En timme "Rainbow Six: Parasite"-gameplay läckt

Robot
En timme "Rainbow Six: Parasite"-gameplay läckt

Någon missade att läsa NDA-avtalet.

#rainbow-six-parasite


Medlem

Give me a real single player experience tru to the Rainbow Six origin instead.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ser jävligt mycket fram emot detta
Men även om det var kul att se borde han fan inte ha släppt det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankh:

Ser jävligt mycket fram emot detta
Men även om det var kul att se borde han fan inte ha släppt det.

Någon kommer få smisk, videon är ju duktigt vattenstämplad.


signatur
Medlem

Kollade lite. Ser ju onekligen stelt ut just nu.

Han får ett meddelande om att han blivit bannad från matchmaking i 24h pga fusk 22:40 in i videon. Tror inte det är typen som bryr sig om NDA särskilt hårt heller baserat på detta.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Någon kommer få smisk, videon är ju duktigt vattenstämplad.

Haha hela skärmen lixom


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Någon kommer få smisk, videon är ju duktigt vattenstämplad.

Det är det jag menar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Han påstår att han har frågat ubisoft om lov och med tanke på att den fortfarande är upp börjar man undra om han talar sanning.

Sånt här brukar försvinna fort som fan, eller så är det Facebook som är för långsamma.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Han påstår att han har frågat ubisoft om lov och med tanke på att den fortfarande är upp börjar man undra om han talar sanning.

Sånt här brukar försvinna fort som fan, eller så är det Facebook som är för långsamma.

Jag tror de hade föredragit bättre kvalite om han nu verkligen hade fått...samt som påpekades innan så blir han bannad i 24h på ett ställe i videon. Känns inte direkt som han är en favorit hos UBIsoft då!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Rainbow Six... Jo juste, RIP.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag tror de hade föredragit bättre kvalite om han nu verkligen hade fått...samt som påpekades innan så blir han bannad i 24h på ett ställe i videon. Känns inte direkt som han är en favorit hos UBIsoft då!

Haha blir han bannad I videon? xD

Medlem
Skrivet av jehuty:

Haha blir han bannad I videon? xD

Japp! Jag kan citera ett annat inlägg här som gjorde mig uppmärksam på det:

Skrivet av Ringo:

Kollade lite. Ser ju onekligen stelt ut just nu.

Han får ett meddelande om att han blivit bannad från matchmaking i 24h pga fusk 22:40 in i videon. Tror inte det är typen som bryr sig om NDA särskilt hårt heller baserat på detta.

Hade inte du påpekat det hade jag missat det då jag hoppade i videon


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Japp! Jag kan citera ett annat inlägg här som gjorde mig uppmärksam på det:

Hade inte du påpekat det hade jag missat det då jag hoppade i videon

Jag hoppade en hel del. Ren slump att jag såg det. Men spelet verkar ju onekligen väldigt integrerat med Siege och dess infrastruktur i dagsläget.

Är kanske fortfarande tidigt i utvecklingen. Men det kändes mer röjjigt i deras Event som de hade för ngt år sedan än vad detta gör tycker jag. Men så framstår inte han som spelar som en van Siegespelare i rörelsemönstret heller. Vilket i sin tur kanske förklarar den långsamma känslan... och behovet av fusk

Medlem
Skrivet av Ringo:

Jag hoppade en hel del. Ren slump att jag såg det. Men spelet verkar ju onekligen väldigt integrerat med Siege och dess infrastruktur i dagsläget.

Är kanske fortfarande tidigt i utvecklingen. Men det kändes mer röjjigt i deras Event som de hade för ngt år sedan än vad detta gör tycker jag. Men så framstår inte han som spelar som en van Siegespelare i rörelsemönstret heller. Vilket i sin tur kanske förklarar den långsamma känslan... och behovet av fusk

Jag hoppas dock de har med förstörelsen från RB6..det hade varit svincoolt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av jehuty:

Haha blir han bannad I videon? xD

https://youtu.be/m3cV6pK0_Go

22:39


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar