Prey & Dishonored fps-boostade på Xbox Series men får också fler förbättringar

Robot
Prey & Dishonored fps-boostade på Xbox Series men får också fler förbättringar

Långa laddtider och input lag blev bättre av bara farten.

#dishonored, #prey


Medlem

Testade Skyrim och Fallout 4 med FPS boosten igår, 4k och 60 fps ......antar att jag inte spelar dem spelen på min PC längre

Dex
Medlem

Bah! Nu ska jag vara lite gnällig här tänkte jag! Inget specifikt mot FZ då det är så i hela världen, men är så trött på alla nyheter om alla gamla spel som blir bättre till den nya generationen!
Dags för Sony och framför allt Microsoft att visa lite teasers och trailers från nya spel nu tycker jag! Allting handlar bara om bakåtkompatibilitet för den nya generationen och hur bra dom gamla spelen funkar på dom nya konsolerna! Vilket ju naturligtvis är trasigt då jag redan har spelet igenom 2 gamla spel på dom nya konsolerna, men tycker det kommer rent för lite infon om nya spel som kommer detta året!

Vill bli lite hypad för nya spel nu. Har redan spelat både Prey och Dishonored och gillar verkligen spelen, men nu får det vara dags för något nytt!

Förlåt för detta "lilla" rantet, men börjar bli så trött på bakåtkompatbiliteten nu

Geeks Gaming

Prey är ett grymt underskattat spel och fick verkligen inte de lilla utrymmet som Bethesda gav dom. Så riktigt nice att konsolerna nu kan njuta mer/bättre av spelet.

Medlem

Gillar hur MS vårdar "legacyn". Riktigt sugen på Dishonored igen nu på grund av FPSBoost. Prey har jag aldrig kört, men legat i backloggen i flera år. Kanske kan man få sig en spark i baken nu?

Härliga tider för alla gamers!

Medlem
Skrivet av blackidus:

Testade Skyrim och Fallout 4 med FPS boosten igår, 4k och 60 fps ......antar att jag inte spelar dem spelen på min PC längre

Läste lite om Fallout 4 på Series X, att upplösningen sänks dynamiskt när man kör på 60fps-läget? Men däremot fanns det en mod som både körde spelet stabilt på 60fps, 4k samt allmänt högre inställningar. En faktor är säkert att Fallout kör i bakåtkompatibelt läge.

Vad ska man köra? Har inte kört igenom Fallout 4 ännu, och så jag vill såklart ha bästa möjliga upplevelsen.

Medlem
Skrivet av saigon:

Läste lite om Fallout 4 på Series X, att upplösningen sänks dynamiskt när man kör på 60fps-läget? Men däremot fanns det en mod som både körde spelet stabilt på 60fps, 4k samt allmänt högre inställningar. En faktor är säkert att Fallout kör i bakåtkompatibelt läge.

Vad ska man köra? Har inte kört igenom Fallout 4 ännu, och så jag vill såklart ha bästa möjliga upplevelsen.

Modden du hänvisar till är något som påverkar om du får achievements i spelet eller inte. Finns dock vägar att gå för att få modden att fungera + få achievements.

Har ej provat FPS boost men om det är som du säger så hade jag nog lutat mig mot moddandet.

Medlem

Detta kommer att få mig att köpa en Xbox så småningom. Mycket bra.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Ambassadör
Xbox

Är de som fick FPS Boost i senaste batchen!


signatur

Jump in.

Medlem

Är väldigt glad över att det går mot att vi kan fortsätta spela äldre spel och spel vi redan har sedan tidigare på nya konsoler. Också superkul att få spela sådant man missat i uppdaterat skick!

1
Skriv svar