Testa Crusader Kings 3 i fyra dagar

Robot
Testa Crusader Kings 3 i fyra dagar

Den första rojalistiska fixen är alltid gratis.

#crusader-kings-3, #nyhetstips


Frilansare

Värt för er som (liksom jag) tvekat inför de tidigare grand strategy-spelen från Paradox. Hade roligt från första timmen, trots förvirring. Mycket enklare att komma igång med!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Värt för er som (liksom jag) tvekat inför de tidigare grand strategy-spelen från Paradox. Hade roligt från första timmen, trots förvirring. Mycket enklare att komma igång med!

Är man så förvirrad som jag var så vill det till en "CK3patch for Dummies". Ville så mycket lira och gav upp då jag var helt tilt. Ska testa igen men anar mig till att jag är ett förlorat fall.............


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

Medlem

Jag har spelat det lite på Gamepass (typ 5h) och beslutade mig för att jag vill äga spelet på Steam innan jag spelar vidare, dels för att jag har alla andra PDX-titlar på Steam och vill även ha denna där, men även för att jag tänker att det är nog mer gynnsamt för utvecklare/utgivare att folk köper spelet på Steam, snarare än spelar det på Gamepass. Där kanske jag har fel dock, men nu har i alla fall stunden kommit då jag äntligen köper det till Steam för att lira vidare!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

mkt kul spel. pro tip, skapa muterade inavlade familjer, helst giants, bästa bästa


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av smuts:

Jag har spelat det lite på Gamepass (typ 5h) och beslutade mig för att jag vill äga spelet på Steam innan jag spelar vidare, dels för att jag har alla andra PDX-titlar på Steam och vill även ha denna där, men även för att jag tänker att det är nog mer gynnsamt för utvecklare/utgivare att folk köper spelet på Steam, snarare än spelar det på Gamepass. Där kanske jag har fel dock, men nu har i alla fall stunden kommit då jag äntligen köper det till Steam för att lira vidare!

Paradox vill nog absolut helst att du köper det på paradox plaza

Medlem

Och förra veckan undrade jag om jag skulle köpa det! Kan inte bli mycket bättre än en gratis testperiod + rea. Blev köp efter att ha spelat två timmar

Medlem
Skrivet av Mox+:

Paradox vill nog absolut helst att du köper det på paradox plaza

Värt att tillägga att man får en Steam key när man köper därifrån

Medlem

Spela spelet utan att alltid försöka maximera och optimera dina val och handlingar och det öppnar upp ett helt fantastiskt rollspel!

Men när man försöker lära sig allt om alla mekaniker för att förstå varenda attribut...så blir det väldigt jobbigt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Mox+:

Paradox vill nog absolut helst att du köper det på paradox plaza

Skrivet av Thane:

Värt att tillägga att man får en Steam key när man köper därifrån

Ni har nog rätt!
Fortfarande Steam men eftersom själva pengatransaktionen sker utanför Steam så får de nog en större del av kakan den vägen.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Är sugen att lira och blir än mer när jag ser Surrealbelief. Problemet för mig är att han är för snabb, hänger inte med.


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

Medlem
Skrivet av Beginner:

Är sugen att lira och blir än mer när jag ser Surrealbelief. Problemet för mig är att han är för snabb, hänger inte med.

https://www.youtube.com/watch?v=id-tT5f0k88

Kolla in denna herre i stället, lugnt, metodiskt och väldigt proffsigt genomgånget!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Kolla in denna herre i stället, lugnt, metodiskt och väldigt proffsigt genomgånget!

https://www.youtube.com/watch?v=i9P248pkgYI

Tackar!

Kollar på Surreal för hans "rollspelande". Ska kolla ditt klipp!


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

Medlem

Lite sugen på att testa, men vet inte om jag vågar, TWW2 tar redan upp för mycket tid

1
Skriv svar