Singstar Kent i sommar

Robot
Medlem
Singstar Kent i sommar

"Varför Kents genom tiderna bästa låt, Mannen i den vita hatten (16 år senare) inte finns med på listan förtäljer inte pressmeddelandet."

Haha det kan ju diskuteras

Frilansare

Precis! Det är det den här kommentarstråden är till för. Så ge mig alla motargument du har nu!

Redaktör

Mer stålar till Kent, bandet som har get marknadsföring ett ansikte...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir det första Singstar jag köper.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kebbe:

Blir det första Singstar jag köper.

Instämmer!

Medan många skriker "sellouts!" igen så tycker att det är ballt att de inser hur man säljer musik idag och ger fanservice.


signatur
Medlem

UNDERBART!

Lätt att jag kommer köpa detta till mitt gamla PS2:a. Kent är mitt favoritband (ja, allvarligt).

Medlem

Mannen i den vita hatten (16 år senare), är utan tvekan något av det bästa som ett Svenskt band producerat.
Den texten ger mig rysningar varje gång jag hör den. Ska tilläggas att jag är ett stort fan av tung metall.
Men även vi hårda killar har känslor.

Detta kommer köpas utan snack. SingStar med vänner och en trevlig fylla är svårslaget!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Helt rätt Kent! Hade jag gillat SingStar så hade jag definitivt skaffat detta


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Detta kommer jag köpa ASAP! Älskar kent! Singstar får också en update snart så man kan battla online! Det kommer bli kul!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

En och annan enstaka Kent-låt funkar ju. Men en hel partykväll med Singstar som slutar med att alla stordeppar och börjar skära i sina handleder av all den melankoliska musiken? Njä... ^^

Medlem

I think I just puked a bit in my mouth.

Frilansare

Tycker galet sjukt om alla grannar som kommer att behöva stå ut med nattliga Jocke berg-ylanden från hugande entusiaster på efterfest. Med det sagt kommer jag att yla värst av alla. Om dyyyyyyyyyy var här!

Medlem

Jag tror att den enda anledningen att MIDVH inte är med är för att den aldrig (av någon outgrundlig anledning) släpptes som singel. De har iofs lagt med två andra låtar som inte blivit singlar men de är å andra sidan från nya skivan så de vill väl pusha den antar jag

Inaktiv

Kent är ju det bästa Sverige har i musik enligt min mening. Synd att deras försök på engelska inte nådde fram så fler fick höra. Det är i grunden musik av världsklass bara rent instrumentalt.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

1
Skriv svar