Empire of Sin på väg till Game pass

Robot
Empire of Sin på väg till Game pass

Romeros gangsterstrategi lär snart få en betydligt större publik.

#empire-of-sin, #game-pass


Medlem

Fick mitt Series X i fredags, kände mig som ett litet barn på julafton när jag browsade Gamepass-biblioteket och laddade genast ner ca 600GB spel.

90% av speltiden i helgen har dock spenderats tillsammans med flickvännen i Stardew Valley (som inte ingår i gamepass).. Det är många gigahertz och teraflops som man lagt pengar på i onödan kanske? 😊

Empire of sin är ett spel som på papper passar mig väldigt bra. Hoppas det levererar!

Medlem

Intressant när xCloud på Windows lanseras.

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

Fick mitt Series X i fredags, kände mig som ett litet barn på julafton när jag browsade Gamepass-biblioteket och laddade genast ner ca 600GB spel.

90% av speltiden i helgen har dock spenderats tillsammans med flickvännen i Stardew Valley (som inte ingår i gamepass).. Det är många gigahertz och teraflops som man lagt pengar på i onödan kanske? 😊

Empire of sin är ett spel som på papper passar mig väldigt bra. Hoppas det levererar!

Skäms ej min vän, sitter själv med ett XSX och LG CX och nöttar Stardew Valley..

Frilansare

Ni som har lirat sedan start, hur bra har de lyckats med bugg-fixar och uppdateringar?

Medlem

Har haft Game pass for PC från och till sedan det släpptes. Biblioteket av spel är grymt bra och de lägger till spel av olika kategorier varje månad, de flesta riktigt högkvalitativa.
Empire of Sin är ett spel i min smak, nu kommer jag få en chans att prova det "gratis" utan att behöva köpa det för att se om det är polerat nog.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ni som har lirat sedan start, hur bra har de lyckats med bugg-fixar och uppdateringar?

Inte lika lätt nu kan jag säga. Motståndarna är tuffare.

Iofs inne på min första vända efter senaste uppdateringen och lirar med inställningen att jag ska mosa alla "mindre" ligor innan jag ger mig på mina "riktiga" konkurrenter. Blir påhoppad av dem emellanåt. Lyckades radera Al Capone och det var på håret i hans näste.

Inte kört så många uppdrag ärligt talat så jag säger ingenting om dem annat än att jag åkte på några rejäla buggar med dem vid release.


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

GamePass så jävla värt pengarna <3


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ni som har lirat sedan start, hur bra har de lyckats med bugg-fixar och uppdateringar?

Mycket bättre nu. Dock finns det en alkohol bugg som gör att du får minus, i både alkohol och såklart pengar.
Dom vet om den också, såklart. Tycker dom borde lägga in en snabbfix bara för det. Går inte spela nu.

Ambassadör
Xbox

Xbox Game Pass är bästast!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Xbox Game Pass är bästast!

Fast just det här spelet är ju på sin höjd 3/5 som kebbaben brukar säga.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av maq777:

Fast just det här spelet är ju på sin höjd 3/5 som kebbaben brukar säga.

Haha, det må vara hänt


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

Fick mitt Series X i fredags, kände mig som ett litet barn på julafton när jag browsade Gamepass-biblioteket och laddade genast ner ca 600GB spel.

90% av speltiden i helgen har dock spenderats tillsammans med flickvännen i Stardew Valley (som inte ingår i gamepass).. Det är många gigahertz och teraflops som man lagt pengar på i onödan kanske? 😊

Empire of sin är ett spel som på papper passar mig väldigt bra. Hoppas det levererar!

Ser också fram emot Romeros nya spel på GP!

Det är ju så grymt med GP att man just kan testa spelen utan att behöva köpa en permanent licens för de som man verkligen inte gillar och vill behålla.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar