Sju sköna skådespelare bekräftade för Netflix-Witchers andra säsong

Robot
Sju sköna skådespelare bekräftade för Netflix-Witchers andra säsong

Nenneke, Dijkstra och Phillippa Eilhart med flera har fått köttslig representation.

#netflix, #the-witcher


Medlem

Aldrig spelat Witcher men gillade Netflix serien skarpt och är sjukt peppad inför S2 👍

Medlem
Skrivet av Athretil:

Aldrig spelat Witcher men gillade Netflix serien skarpt och är sjukt peppad inför S2 👍

Samma här. Varken spelat spelen eller läst böckerna. Lite skönt ibland att inte behöva ha några förväntningar på en serie/film som kan grusas. 😁

(Fast är man peppad inför säsong 2 kan ju det grusas i och för sig. 😋)

Medlem
Skrivet av jawik:

Samma här. Varken spelat spelen eller läst böckerna. Lite skönt ibland att inte behöva ha några förväntningar på en serie/film som kan grusas. 😁

(Fast är man peppad inför säsong 2 kan ju det grusas i och för sig. 😋)

Haha ja nu håller vi tummarna på att den blir bra!

Synd att det inte tog med Rolf Lassgård

Medlem
Skrivet av Athretil:

Aldrig spelat Witcher men gillade Netflix serien skarpt och är sjukt peppad inför S2 👍

Hur kommer det sig att du inte testar dig på Witcher 3 när du gillar serien, om man får fråga?
Gillar man serien utan att ha spelet spelet, då tror jag fan att spelet är 10/10 för dig!

FM-guru
F.d. Sisyr

Liz Carr var underhållande på WILTY. Det är exakt allt jag vet om dessa.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Hur kommer det sig att du inte testar dig på Witcher 3 när du gillar serien, om man får fråga?
Gillar man serien utan att ha spelet spelet, då tror jag fan att spelet är 10/10 för dig!

Witcher 1 är ju bäst i hela serien, så han borde om något börja där isf.

Medlem

Här hade jag fått för mig att inspelningen redan var klar... Wtf...


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Backloggens befriare
Skrivet av Rakoon:

Witcher 1 är ju bäst i hela serien, så han borde om något börja där isf.

Även om jag helt klart förstår vad du menar och på vissa sätt kan hålla med, så är den där kommentaren ungefär lika nyanserad som en svart slips i en släckt garderob.

Har man inga problem med lite föråldrad spelmekanik och inte världens tightaste spel, så är The Witcher kanske något att testa på.
Är man inte intresserad av att testa gamla spel och se hur serien utvecklats och formats är det absolut rätt att hoppa in rakt i trean.
Alla tre spelen är väldigt bra. Och att se utvecklingen genom serien är en otroligt häftig upplevelse.


signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare

För övrigt har jag ingen aning om vilka dessa nunor är.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av Prixm:

Hur kommer det sig att du inte testar dig på Witcher 3 när du gillar serien, om man får fråga?
Gillar man serien utan att ha spelet spelet, då tror jag fan att spelet är 10/10 för dig!

Skrivet av Rakoon:

Witcher 1 är ju bäst i hela serien, så han borde om något börja där isf.

Nej kommer inte orka spela igenom ettan och tvåan då dom känns för gamla även om handlingen kanske är fantastisk.
Men trean ska jag nog spela igenom nu, har inte blivit av för att jag har 4 barn och inte känt att jag haft tiden men nu börjar dom växa upp och tiden börjar sakta men säkert räcka 😁

Medlem

Blev mörkrädd av kvinnan i röd tröja. Ser ut som hon bär en mask. Kvinnliga LeatherFace™ mon tro..
________________
:::EDiT:::
Man ska aldrig göra sig lustig på någons utseende. Tack för att "eld" inte gick på mig hårt utan du bara uppmärksamma det snabbt och enkelt. O vänligt. Sån person är jag egentligen inte.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Athretil:

Nej kommer inte orka spela igenom ettan och tvåan då dom känns för gamla även om handlingen kanske är fantastisk.
Men trean ska jag nog spela igenom nu, har inte blivit av för att jag har 4 barn och inte känt att jag haft tiden men nu börjar dom växa upp och tiden börjar sakta men säkert räcka 😁

Tvåan känns inte för gammal enligt mig. Det är det bästa i serien enligt mig, även om trean också är fantastiskt.

Spelkänslan I tvåan känns fortfarande modern.

Medlem

Aldrig hört talats om dessa skådisar. Men kul för The Witcher fans med lite nya ansikten!

Frilansare

Nya ansikten är alltid ett stort plus, våga vägra superkändisarna. Sen har jag ingen aning om talangen här. Och uppriktigt sagt - tröttnade lite innan s1 var slut.

eld
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Blev mörkrädd av kvinnan i röd tröja. Ser ut som hon bär en mask. Kvinnliga LeatherFace™ mon tro..

Lite påminnelse om att hålla en nivå bara, ingen sånt

Inaktiv
Skrivet av eld:

Lite påminnelse om att hålla en nivå bara, ingen sånt

Inget sånt vadå? Ser ju faktiskt konstig ut.

Medlem
Skrivet av anon_327210:

Inget sånt vadå? Ser ju faktiskt konstig ut.

Haha, håller med. Kunde inte sagt det bättre själv. Var tvungen att rätta till glasögonen. Älskar spelen men serien tappade tyvärr stort mot slutet så är lite kluven inför S2.

Medlem

michael jackson är med? nice

Medlem
Skrivet av anon_327210:

Inget sånt vadå? Ser ju faktiskt konstig ut.

Håller med. Googlade och såg att hon tycks sitta i rullstol och ha nån sjukdom. Men med tanke på hur "Fenn" porträtteras i böckerna (se länk till wikian) verkar hon vara perfekt till rollen.

https://witcher.fandom.com/wiki/Codringher_and_Fenn

Medlem
Skrivet av ESTiMATE:

Aldrig hört talats om dessa skådisar. Men kul för The Witcher fans med lite nya ansikten!

Inte jag heller. Vad är de kända ifrån?

Medlem
Skrivet av eld:

Lite påminnelse om att hålla en nivå bara, ingen sånt

Jo faktiskt. Man ska aldrig göra sig lustig på någons utseende. Tack för att du inte gick på mig hårt utan du bara uppmärksamma det snabbt och enkelt. O vänligt. Sån person är jag egentligen inte.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av anon_327210:

Inget sånt vadå? Ser ju faktiskt konstig ut.

Skrivet av arelion:

Haha, håller med. Kunde inte sagt det bättre själv. Var tvungen att rätta till glasögonen. Älskar spelen men serien tappade tyvärr stort mot slutet så är lite kluven inför S2.

Hon har artrogrypos. Fuckar upp leder, muskelvävnad etc från födseln.

Medlem

Från Hem till gården (*RYSNINGAR*) till en serie som The Witcher... Lite har hänt under ens livstid!

Dagens serier har rest många nya stjärnor. Huvudsaken är att de som karaktär, inte känns tomma och utplanterade.

Medlem
Skrivet av Athretil:

Aldrig spelat Witcher men gillade Netflix serien skarpt och är sjukt peppad inför S2 👍

Önskar jag satt i dina skor.

Gillar du serien, så tror jag definitivt du kommer gilla spelet. Storymässigt åtminstone.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Ska bli spännande att se Liz Carr spela som Fenn. Fenn är ju dock en man, men tror Liz klarar av det galant.

Ser framemot! Hoppas S2 blir betydligt mer coherent än S1 vilket extremt osammanhängande vilket fick tittaren att bli förvirrad och hänga upp sig.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Ugh, en tjej som spelar Fenn och en mörkhyad som spelar Philippa och Nenneke. Lika dåligt val som Yennefer och Ciri.

Kommer störa mig så in i norden, men serien lär väl vara sevärd ändå.

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Önskar jag satt i dina skor.

Gillar du serien, så tror jag definitivt du kommer gilla spelet. Storymässigt åtminstone.

Nej dags att köra 3:an iaf 😊

Medlem
Skrivet av Athretil:

Nej dags att köra 3:an iaf 😊

Go for it! 😀


signatur

Ordo Ab Chao

12
Skriv svar