Payday 3 har hittat utgivare, släpps 2023

Robot
Payday 3 har hittat utgivare, släpps 2023

Till pc och konsoler; inte med Microsoft som utgivare.

#payday-3, #starbreeze


Medlem

Nyfiken på detta helt klart.
2an var rätt fränt jag tröttnade snabbt men håller hoppet uppe att det här blir kanon.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Payday för den som har aktier i starbreeze

Medlem
Skrivet av Chef-la-def:

Payday för den som har aktier i starbreeze

Yes! Får hoppas på det.

SoL
Medlem

6 min kvar tills öppning, kommer bli intressant

Medlem
Skrivet av Chef-la-def:

Payday för den som har aktier i starbreeze

Japp, tror på 100 kr/aktie inom en vecka. 🙂

Inaktiv

Nu kommer jag låta som en pessimistisk besserwisser. Men akta er nu för att köpa aktier, aktiens värde ska spegla bolagets värde. Och Starbreeze har inte ökat mångfalt i värde bara för att en utgivare har hittats, jättegoda nyheter för bolaget samt dess anställda och självfallet kan aktien öka i värde då börsens förväntningar ökar men kan lätt bli en falsk trygghet.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Nu kommer jag låta som en pessimistisk besserwisser. Men akta er nu för att köpa aktier, aktiens värde ska spegla bolagets värde. Och Starbreeze har inte ökat mångfalt i värde bara för att en utgivare har hittats, jättegoda nyheter för bolaget samt dess anställda och självfallet kan aktien öka i värde då börsens förväntningar ökar men kan lätt bli en falsk trygghet.

Exakt, kan tänka mig priset går ner till 1 kr om en kort period

Medlem
Skrivet av A1200G:

Japp, tror på 100 kr/aktie inom en vecka. 🙂

Skojar du? Dom låg inte ens i 10 kronor innan fallet.

Medlem

Alltså jag hoppas att det går bra men jag är lite orolig över att spelet failar..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Skojar du? Dom låg inte ens i 10 kronor innan fallet.

Det var ett skämt. Fast i dagens börsklimat är det svårt att avgöra om man skämtar eller menar allvar. 🙂

Medlem

Dom har inte lärt sig någonting. Varför sätter dom ens en offentlig release-plan 2 år framåt?

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Skojar du? Dom låg inte ens i 10 kronor innan fallet.

De var uppe närmare 30.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem
Skrivet av Json_81:

De var uppe närmare 30.

Det var väl innan nyemissionerna.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Det var väl innan nyemissionerna.

Har för mig att det bara varit en nyemission (den nyligen) sen de gick ner därifrån men kan ha fel.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem
Skrivet av Json_81:

Har för mig att det bara varit en nyemission (den nyligen) sen de gick ner därifrån men kan ha fel.

Bara varit en, 2020 tror jag. Däremot annonserades en ny igår eller om det var idag. Justerat för nyemissioner och annat bös så toppade aktien på 16.52kr.

Avstängd

Den som ens är måttligt intressad av detta spel hae nog inte följt utvecklarens tidigare titlar. Detta är en stor rödflagg för mig. Aldrig mer payday.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Den som ens är måttligt intressad av detta spel hae nog inte följt utvecklarens tidigare titlar. Detta är en stor rödflagg för mig. Aldrig mer payday.

Payday är ju as najs. Drygt med upplåsningen av attachments men i övrigt är det ett strålande spel att ha ihjäl några timmar på.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Den som ens är måttligt intressad av detta spel hae nog inte följt utvecklarens tidigare titlar. Detta är en stor rödflagg för mig. Aldrig mer payday.

Vad dillar du om? Payday 2 var ju svinkul när det begav sig!

1
Skriv svar