Dying Light 2-studion ber om ert tålamod

Robot
Dying Light 2-studion ber om ert tålamod

Visar samtidigt en glimt från spelet.

#dying-light-2, #techland


Medlem

Kommer storyn va bättre i 2an förmodligen inte

Avstängd

Fan vad B det ser ut att vara haha

Medlem
Skrivet av Isak19:

Kommer storyn va bättre i 2an förmodligen inte

För min del spelar det inte så stor roll så länge jag får döda zombies


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Åtminstone 2021

Medlem
Skrivet av Isak19:

Kommer storyn va bättre i 2an förmodligen inte

Vad baserar du denna spekulationen på?

Medlem

Hoppas de förbättrar storyn, dialogerna och svårighetsgraden. Spelet i sig var så kul men mot slutet när man bara mejade ner allt med skjutvapen så blev det rätt tråkigt, speciellt när story var så svag. Spelet var som roligast i början när man var svar och inte hade tillgång till high tier vapen!

Medlem

Besviken på infon och trailern. Hade hoppts på mer faktiskt. Gameplayvideon var en ickeupplevelse och resten var, som ungdomen säger, ”cringe”.

Medlem
Skrivet av BoyeNeE:

Besviken på infon och trailern. Hade hoppts på mer faktiskt. Gameplayvideon var en ickeupplevelse och resten var, som ungdomen säger, ”cringe”.

Lek med tanken på att det kanske inte finns mycket att visa av diverse anledningar. Det här projektet börjar göra mig orolig.

Medlem
Skrivet av justhitx:

Lek med tanken på att det kanske inte finns mycket att visa av diverse anledningar. Det här projektet börjar göra mig orolig.

Jorå, den tanken har slagit mig. Men inför gårdagen hade jag tillåtit mig själv att skruva upp förväntningarna lite, därav besvikelsen.

Men ja, orolig blir man.

Medlem
Skrivet av Ankh:

För min del spelar det inte så stor roll så länge jag får döda zombies

Precis, men om storyn är ok, så är det plus i kanten ➕

Medlem

Om storyn är bra eller ej visar sig men jag fullständigt älskar att storyn och staden förändras beroende på vilka beslut man tar.

Medlem

Längtar!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Andreas88:

Om storyn är bra eller ej visar sig men jag fullständigt älskar att storyn och staden förändras beroende på vilka beslut man tar.

Exakt bara det låter lovande och intressant.
Sen så har Techland själva berättat på twitter:
"Old infected pals are coming back with some twists + we will have some new enemies in DL2"

Medlem
Skrivet av CACTUZREX:

Exakt bara det låter lovande och intressant.
Sen så har Techland själva berättat på twitter:
"Old infected pals are coming back with some twists + we will have some new enemies in DL2"

Längtar mer till detta spel än något annat

Medlem
Skrivet av Andreas88:

Längtar mer till detta spel än något annat

Samma här. Mitt mest efterlängtade spel!

1
Skriv svar