PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem
Skrivet av Dex:

Nä du måste ha discversionen för att spela dom även på PS5.

Då är DET definitivt ett bra köpargument för disc version. Iaf för mig som har en del spel på skiva jag knappt spelat ännu.

Tack för svar!

Medlem
Skrivet av Kaskar:

De säger visserligen inte när PS5an levereras.

Står ju 1-3 dagars leveranstid..?

Medlem

Webbhallen skickade precis min SE beställd 2020-07-20 🙂

Medlem

Vet någon vilken månad webhallen stängde så man inte kunde boka av dem längre?

Medlem
Skrivet av rangman_106:

Vet någon vilken månad webhallen stängde så man inte kunde boka av dem längre?

Sista datumet var nog 17/9

Medlem

Jag har varit extremt desperat för att få tag i ett ps5 men kan inte lyckas :(( Jag förstår att detta är ganska orimligt men har sett extremt snälla fz:are. Därför undrar jag om det finns någon chans att nån extremt snäll själ kan ringa upp mig på 073-422 44 06 om ps5 finns i lager nånstans. Jag förstår att detta är ganska dumt men ni kommer inte förstå hur mycket detta skulle betyda för mig och min familj😁❤️

Medlem
Skrivet av Mannu89:

Sista datumet var nog 17/9

jaha okej då närmar dom sig efter som folk får därifrån som bokade 20/07 2020

Medlem
Skrivet av gdogf:

Webbhallen skickade precis min SE beställd 2020-07-20 🙂

Bokade hos webbhallen Sisjön 11 juli och står fortfarande saknas i lager. Vi har i dagsläget inte ett bekräftat leveransdatum.

Medlem
Skrivet av Emin:

Jag har varit extremt desperat för att få tag i ett ps5 men kan inte lyckas :(( Jag förstår att detta är ganska orimligt men har sett extremt snälla fz:are. Därför undrar jag om det finns någon chans att nån extremt snäll själ kan ringa upp mig på 073-422 44 06 om ps5 finns i lager nånstans. Jag förstår att detta är ganska dumt men ni kommer inte förstå hur mycket detta skulle betyda för mig och min familj😁❤️

Jag skaffade distill.io i måndags som skickar ut sms varje gång lagerstatusen förändras på olika webshopar. Lyckades beställa ett ps5 på Amazon i dag och har därför ingen användning av min permutation som sträcker sig tre veckor till. Om du är intresserad så skulle jag kunna byta ut mitt nummer mot ditt så att du får sms istället för mig. Kan tidigast fixa det på kvällen i morgon i så fall.

Medlem
Skrivet av Lindroth:

Jag skaffade distill.io i måndags som skickar ut sms varje gång lagerstatusen förändras på olika webshopar. Lyckades beställa ett ps5 på Amazon i dag och har därför ingen användning av min permutation som sträcker sig tre veckor till. Om du är intresserad så skulle jag kunna byta ut mitt nummer mot ditt så att du får sms istället för mig. Kan tidigast fixa det på kvällen i morgon i så fall.

Wow det skulle vara så snällt. Det skulle verkligen betyda extremt mycket för mig om du skulle kunna göra det! Tack på förhand

Medlem
Skrivet av Emin:

Wow det skulle vara så snällt. Det skulle verkligen betyda extremt mycket för mig om du skulle kunna göra det! Tack på förhand

Lägger till ditt nummer nu. Men kan starta programmet först på kvällen imorgon så att du får notiser till mobilen.

Medlem
Skrivet av Lindroth:

Lägger till ditt nummer nu. Men kan starta programmet först på kvällen imorgon så att du får notiser till mobilen.

Ett stort tack från botten av mitt hjärta väldigt snällt av dig

Medlem

signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Tog bort inlägget

Medlem

Nu ska man inte vara den som är den, men om ägaren är dömd för flera brott och bor i Ronna så bör man tänka till 2 gånger minst

Inaktiv

Så om man köper där får man inte bara en PS5 men även en lyxig skaldjursrätt och lite smink att ge bort till sambon så hon blir glad. Win win situation

Medlem

Bokade hos Webhallen i Augusti förra året, fick mail om att den var redo att plockas upp nu (disc-versionen). Tror att Webhallen stängde ned bokningsfunktionen inom kort efter Augusti så de borde väl snart ha levererat alla bokade (ren spekulation dock).

Medlem

Får EG in Ps5or varannan vecka? isf kan man inte vänta sig någon ny utlottning först nästa månad antar jag?

Medlem

Det går att boka standard edition nu på cdon! Leverans 20210530

Medlem
Skrivet av Zyxel1988:

Det går att boka standard edition nu på cdon! Leverans 20210530

Yes såg det! Är det värt det? Borde man vänta för o chansa och se om man kan köpa någon annan stans och få den snabbare?

Medlem
Skrivet av Emin:

Yes såg det! Är det värt det? Borde man vänta för o chansa och se om man kan köpa någon annan stans och få den snabbare?

Det beror ju på hur pass gärna man vill ha den, där är man ju säker på att få en men det tar 2 månader. Kan ju vara så att man inte hittar en någon annans stans innan 😉

Medlem

Sist för dom som bokade på cdon gick det snabbare att få den dock, misstänker att dom skickar så fort dom får in i lager. Polaren bokade nu på cdon och är glad att slippa jaga mera.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

[quote postid="4112714" userid="3870" name="theBoosing"]
Sist för dom som bokade på cdon gick det snabbare att få den dock, misstänker att dom skickar så fort dom får in i lager. Polaren bokade nu på cdon och är glad att slippa jaga mera.
[/t]

Tänkte även hoppa in och säga det. De hade t.ex en stor batch i mitten på dec vill jag minnas med beräknad leverans i mars. Dessa levererades istället i slutet av december.

Mitt råd: Boka på cdon!

Avstängd

Gah. Finska CDON verkar bara sälja standard edition. Behöver verkligen ingen skivläsare


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Jasså? står ej köpbar för mig...

För mig står det fortfarande att den är bokningsbar, konstigt! Bara testa igen och uppdatera sidan kanske?

Medlem

Gött mos. Äntligen har man iaf en bokad.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Checker:

Gah. Finska CDON verkar bara sälja standard edition. Behöver verkligen ingen skivläsare

Skivläsaredition är smartare.

- Lånbytas spel med polare
- Köpa billigare spel på större elektronikkedjor än vad dom kostar på PSN.
- Kunna kika på 4k blueray om det råkar komma förbi en polare med en shysst rulle.
- Sälja av spel för några hundringar när man lessnat

List goes on


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av MLundin:

[quote postid="4112714" userid="3870" name="theBoosing"]
Sist för dom som bokade på cdon gick det snabbare att få den dock, misstänker att dom skickar så fort dom får in i lager. Polaren bokade nu på cdon och är glad att slippa jaga mera.
[/t]

Tänkte även hoppa in och säga det. De hade t.ex en stor batch i mitten på dec vill jag minnas med beräknad leverans i mars. Dessa levererades istället i slutet av december.

Mitt råd: Boka på cdon!

Skulle uppskatta om ni kan hjälpa mig. Borde jag boka på cdon? Vill väldigt gärna ha den nästa månad! Borde jag riskera att kunna få en tidigare under tiden? Tack!

Medlem

Testade och när detta skrivs gick den att boka, håller tummarna för att att så många som möjligt som verkligen vill ha den får den, är rejält trött på alla som köper en hårdvara och har som enda syfte att tjäna pengar på den. Det är därför jag gillar EG´s sätt, den minimerar antalet rejält.

Avstängd
Skrivet av theBoosing:

Skivläsaredition är smartare.

- Lånbytas spel med polare
- Köpa billigare spel på större elektronikkedjor än vad dom kostar på PSN.
- Kunna kika på 4k blueray om det råkar komma förbi en polare med en shysst rulle.
- Sälja av spel för några hundringar när man lessnat

List goes on

DigitalEdition är bekvämare.
- Slipper byta skiva bara för att man vill spela något annat
- Vill man låna/testa ett spel av en polare finns shareplay
- Slipper väntetiden att få spelet hemskickat (bor på ställe utan större elektronikkedjor)
- 4k material konsumeras också digitalt
- Slipper massa tramsande med att posta spel hit och dit

List goes on


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Skriv svar