Life is Strange: True Colors

Robot
Life is Strange: True Colors

Den här gången kommer alla känslor på en och samma gång.

#life-is-strange, #life-is-strange-true-colors


Medlem

Nä, jag vet inte, jag...

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Nä, jag vet inte, jag...

Men jag vet! Att jag ser fram emot detta. Gillat alla säsongerna och DLC av LiS och vill ha mer känslor!

Ambassadör
Xbox

Hoppas att det blir bra!


signatur

Jump in.

Medlem

Woo! Ser grymt ut! <3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jag som älskade tvåan något enormt 😁 smaken är verkligen delad.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Ser väldigt bra ut! Gillade både ettan och tvåan. Tycker det är skönt med denna typen av lugnare spel ibland. Speciellt att spela på sena kvällar.

Medlem

Inte för att vara den som är den men detta känns ärligt talat ganska billigt...

eld
Medlem
Skrivet av Mortyman:

Inte för att vara den som är den men detta känns ärligt talat ganska billigt...

Håller med, man måste liksom köpa det för att priset är så bra och billigt när man tänker på vilka fantastiska spel man får i life is strange serien!

Moderator | Testpilot

Extremt taggad på detta. Inte spelat 2an, men gillade 1an något enormt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Life is strange - Ja tack! Hela serien har varit bra.

Tell me why var sådär.

Twin mirror Ska jag testa på rea då betyget var svalt.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Men jag vet! Att jag ser fram emot detta. Gillat alla säsongerna och DLC av LiS och vill ha mer känslor!

Jag 2!

Medlem
Skrivet av marsson90:

Jag som älskade tvåan något enormt 😁 smaken är verkligen delad.

Jo jag gillade det också. Bra att nu alla episoderna släpps samtidigt. Gjutet köp.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ettan var bra men tvåan tyckte jag inte alls lika mycket om. Känslor är en sak, men tvåan kändes så oerhört krystad och släpig. Efter halva spelet var jag redo att ge huvudkaraktärerna en lavett så att det smakade dank i truten på dom i tre veckor för allt gnäll. Kände med dom på samma sätt som man känner med en tonåring som surar över att HEN måste hänga med till mormor.

Skägg.
10 Chambers

Först Sufjan Stevens i Captain Spirit och nu Novo Amor i den här trailern. Sett honom live, bra skit!


signatur
Medlem

Första Life is Strange är ett av mina favoritspel, hade härlig känsla, bra karaktärer och gripande story. Life is Strange 2 var en annan sorts historia, med mer jobbiga vibbar men ändå väl hanterat. Jag gillade det mycket. Tell Me Why var också mycket bra; det riktigt snyggt och karaktärerna kändes levande. Ser mycket fram emot detta nya Life is Strange! De hanterar ämnen som få andra spel tar upp, och även karaktärerna som finns med i dessa spel släpps sällan fram i spel (eller media överhuvudtaget). Hype

Skribent

Jag har haft lite svårt för Life is Strange, men kanske... Ursäkta? En akustisk cover på Creep?
Nej tack.

Medlem

Detta ser jag fram emot


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

1
Skriv svar