Musmatta - Vad vill DU ha för tryck?

Medlem

Gustavs ölfail

Medlem

Jag skulle köpa om den fanns i xxl!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

It's not a lake, it's an ocean

Nu använder jag i och för sig inte musmatta, men jag skulle kunna köpa en ändå om den är snygg. En stilren jubileumslogga skulle duga fint!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Fortfarande taggad på FZ energidryck

Medlem
Skrivet av Soulless:

Ja exakt! Men jäklar vad det var bra glid på den, med rätt fötter på musen!
Det fanns ett populärt märke, minns inte vad de hette?

Jag har också haft en Icemat en gång i tiden, var skitnöjd med den! Men jag hade problem med ljudet från den kunde ge mig rysningar ibland, om det kom minsta lilla partikel av något mellan den och musen så var det som att nån hällde isvatten över mig XD

Jag vet exakt vad du menar, fick lite gåshud bara av att läsa vad du menade.

Medlem

LED annars blir det inget, och gärna en XXL, liten logga i hörnet bara

https://www.webhallen.com/se/product/323614-SteelSeries-QcK-3...

Medlem

1200x600mm ftw! Man måste ju täcka in hela skrivbordet!

Medlem

Detta motiv såklart, det har både skumpa och finklädsel.

https://www.fz.se/artikel/282066-vi-har-forevigat-det-fantast...


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem
Skrivet av Pihraija:

1200x600mm ftw! Man måste ju täcka in hela skrivbordet!

Håller med!

Kör på denna, en extra-extra stor, tack!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Bra, min börjar bli lite sliten och jag behöver en större. Jag håller men om att glas är bättre för glidet men katastrofal för mustassarna.

Mina önskemål:

  • Material tyg och sydda kanter, tack!

  • Flera varianter av storlek och tjocklek(~5mm är bäst enligt mig).

  • Antiglid på undersidan!

  • Fundera lite på var ni sätter trycket och var folk har sina tangentbord och mus, så man ser trycket.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv
Skrivet av Shadee:

Däremot tycker att de som säljs alltid är för små, jag vill ha en sån där jättestor musmatta typ 1200x600.

Man kan ju inte gå ner i storlek när man haft en 1200x600 som täcker hela skrivbordet. Det gör allt mer cleant. Är på jakt ute efter en ny och sweclockers storlekar var tyvärr lite av besvikelse där med

Medlem

En normal stor musmatta bara, inte en jävel som täcker halva skrivbordet. En klassisk storlek som man hade på 90 talet, fast med bättre materialval.

Medlem

En bild på mor. 900x400mm.

Medlem
Skrivet av anon_181566:

Man kan ju inte gå ner i storlek när man haft en 1200x600 som täcker hela skrivbordet. Det gör allt mer cleant. Är på jakt ute efter en ny och sweclockers storlekar var tyvärr lite av besvikelse där med

misstänker att fz och swec kör på samma mattor med olika motiv

Medlem
Skrivet av anon_181566:

Man kan ju inte gå ner i storlek när man haft en 1200x600 som täcker hela skrivbordet. Det gör allt mer cleant. Är på jakt ute efter en ny och sweclockers storlekar var tyvärr lite av besvikelse där med

Håller med!

279 kr


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av superlim:

misstänker att fz och swec kör på samma mattor med olika motiv

Japp, kommer vara samma tillverkare, och vi kör nog bara på den större varianten som de har. Det vill säga 900 × 400 mm. Med tanke på de volymer vi beräknar kunna sälja kommer det inte vara hållbart att köra flera olika varianter.


signatur
Medlem

Jag hade gärna sett c64 grejerna i musmatteformat.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

En jubileumsmatta hade ju varit en rolig sak att erbjuda under en begränsad tid. Har fortfarande kvar min supporter-musmatta från 2013 som ett minne

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bojkott:

En jubileumsmatta hade ju varit en rolig sak att erbjuda under en begränsad tid. Har fortfarande kvar min supporter-musmatta från 2013 som ett minne

Vi måste dock komma upp i en viss mängd för att göra det rimligt att beställa - men ska fundera på det!

Skrivet av Ankh:

Jag hade gärna sett c64 grejerna i musmatteformat.

Hm, bra idé!


signatur
Medlem

Om bilderna motsvarar verkligheten så är loggan för stor (nära halva mattan ner i höjd).
Antar att trycket känns också. hmm!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tobbe:

Om bilderna motsvarar verkligheten så är loggan för stor (nära halva mattan ner i höjd).
Antar att trycket känns också. hmm!

Inte på något sätt den färdiga tryckbilden Någonstans fem-sex centimeter lär vara lagom.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi håller på och kollar på att gör en beställning av musmattor men vi vill först göra en sanity check på vad ni i community faktiskt vill ha.

Det enkla, men lite tråkiga är ju logotypen - och den här vi redan pratat om i en annan tråd.. I år firar vi ju dock 25 år, och har tagit fram en snajsig logga för det - skulle det vara mer intressant?

https://cdn.fz.se/artikel/fil/1427335?key=bdeda1c652ad559b70b...

https://cdn.fz.se/artikel/fil/1427336?key=9c758ed16e60b7d81aa...

Vad skulle du helst se?

Hades ikonen är ju rätt skön! Något still med den fast det står FZ ?

Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kan inte bestämma mig för FZ eller Swec. -_-
Kan man få en gemensamt motiv? :s

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag är tråkig, men en clean logga är alltid det bästa!

Mer intressant är materialet, jag saknar de gamla gaming musmattorna i hårdplast!

Jag köpte en metallmatta med teflon på för över 20 år sedan och den håller ännu,jag kör den med diskmedel när den är lortig.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Alternativ med stripes

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Kör utan musmatta här hemma. Funkar förvånadvärts bra. Men jag hade köpt en tunn genomskinlig musmatta med FZ jublieumloggan på. Gillar träfärgen på mitt skrivbord så täcker den gärna inte med en musmatta


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem
Skrivet av Shadee:

En med 25-års loggan som endast säljs i år. Så det blir lite exklusivt att ha en.

Däremot tycker att de som säljs alltid är för små, jag vill ha en sån där jättestor musmatta typ 1200x600.

Precis som den jag har nu.
https://i.imgur.com/Ak2Qu1a.jpg

Fler pennor än vad jag använt senaste tio åren på bordet.
Men håller med, stora mattor är väldigt bra

Backloggens befriare

Jag tycker det kunde vara kul med jubileumsloggan, och sen, kanske ersätta den med en vanlig?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Gänget från Fz med bara outline av deras kroppar och ansikten, med några delikata färg strippor skulle vara snyggt.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Skriv svar