Spela Watch Dogs: Legion gratis i helgen

Robot
Spela Watch Dogs: Legion gratis i helgen

Har du tvekat tidigare kan det vara värt att testa om spelet vuxit sedan release.

#gratis, #watch-dogs-legion


Medlem

Hade ju varit väldigt nice om man hade kunnat få en gratishelg via Stadia också. Borde ju vara det enklaste att slå på/av för en gratisperiod.

Medlem

Men var är hundarna som man skulle titta på?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Men var är hundarna som man skulle titta på?

Amazon.se hade en bra deal på Titta på Hundar 2 tidigare i år.

Jag provade detta spela genom Uplay+ eller vad det heter. Men det var svårt att fastna. Det saknas något. Finns ingen identitet. Känns tomt och meningslöst. Tycker inte detta med tusentals spelbara karaktärer funkade.

Sedan klarar jag helt ärligt inte av Ubisofts open world spel. Det är bara för mycket. Och allt kladd på kartan gör mig stressad. Lyckades aldrig lira klart de senaste tre AC spelen, Gav precis upp med Valhalla även om jag gillar det i övrigt.

Medlem

Klarar inte av cringen med hackers i stan. Ettan var okey, 2an blev för mycket, 3an ser ut som 2an så tack men nej tack.

Medlem
Skrivet av robbis:

Klarar inte av cringen med hackers i stan. Ettan var okey, 2an blev för mycket, 3an ser ut som 2an så tack men nej tack.

Samma här. Spelade ettan och tyckte den var okej även om det blev förmycket det sista (Samma med Far cry och Asscreed spelen). Men tvåan spelade jag i 2-3 timmar innan jag inte orkade mer. Det blev för mycket. Kommer inte att testa detta tyvärr

Medlem

Ett helt okej spel för den som gillar gadgets, hackning och stealth.

Men jag blev otroligt besviken över att nextgen-versionerna inte körs i 60 FPS. Istället har de fokuserat på raytracing som ärligt talat märks ganska lite när man rör sig i spelvärlden.

Medlem

199 kr på Netonnet, men jag gillade inte de andra watch dogs så jag hoppade detta och kör Assassins creed istället då jag aldrig spelat den serien förr.

Så stort tack för denna nyhet, nu får jag se om Legion är värt att satsa på. Jag gillar grejen med att man kan rekrytera personer och dör man i ett uppdrag så dör den personen.

Medlem
Skrivet av Andreas88:

Så stort tack för denna nyhet, nu får jag se om Legion är värt att satsa på. Jag gillar grejen med att man kan rekrytera personer och dör man i ett uppdrag så dör den personen.

Just den grejen funkar riktigt bra. Upplägget med permadeath bidrar till en bra nerv. Dock inte bara i uppdrag. Jag blev rätt snopen i början av spelet när jag glömde bort vänstertrafiken och gick rakt ut framför en buss. Det var den karaktären...

Medlem

Hmmm.... Måste jag prova i alla fall. Famous last words. That's how they get ya!


signatur

/MJ

Medlem
Skrivet av bluebird:

Just den grejen funkar riktigt bra. Upplägget med permadeath bidrag till en bra nerv. Dock inte bara i uppdrag. Jag blev rätt snopen i början av spelet när jag glömde bort vänstertrafiken och gick rakt ut framför en buss. Det var den karaktären...

Haha, jag ska komma ihåg det!

Medlem
Skrivet av robbis:

Klarar inte av cringen med hackers i stan. Ettan var okey, 2an blev för mycket, 3an ser ut som 2an så tack men nej tack.

Gillade Watch Dogs 1 då spelet var så pass mörkt som det var. Watch Dogs 2 var kul att lira då gameplayet hade förbättrats och nya gadgets hade tillkommit som drönaren vilket gjorde under för spelet. Däremot avskydde jag de otroligt färgglada töntiga karaktärerna som nu tillkommit. För humoristiskt och glada färger. Önskar personligen mörka spel. Iaf när det kommer till att spela kriminell eller outlaw. Där ska det vara seriöst tycker jag. Äger Watch Dogs 3 hos EPiC men har inte börjat lira det ännu. Ligger i min BackLog.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar