Kolla in Necromunda – fps-action med en smak av Warhammer 40K

Robot
Kolla in Necromunda – fps-action med en smak av Warhammer 40K
Medlem

Får mycket bulletstorm vibbar från det.

Medlem

Verkar hämta tempo och spelstil från senaste Doom-spelen. Inte fel, tyckte det såg bra ut.

Medlem

Såg riktigt nice ut då turbaserade versionen inte var mycket och hänga i granen jämfört med tabletop versionen

Medlem

Såg rätt grymt ut så man kanske kollar in det, men personligen är jag mest taggad på Darktide!

Medlem

Får se, är förhållandevis skeptisk till allt gällande GW, dom mjölkar ju fanimig sönder precis allt. Till och med sitt egna miniatyrspel x)

Skribent

Samma utvecklare som Spacehulk: Deathwing, som trots sina brister var jäkligt häftigt i min mening, åtminstone den tillfixade "Enhanced Edition" som de släppte efter ett tag.

De har ju även underbart überkonstiga EYE: Divine Cybermancy på CV:t, så nog finns det potential.

Medlem

Ganska sugen på detta, om jag förstått det rätt är det SP only så det kan med fördel spelas parallellt med Darktide 🙂

Medlem
Skrivet av robbis:

Såg riktigt nice ut då turbaserade versionen inte var mycket och hänga i granen jämfört med tabletop versionen

precis, turbaserade var så kass att jag returnerade. Synd, efter Mordheim som jag älskade, så såg jag fram emot Necromunda, men det var riktigt dåligt. Detta ser mer intressant ut!


signatur

I drank what?

Medlem

Brutal kött...det blir svårt att hålla fingrarna borta!

Medlem

Älskar wh40k universumet även fastän jag inte målar/spelar något relaterat till det. Tycker bara universumet i sig är så jäkla ballt. Har alltid önskat mig ett wh40k spel med typ Mass Effect vibbar och det är ju inte det här men det kan nog bli bra ändå får vi hoppas

Medlem

Det där såg då bra ut, plus att det är singelplayer


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Såg grymt ut, vet dock inte om det blir så grym upplevelse på konsol, jag menar handkontrol på snabba fps brukar inte sluta så bra för mig:(

Medlem

Må den för evigt odödlige gudakejsaren frälsa oss med ett bra Wh40k-spel för en gångs skull, det är vi verkligen inte bortskämda med.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Ser intressant ut. Blir kul ett kul fps är detta ser det ut som!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Givet köp!

WH40k är brutalt nice! <3


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Om ni har en Quest/Quest 2 finns ett Warhammer spel.
Warhammer 40k: Battle sister.
Kanske inte gjort med högta budget men har 4/5 på Quest store och det släpptes nyligen en visual update för Quest 2.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Eftersom det inte är co op el multiplayer så blev jag inte jätte intresserad just nu. Men ett nytt sp fps spel kan jag vara intresserad av i sommar kanske. Gillar verkligen 40k så något att se fram emot om 4 månader kanske för mig.

Medlem

Trailern och bilderna såg ju intressanta ut, men har inte stött på ett Warhammerspel än som jag gillat. Tror jag får avvakta lite tills nån av er på FZ har recenserat spelet.

Skrivet av Molotov:

Om ni har en Quest/Quest 2 finns ett Warhammer spel.
Warhammer 40k: Battle sister.
Kanske inte gjort med högta budget men har 4/5 på Quest store och det släpptes nyligen en visual update för Quest 2.

Vad är Quest/Quest2 om den oinvigde får fråga? ^^

Medlem
Skrivet av Kjattögel:

Trailern och bilderna såg ju intressanta ut, men har inte stött på ett Warhammerspel än som jag gillat. Tror jag får avvakta lite tills nån av er på FZ har recenserat spelet.

Vad är Quest/Quest2 om den oinvigde får fråga? ^^

Oculus Quest 2 är ett VR Headset


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Lär bli ett köp om det får ok betyg. Det görs alldeles för få coola Fps sibgleplayer nuförtiden. Cod och Bf dödade marknaden ett tag men blivit bättre.

Medlem
Medlem

Ser klart spelbart ut. Håller utkik på det.

1
Skriv svar