WoW: Cataclysm-betan kryper närmare

Medlem
WoW: Cataclysm-betan kryper närmare

Hoppas man får vara med o testa så man slipper vänta så länge!

Moderator | Testpilot

Länge leve World of Warcraft!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

väntar med iver på dom som säger sig inte spelat WoW men tycker ändå det suger : )
edit: Samt alla som spelat "en månad" eller stackarna som fortfarande är rasande för att tbc/wotlk släpptes hehe

OnT: Kul för dom som väntar men vad mig anbelangar, Näh har inte tid/ork att ta upp ett mmorpg igen


signatur

woop woop

Medlem

Spelade skiten från början till när Wrath of the Lichking släpptes, vid det laget var spelet förstört av både blizzard, p12or och kinesiska goldfarmers.
Den här expansionen känns som ett desperat försök att göra nåt nytt, roflade när jag såg trailern första gången.

Edit: Skrev FT först, menade Wrath of the lichking

Medlem

Spelar folk det här gamla spelet fortfarande?


signatur

Meep!

Medlem
Inaktiv

Fortfarande det bästa MMO-spelet på marknaden enligt mitt tycke. Till alla som inte spelar eller äns gillar WoW, att orka kommentera hur lite ni gillar det, i varenda j*vla nyhet rörande spelet? Är det ett behov som måste uppfyllas?

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Spelade skiten från början till när Frozen Throne släpptes, vid det laget var spelet förstört av både blizzard, p12or och kinesiska goldfarmers.
Den här expansionen känns som ett desperat försök att göra nåt nytt, roflade när jag såg trailern första gången.

men vad har Frozen Throne med wow att göra då?

Medlem

De som kommer in och kommenterar hur dåligt WoW är hela tiden är det folket som gjorde epic fail under deras karriär, kanske blev de mobbade för dålig dps, eller för dåligt uppförande.

Ont: Skall bli grymt att återvända till rötterna!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Desmin:

Fortfarande det bästa MMO-spelet på marknaden enligt mitt tycke. Till alla som inte spelar eller äns gillar WoW, att orka kommentera hur lite ni gillar det, i varenda j*vla nyhet rörande spelet? Är det ett behov som måste uppfyllas?

Håller med fullständigt..

Har testat i stort sätt alla MMO på marknaden förutom StarTrek för det är inget jag ens är intresserad det minsta av.
Men det spel som verkligen satt sig bäst och man lirat dag och natt är WoW.
Blizzard vet hur man ska göra. Dock inte spelat det på ett bra tag men när Cataclysm kommer så är det nog dags för en tur i karusellen igen

Medlem
Skrivet av invader:
Skrivet av Ap@n:

Spelade skiten från början till när Frozen Throne släpptes, vid det laget var spelet förstört av både blizzard, p12or och kinesiska goldfarmers.
Den här expansionen känns som ett desperat försök att göra nåt nytt, roflade när jag såg trailern första gången.

men vad har Frozen Throne med wow att göra då?

Blandade ihop dem, menade wrath of the lichking

Medlem

Haha, vissa bara måste skriva i en tråd som inte har något med deras intresse längre att göra. Gå och lägg er

OT: Förhandssnacket säger ju att dom vill gå tillbaks mycket till hur det än gång var. Visserligen går det inte att gå helt tillbaks, men vi får se hur mycket dom kan göra i Cata

Inaktiv

Länge sedan man spelade WoW, men som sagt så ska det bli intressant och testa när det nya PvP systemet kommer. Och sedan se hur "top" spelarna kommer prestera.

Medlem

Huh? Nytt PvP system? Gå tillbaks mycket till hur det en gång var? ;o
Jag trodde det skulle bli ett nytt wotlk mer eller mindre, har inte haft någon koll.. låter intressant isåfall

Inaktiv

World of Warcraft i mitt hjärta! <3

Medlem

Ser fram emot det!

Medlem
Skrivet av b0ne:

De som kommer in och kommenterar hur dåligt WoW är hela tiden är det folket som gjorde epic fail under deras karriär, kanske blev de mobbade för dålig dps, eller för dåligt uppförande.

Ont: Skall bli grymt att återvända till rötterna!

Måste faktiskt säga att jag håller med dig

11miljoner spelar kan inte ha fel? (Jajja jag vet att de finns dubbla konton också, tack ^^)

Medlem

Känns som Deathwing är det sista stort välkända som finns kvar i warcraft loren.

Medlem

Även om min tid för WoW är förbi och spelet var jäkligt roligt när man spelade och man är mer än trött på det nu, så är det faktiskt i min åsikt det bästa mmo. Jag kan inte hitta några direkta fel på spelet och de som bara kommer hit och postar en post om hur skit spelet är borde titta tillbaks till den tiden dom spelade och inse hur kul det var (för jag hoppas verkligen dom som klagar har spelat det).

Medlem
Skrivet av b0ne:

De som kommer in och kommenterar hur dåligt WoW är hela tiden är det folket som gjorde epic fail under deras karriär, kanske blev de mobbade för dålig dps, eller för dåligt uppförande.

+1

Som jag ser det så blir Cataclysm "make or break"-expansionen. Antingen blir det bättre än någonsin eller så blir det värdelöst skräp som jag äntligen kan lägga på hyllan efter 6 år.

Inaktiv
Skrivet av Mykee:

Huh? Nytt PvP system? Gå tillbaks mycket till hur det en gång var? ;o
Jag trodde det skulle bli ett nytt wotlk mer eller mindre, har inte haft någon koll.. låter intressant isåfall

Kanske inte ska kalla det nytt, men i alla fall så står det mesta i länken.

http://www.wowwiki.com/World_of_Warcraft:_Cataclysm

Medlem
Inaktiv

satte nyss WoW-kanylen i min flickvän..
"kan vi spela online-spelet ikväll?" frågas varje dag på japanska..

det är roligare att knarka tillsammans med någon, kom ihåg det barn

Medlem

world of fail:O nejdå, wow är ett riktigt bra mmorpg men för min smak är det bara för mycket grind....YEY jag har spelets bästa GEAR!! (ny patch) dan min gear suger, måste spela instancer 24/7 för att få bra gear..osv osv


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

haha så underbart. jag satt och läste kommenarerna till denna nyhet och tänkte för mig själv när blizzard skulle skicka min invitiation till starcraft 2 betan, samma sekund damp brevet från blizzard ned i inboxen ^^

Hurra


signatur

Everyday I worry all day

Inaktiv

In b4 flames! Oh wait...

Anyways, längtar som fasen till detta, vill verkligen se mer gameplay och sånt, blir nog en av höstens lir.

Inaktiv
Skrivet av Deathshead:

Känns som Deathwing är det sista stort välkända som finns kvar i warcraft loren.

Nej det är det verkligen inte

Nu får vi WoW-skeptiker en känga, jag är dock glad för alla andras skull. Play on!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
12
Skriv svar