Valheim passerar sex miljoner sålda ex och teasar nästa uppdatering

Robot
Valheim passerar sex miljoner sålda ex och teasar nästa uppdatering

Sex veckor på marknaden, sex miljoner sålda ex – det går bra nu.

#Iron-gate, #Valheim


Medlem

Den bilden är en korp man kan träna att bli en smed så korpen kan smida våffeljärn och laga en massa våfflor för de hungriga vikingarna!


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

är det så jävla bra eller? jag är väl den enda som inte köpt det än


signatur

//monster

Umi
Medlem
Skrivet av monsterbenke:

är det så jävla bra eller? jag är väl den enda som inte köpt det än

För att vara early access - ja! Tycker man om survival så är detta ett givet köp

Skribent
Skrivet av monsterbenke:

är det så jävla bra eller? jag är väl den enda som inte köpt det än

Jag lirar solo och tycker det är jäkligt mysigt när man inte orkar spela något som är tungt på action och handling. Man kan mest strosa runt för att plocka blåbär, bryta malm, bygga lite på sitt hus eller bli jagad av fem meter höga troll.

Medlem

Hur många sålda ex har Fall Guys?

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag lirar solo och tycker det är jäkligt mysigt när man inte orkar spela något som är tungt på action och handling. Man kan mest strosa runt för att plocka blåbär, bryta malm, bygga lite på sitt hus eller bli jagad av fem meter höga troll.

Bara känslan (rädslan) av att stöta på sitt första troll är värt pengarna

Skribent
Skrivet av Ronzem:

Bara känslan (rädslan) av att stöta på sitt första troll är värt pengarna

Ja! Trodde att jag skymtade nån jäkla staty mellan träden första gången och kutade glatt fram.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Bara känslan (rädslan) av att stöta på sitt första troll är värt pengarna

Själv gick jag fram och nita den med kass Gear utan att bli träffad polarna sa dom gör sjukt ont andra trollet missade jag Dodge och det vart lite fuck it in out för att pilbåga ner aset 🤣

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

Hur många sålda ex har Fall Guys?

De kan du säkert hitta på google!
Nu är de ju valheim de gäller!


signatur

Snusar till varje pris!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jokobib_Bob:

Hur många sålda ex har Fall Guys?

I december hade det sålt i drygt 11 miljoner exemplar på PC, enligt utvecklarna själva.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Själv gick jag fram och nita den med kass Gear utan att bli träffad polarna sa dom gör sjukt ont andra trollet missade jag Dodge och det vart lite fuck it in out för att pilbåga ner aset 🤣

Va?

Bara jag som ser en orm?

Men fyfasiken vad mysigt spel! 200h loggade redan, (åkte på feber så skjutaspel gick inte alls att lira då).
Igår tog jag mina 8st vänner ut med långbåten för åka till Elder. Väl ute på öppet hav så buggade det till lite och vi fastnade på en levande ö, Båten slutade fungera, En drunknade. Åkte runt runt runt i cirklar och ingen som kunde styra. Men tur var så var jag så höglevlad och bra mat med mig så kunde simma iland (det var knappt att jag överlevde) men tillslut kunde jag bygga mig en liten flotte för åka och hämta mina små vikingar som skrek efter mig i en buggande båten. Sen var alla bin glada.

Geeks Gaming
Skrivet av inkui:

Själv gick jag fram och attackerade trollet, tyvärr med undermålig utrustning, dock utan att blir träffad.
Mina vänner informerade om att trollet var kapabel att göra massiv skada.
När jag väl stod öga mot öga mot ett troll för andra gången hade jag otur och missade att göra en undanmanöver så då befann jag mig i ett läge där jag var tvungen att satsa allt eller inget. Det var då jag beslutade mig för att försöka och lyckades till slut fälla besten med hjälp av min pilbåge och dess ammunition

Skrivet av FuzioN:

Själv gick jag fram och nita den med kass Gear utan att bli träffad polarna sa dom gör sjukt ont andra trollet missade jag Dodge och det vart lite fuck it in out för att pilbåga ner aset 🤣

Medlem

hahaha jag skrev på mobilen ser nu det bli för tok fel för att förstå, skriver som en kråka gör jag redan men när autokorrekt även ändrar om orden så blir det bara värre.

Hoppas jag ni fick er ett skratt för kvällen bjuder på den =D

Medlem

Korpen kanske kan bli ett Totem-djur, en companion som ger dig fördelar?

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag lirar solo och tycker det är jäkligt mysigt när man inte orkar spela något som är tungt på action och handling. Man kan mest strosa runt för att plocka blåbär, bryta malm, bygga lite på sitt hus eller bli jagad av fem meter höga troll.

Klockrent avslut på vad som hade varit en grym hiss-pitch xD


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Hur kan man beskriva spelets nuvarande skick? Är det så bra att det känns som ett färdigt spel och man gläds åt att det är Early Access så att det kommer mer innehåll? Eller är det mer "det här var ju bra... för att var Early Access!".

Om jag är ute efter ett spel som är bra -NU-, kan jag slå till då eller ska jag vänta? Jag har verkligen ingen brådska så har hittills valt att vänta.

Som referens har jag spelat 7 Days To Die sen kanske 2014. Det är fortfarande i Early Access och har alltid känts som ett Early Access-spel. Det har varit just "det här var ju bra... för att var Early Access!", men aldrig känts som en färdig produkt. Och man har längtat efter varje ny major update eftersom de tillför så många nya saker och förbättringar.

Med tanke på hur väl Valheim säljer vill jag ju tro att spelet känns som en färdig produkt, men eftersom jag inte har testat själv är det svårt att veta om det är hype eller kvalitet som sålt 6 miljoner ex

Medlem

Har spelat lite och det var trevligt ,men nu vill jag att spelet skall utvecklas för innehållet är för tradigt ibland.
Känns som conanliret var i början.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

80+ timmar i spelet. Har ännu inte upptäckt allt. Inte ens sett en varg. Har bara dött en gång under all den tiden och det var av en arbetsolycka när jag skulle fixa taket på mitt hus. Säger kanske en del om min spelstil 😁

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Bara känslan (rädslan) av att stöta på sitt första troll är värt pengarna

Troll?!

När man precis kravlat sig upp i bergen och springer på en Stone Golem, det är smärta.

Eller tvåstjärniga fulingar/berserkers i Plains gör rätt ont dom också

Medlem

Ska detta komma på konsoll? Orka dator liksom när man är 30+

Medlem
Skrivet av DonDiego:

Ska detta komma på konsoll? Orka dator liksom när man är 30+

Kanske har dom sagt,och Em...PC är bäst och jag är 37(blir 38 senare i år).


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Kanske har dom sagt,och Em...PC är bäst och jag är 37(blir 38 senare i år).

Okej får hoppas på det verkar vara ett skönt lir!

1
Skriv svar