Dying Light 2-utvecklare erkänner: "Vi utannonserade spelet för tidigt"

Robot
Dying Light 2-utvecklare erkänner: "Vi utannonserade spelet för tidigt"

Förnekar dock att spelet kört fast.

#dying-light-2, #techland


Medlem

Hoppas verkligen att de tar den tid på sig som behövs så att det blir bra i slutändan. Dying Light är ett av mina favoritspel. Älskade ettan.

Medlem

Hatar ändå zombie slafs. Är absolut ingen moralkärring, säger bara vad jag känner. När jag spelade Dying Light kändes det mest sjukt. Jag blir illa till mods. Nedstämd av allt köttande i närbild. Känner samma med gore filmer. Ger mig inget.

ELF
Medlem

Tror det kan bli dött lopp mellan Dead Island och Dying Light.
Men båda är spel jag hoppas på och ser fram mot.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av memorycard:

Hatar ändå zombie slafs. Är absolut ingen moralkärring, säger bara vad jag känner. När jag spelade Dying Light kändes det mest sjukt. Jag blir illa till mods. Nedstämd av allt köttande i närbild. Känner samma med gore filmer. Ger mig inget.

Jag är precis tvärtom. Älskar splatterfilmer och zombies


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Faen vart sugen på att köra lite av ettan
Gilalr dying light hoppas det inte läggs ner eller floppar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag ville verkligen tycka om ettan. Tyckte att det började intressant och att parcouren var trevlig. Men det kändes aldrig som om storyn tog fart. Borde jag ge det en andra chans? Finns det någon härligt story att utforska, bara man kommer över någon magisk tröskel?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Det är nästan pinsamt!!! Men man måste känna med Techland, och jag hoppas att de belönar oss med något riktigt bra!!!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag är precis tvärtom. Älskar splatterfilmer och zombies

bästa zombie filmen?


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

De har sagt att de kommer ge lite ny information på onsdag så är inte helt oklart när vi får mer information. ;P

Medlem
Skrivet av Nomman:

Jag ville verkligen tycka om ettan. Tyckte att det började intressant och att parcouren var trevlig. Men det kändes aldrig som om storyn tog fart. Borde jag ge det en andra chans? Finns det någon härligt story att utforska, bara man kommer över någon magisk tröskel?

Jag älskar Dying Light, det är ett av mina favorit spel men personligen tycker jag verkligen inte om storyn. Så om du spelar för en story så skulle jag säga nej.

Medlem
Skrivet av krislevin:

bästa zombie filmen?

Zombi 2 (Lucio Fulci) hands down.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Något som cd projekt red skulöe ha gjort med cyberbug2077 som verkar ha gått och dött nu.

Medlem
Skrivet av Hellspites:

Något som cd projekt red skulöe ha gjort med cyberbug2077 som verkar ha gått och dött nu.

Ok


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av memorycard:

Hatar ändå zombie slafs. Är absolut ingen moralkärring, säger bara vad jag känner. När jag spelade Dying Light kändes det mest sjukt. Jag blir illa till mods. Nedstämd av allt köttande i närbild. Känner samma med gore filmer. Ger mig inget.

Har en kompis som känner likadant. Personligen har jag inte så mycket problem med det i spel, men kan förstå känslan i filmer osv. Dying Light för mig var bara unikt och häftigt, kombinationen med modifierade melee vapen och parkour i first-person, och att skjut-vapen var sällsynta. Tyvärr var storyn tråkig, och när natten kom blev det totalt meningslöst, bara skippa och sova ut natten.

Medlem
Skrivet av nils45:

Har en kompis som känner likadant. Personligen har jag inte så mycket problem med det i spel, men kan förstå känslan i filmer osv. Dying Light för mig var bara unikt och häftigt, kombinationen med modifierade melee vapen och parkour i first-person, och att skjut-vapen var sällsynta. Tyvärr var storyn tråkig, och när natten kom blev det totalt meningslöst, bara skippa och sova ut natten.

Natten var ju utmaningen som iaf fick mitt adrenalin att pumpa


signatur

I drank what?

Medlem

Var det inte på onsdag som Techland skulle ha ett event om spelet? 🤔

Medlem
Skrivet av Ankh:

Zombi 2 (Lucio Fulci) hands down.

Alright. Ska kolla om jag kan få tag på den filmen. Sjysst, tack för tipset!!!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av krislevin:

Alright. Ska kolla om jag kan få tag på den filmen. Sjysst, tack för tipset!!!

https://youtu.be/AREh0eea5RM


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar