Cyberpunk 2077:s 1.2-patch gör Night Citys kvicka snutar lite långsammare

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Troll

Mja, hoppas själv på att spelet blir mera matigt med v1.2.. och i fortsättningen.

Äh. Vadå troll?
Det är många som känner likadant.

Största "fuck up:en" sen James Howells slängde bort en hårddisk med åtkomst till 7500 Bitcoins (aj aj aj).

Kanske inte så katastrofalt på personligt plan som ovan nämnda, men en otroligt kass lansering, fylld av lögner.

Medlem
Skrivet av SunShine:

de borde släppa en patch som tar tillbaka spelet till ritbordet och de kan göra om o göra rätt.

Helt riktigt!

Medlem

Har inte köpt det än. Och verkar som att jag gjorde rätt i att vänta. Tänker att dom ska få fixa spelet lite till innan jag hoppar på. Kan tänka mig att det blir lagom till höst/vinter 2021.

Medlem
Skrivet av shelter:

Sa dom inte "Massive patch"... det här var ju inte mycket.
Jag får nog släppa CP2077 nu och hoppas på en GOTY release istället.

Det hela känns lite som Watch Dogs, var ganska hypat men sen visade sig att det var ganska mediokert spel när det väl kom ut.

Kan du inte läsa eller? Det står ju klart och tydligt i texten att man pga hacker attacken tvingats skjuta på stora delar av den förväntade 1.2 patchen.

Skribent
Skrivet av ecHo!:

Kan du inte läsa eller? Det står ju klart och tydligt i texten att man pga hacker attacken tvingats skjuta på stora delar av den förväntade 1.2 patchen.

Det var jag som var för snabb med avtryckarfingret när artikeln lades upp. Patchen blev försenad pga intrånget, men storleken på den verkar inte ha påverkats – åtminstone inte vad vi vet.

Men som nämns i artikeln är detta inte allt som patchen kommer innehålla, även om jag tvivlar på att de undanhåller några större grejer. Vi får helt enkelt se när de släpper kompletta patch notes och meddelar när den kommer.

Medlem

Spelat typ 10h och gillar det.. Men nu har det börjat krascha var 10e minut och blivit ospelbart.. Ingen som har nåt tips på fix? PC och 3080 kort.

Medlem

Köpte det på release oxh installerade när jag fick hem det.
Jag har dock inte vågat börja spela det än på grund av alla problem som beskrivs och att jag inte vill få upplevelsen förstörd av detta.

Kommer nog vänta på PS5 uppdateringen och hoppas att CDPR lyckats få till en bra upplevelse tills dess.
Förhoppningsvis så smakar det bättre efter ett extra år i ugnen, då borde de väl inte kunna skylla på tidsbrist längre?

Skrivet av CeeM:

Spelat typ 10h och gillar det.. Men nu har det börjat krascha var 10e minut och blivit ospelbart.. Ingen som har nåt tips på fix? PC och 3080 kort.

Tips: sätt in ditt 3080kort i din PC så att den får samarbeta med resten av datorn


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

jag har varit flitig i sidouppdrag och att samla massa stålar, men inte kört mkt av main story än. tänkte att jag väntar in bättre läge. kanske är dags nu då


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Tips: sätt in ditt 3080kort i din PC så att den får samarbeta med resten av datorn

😂 Fick för mig att 3080 var trådlöst 🤦

Medlem

The Witcher 3 + expansioner sträckspelade jag. Var stort sett enda spelet jag spelade under den perioden.

Cyberpunk 2077 har jag pausat efter 100+, gissar att jag är på slutet så får försöka ta tag i det när man ids.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av ecHo!:

Har inte köpt det än. Och verkar som att jag gjorde rätt i att vänta. Tänker att dom ska få fixa spelet lite till innan jag hoppar på. Kan tänka mig att det blir lagom till höst/vinter 2021.

Jag har testat och refundat, men annars sitter jag i samma båt som du. Om de lyckas få det reparerat ger jag det en ny chans, men jag tycker inte en halvfärdig produkt är värd 60 europeiska pesos. Särskilt inte när jag redan har en hel drös kritikerrosade spel i backloggen.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ännu en senior developer lämnar CDPR, som lead gameplay designer.

https://www.pcgamer.com/cyberpunk-2077-lead-gameplay-designer...

Abandon ship?


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av CeeM:

Spelat typ 10h och gillar det.. Men nu har det börjat krascha var 10e minut och blivit ospelbart.. Ingen som har nåt tips på fix? PC och 3080 kort.

Inte utan mer information, som i vilka situationer det kraschar eller om ditt grafikkort blir för varmt.

Kör själv bara på ett 2070-kort, men har inte fått en enda krasch efter över 100h spelande.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

123
Skriv svar