Hitman Go Go! Mobilspelet Hitman Sniper Assassins har avslöjats

Robot
Hitman Go Go! Mobilspelet Hitman Sniper Assassins har avslöjats
Medlem

Suck... Lägg cashen på nåt vettigare spelmaterial IOI.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Jamen... vänta nu.. mobilt.. det kan väl... va... vänta... BLUERK... (kräks på dina skor)....

Avstängd

Det händer inte att jag spelar på mobil, då slutar jag hellre helt

Medlem
Medlem

Ni som säger "nej tack" eller "usch", har ni testat de tidigare spelen?
Riktigt bra pusselspel med många timmars nöje. Har räddat många trista flygtimmar de tidigare åren.
Hoppas detta blir minst lika bra som de tidigare.

KoP
Medlem
Skrivet av explorer:

Ni som säger "nej tack" eller "usch", har ni testat de tidigare spelen?
Riktigt bra pusselspel med många timmars nöje. Har räddat många trista flygtimmar de tidigare åren.
Hoppas detta blir minst lika bra som de tidigare.

Flyger man tar man ju hellre med sig en PSP, Evercade, Gameboy, Lynx, Game-O-Watch.. ja listan kan göras lång.

Allt som inte innebär spelande på en mobiltelefon är att föredra. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Medlem

Hitman go var otroligt kul. Men hade känts bättre om det hette Hitman go 2 på något sätt.

Medlem
Skrivet av explorer:

Ni som säger "nej tack" eller "usch", har ni testat de tidigare spelen?
Riktigt bra pusselspel med många timmars nöje. Har räddat många trista flygtimmar de tidigare åren.
Hoppas detta blir minst lika bra som de tidigare.

Vägrar stödja mobilspelsbranschen. De tar upp plats för de riktiga spelen som släpps till PC och konsol. Om jag skulle flyga tar jag med min NiNTENDO Switch (EDiT--och lirar andra spel) istället. Sedan är kontrollerna på en mobil kassa. Visst, man kan ju köpa till nåt tillbehör som gör det smidigare men personligen avskyr jag hur mobilspelsbranschen ser ut. Den borde avlivas med ett nackskott.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av KoP:

Flyger man tar man ju hellre med sig en PSP, Evercade, Gameboy, Lynx, Game-O-Watch.. ja listan kan göras lång.

Allt som inte innebär spelande på en mobiltelefon är att föredra. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Har alltid med mig Vita:n och Switch:en när jag reser. Men bra spel som t.ex. Go-spelen finns inte i de formaten vad jag vet.
Vilken konsol tänker du dig att man ska köra på för att ta del av spel som bara finns på mobil?

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Vägrar stödja mobilspelsbranschen. De tar upp plats för de riktiga spelen som släpps till PC och konsol. Om jag skulle flyga tar jag med min NiNTENDO Switch istället. Sedan är kontrollerna på en mobil kassa. Visst, man kan ju köpa till nåt tillbehör som gör det smidigare men personligen avskyr jag hur mobilspelsbranschen ser ut. Den borde avlivas med ett nackskott.

På vilket sätt tar de upp plats? Det är ju bara positivt att spel finns i så många format som möjligt.
Spel som Go-spelen är ju gjorda för mobilen, så förstår inte hur de skulle bli bättre på t.ex. en Switch? Du menar att om Go-spelen hade funnits på Switch så hade du kunnat spela och älska dem? Märkligt resonemang.

Som tidigare frågat, har du ens testat spelet i fråga? Om du hade testat hade du märkt att kontrollen inte på något sätt är kass. Det är mycket enkel styrning som, som sagt, är designad för mobilen.

Medlem
Skrivet av explorer:

På vilket sätt tar de upp plats? Det är ju bara positivt att spel finns i så många format som möjligt.
Spel som Go-spelen är ju gjorda för mobilen, så förstår inte hur de skulle bli bättre på t.ex. en Switch? Du menar att om Go-spelen hade funnits på Switch så hade du kunnat spela och älska dem? Märkligt resonemang.

Som tidigare frågat, har du ens testat spelet i fråga? Om du hade testat hade du märkt att kontrollen inte på något sätt är kass. Det är mycket enkel styrning som, som sagt, är designad för mobilen.

Nej, men jag tänkte att fler o fler företag rör sig mot mobilspel istället för att satsa på konsol eller PC spel. Massor av Free2Play / Pay2Win skit i mobilvärlden dit personer handlar massa småskit saker. Hade varit roligare om de satsade på konsol/PC. Större avancerade spel.

Jag menar inte att jag skulle lira några av dessa spel på Switchen. Absolut inte. Jag rör inte dessa små spel. Jag är ett fan av stora påkostade spel i AAA-klass och AA-klass. Skulle jag flyga skulle jag ta med Switch och lira något Super Mario spel i 3D.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Nej, men jag tänkte att fler o fler företag rör sig mot mobilspel istället för att satsa på konsol eller PC spel. Massor av Free2Play / Pay2Win skit i mobilvärlden dit personer handlar massa småskit saker. Hade varit roligare om de satsade på konsol/PC. Större avancerade spel.

Jag menar inte att jag skulle lira några av dessa spel på Switchen. Absolut inte. Jag rör inte dessa små spel. Jag är ett fan av stora påkostade spel i AAA-klass och AA-klass. Skulle jag flyga skulle jag ta med Switch och lira något Super Mario spel i 3D.

Your loss, som man brukar säga. Du går miste om de guldklimpar som Go-spelen. Bara för att spel är "litet", "kort" eller "enkelt" behöver det inte betyda att det är dåligt.
Det finns mycket skräp, jag håller med. Det finns mycket skräp på konsol/PC också. Men det betyder inte att allt är skräp.

Men som sagt, det är din förlust och vi övriga kan fortsätta njuta av även mobilspel. Kul med mångfald och att alla tycker om olika spel och spelformer.

Medlem
Skrivet av explorer:

Your loss, som man brukar säga. Du går miste om de guldklimpar som Go-spelen. Bara för att spel är "litet", "kort" eller "enkelt" behöver det inte betyda att det är dåligt.
Det finns mycket skräp, jag håller med. Det finns mycket skräp på konsol/PC också. Men det betyder inte att allt är skräp.

Men som sagt, det är din förlust och vi övriga kan fortsätta njuta av även mobilspel. Kul med mångfald och att alla tycker om olika spel och spelformer.

Nej, jag vet att små spel kan vara bra gjorda. Absolut. Personligen är jag dock inget fan av mobilspel, indie-retro. Jag kör story drivna single player spel i 3D perspektiv. Har problem med 2D lir tom. Vissa isometriska spel funkar även som t.ex. Cities: Skylines, Planet Coaster, Desperados 3 och Company of Heroes 2.
Känns som de flesta "hardcore" gamers inte gillar mobilspel iaf.

Aja, det är bra att man är olika o tycker olika så klart.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar