras.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av NuZ:

Jag saknar dock Evil within 2 men det kommer säkert. Har det på PC bara så ska bli kul på konsol också i fps läget

Annars kostar det 97 kr nu. Kan det ju vara värt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

NuZ
Testpilot
Skrivet av Ruffles:

Annars kostar det 97 kr nu. Kan det ju vara värt.

Tack för länken! <3


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Kan bli aktuellt att aktivera game pass igen 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av renod:

Trist att dom inte inledde med att dom sparkat Todd Howard. Också sitter han där.

Sparka Todd Howard vore enormt korkat. Han har dragit in enorma pengar för företaget. Han är även jävligt duktig på sitt jobb.

Gnällkuk
Skrivet av NuZ:

Du är inte så mycket för att säga tack du va?
Ja var ju ett around the table så typ podcast stuk på det

Va? Vad skulle jag tacka för? Visst, men 95% var ju bara att berätta hur fantastiska de andra var.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

NuZ
Testpilot
Skrivet av trickeh2k:

Va? Vad skulle jag tacka för? Visst, men 95% var ju bara att berätta hur fantastiska de andra var.

Gick ju ut på att tacka varandra att de finns typ Tycker det var trevligt och väldigt trevligt att faktiskt se en show med människor som pratar med varandra istället för skärmar även om de satt flera meter från varandra.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Megadelux
Skrivet av Flugsaft:

Sparka Todd Howard vore enormt korkat. Han har dragit in enorma pengar för företaget. Han är även jävligt duktig på sitt jobb.

Förlåt men jag bara hatar snubben. Genuint. Från magen. Jag tål inte honom alls. Magkänsla .. jag vet inte varför.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av keffkebab:

Jag ger streamen 3/5.

Haha, du är bäst! <3


signatur

Jump in.

Ambassadör
Xbox

@renod , vassego!


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Fezk:

Vet inte om skämt(alternativt har du fått i dig en för många öl, med tanke på ditt uttal;P) meeen, Be-the-sda, easypeasy.

Jag säger bara Betesta.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Svårt med ironi i text efter det fantastiska ”:pPpPpppPPppp” försvann

Jag skriver fortfarande :PpPpPpPpppPppPPpP till encbarndomspolare ibland

NuZ
Testpilot
Skrivet av Najkan:

Jag skriver fortfarande :PpPpPpPpppPppPPpP till encbarndomspolare ibland

Haha


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Gnällkuk
Skrivet av NuZ:

Gick ju ut på att tacka varandra att de finns typ Tycker det var trevligt och väldigt trevligt att faktiskt se en show med människor som pratar med varandra istället för skärmar även om de satt flera meter från varandra.

Jaha, haha xD Ja, sjukt otacksam är jag! Det kan jag hålla med om dock, avslappnat och bra ur den aspekten!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

NuZ
Testpilot
Skrivet av Pungvred:

Jag säger bara Betesta.

Är det inte typ ”Bä-Festa” typ?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

123
Skriv svar