14:00 - Vi tar spelhelg med Fragzone-Fredag!

Robot
14:00 - Vi tar spelhelg med Fragzone-Fredag!

Om Duke Nukem-jubileum, Playstation VR 2, Jade Raymond, AI-nattvandrare , Square Enix-nyheter och mer! Häng med i chatten, eller glugga reprisen. Alla ska med!

#fragzone-fredag


Frilansare

Britta firade "Republic of Emo"s nya flagga med några djupa Mumford & Sons-ackord.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Joakim Bennet:

Britta firade "Republic of Emo"s nya flagga med några djupa Mumford & Sons-ackord.

Jag är i det här inlägget och jag gillar det inte.


signatur
NuZ
Testpilot

Fan hinner inte förhänget Sjukt nice initiativ men hinner sällan såhär dags. Ska försöka hinna till nästa vecka iaf


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Hur mycket hon än övade lärde hon sig aldrig spela Valheim.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Alla vet att konstpauser är en strypt fis.

Medlem

"Okej, nu kan jag ta ett C. Vad ska jag köpa för flagga härnäst?"

Medlem

"vadå jag inte kan spela gitarr? jag har ju klarat ut alla guitar hero :)"

Medlem

"Elin vill flagga för att hennes inredningssmak blivit sämre sen hon började jobba på ackord"

Medlem

#bildtext

"När hon såg ned på gitarren så mindes hon musikmajjen. Han var verkligen sträng."

(Avstår dock medverkan i tävlingen iom att jag vann förra.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

”Här sitter jag och är svår, på en fredag”

Medlem

#bildtext

"Flaggan är en hyllning till min livspartner, Cmoe*. I alla fall, här kommer Wonderwall."

*alltså Zmo~e, som ni fick för er att tjejen hette när ni försökte minnas namnet.

Gnällkuk

*Jazz music stops * Vad fan tänkte Calle när han valde den här bilden på mig?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

"Mitt i Fredmans Epistlar kom Lisa på att hennes hamster fortfarande satt fast i dammsugarpåsen."

#bildtext


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Gitarrlektionerna på distans var inte särskilt givande för Ebba, som varken hade dator eller telefon.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

"Här kommer alla känslorna på en och samma gång."


signatur

I'll catch you further down the trail...

Medlem

Roy och Roger har en mack ihop.


signatur

I'll catch you further down the trail...

Medlem

"Leende guldbruna ögon"


signatur

I'll catch you further down the trail...

Medlem

bildtext: "ne man kanske ska skippa självrespekten och spela lite Vikingarna kanske? "

Medlem

Jag spelar för kul.

SoL
Medlem

”När Ellie får veta att Joel har köpt ett xbox series x”

Skägg.
10 Chambers

Sa de verkligen ”Spela Svårline!”?


signatur
Medlem

Where is Simon. I'm sure I got talent.

Medlem

Ljuva Fragzone fredag avnjuts på en söndag denna gång, ute på landet dessutom!


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

“At the Festivus dinner, you gather your family around and you tell them all the ways they have disappointed you over the past year.”

“Damn you Seinfeld, you useless pustule!”

“Looking at cleavage is like looking into the sun. You don’t stare at it. It’s too risky. You get a sense of it, then you look away.”

“You most likely know it as Myanmar, but it will always be Burma to me.”

“Yeah, I’m a great quitter. It’s one of the few things I do well. I come from a long line of quitters.”

“No soup for you!”

“I can’t be with someone who doesn’t break up nicely. It’s an important part of the relationship.”

“Boy, these pretzels are making me thirsty.”

Gissa nu (utan att Googla) vilka citat som är av Jerry, Cosmo, Elaine, George, Frank, Newman, Kev Kassem och J. Peterman...


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Frank: “At the Festivus dinner, you gather your family around and you tell them all the ways they have disappointed you over the past year.”

Newman: “Damn you Seinfeld, you useless pustule!”

Jerry :“Looking at cleavage is like looking into the sun. You don’t stare at it. It’s too risky. You get a sense of it, then you look away.”

Peterman :“You most likely know it as Myanmar, but it will always be Burma to me.”

George :“Yeah, I’m a great quitter. It’s one of the few things I do well. I come from a long line of quitters.”

Soup nazi :“No soup for you!”

Elaine: “I can’t be with someone who doesn’t break up nicely. It’s an important part of the relationship.”

Alla (Cosmo) “Boy, these pretzels are making me thirsty.”

Gissa nu (utan att Googla) vilka citat som är av Jerry, Cosmo, Elaine, George, Frank, Newman, Kev Kassem och J. Peterman...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Borde inte nån dra ett skämt om G string


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Frank: “At the Festivus dinner, you gather your family around and you tell them all the ways they have disappointed you over the past year.”

Newman: “Damn you Seinfeld, you useless pustule!”

Jerry :“Looking at cleavage is like looking into the sun. You don’t stare at it. It’s too risky. You get a sense of it, then you look away.”

Peterman :“You most likely know it as Myanmar, but it will always be Burma to me.”

George :“Yeah, I’m a great quitter. It’s one of the few things I do well. I come from a long line of quitters.”

Soup nazi :“No soup for you!”

Elaine: “I can’t be with someone who doesn’t break up nicely. It’s an important part of the relationship.”

Alla (Cosmo) “Boy, these pretzels are making me thirsty.”

Gissa nu (utan att Googla) vilka citat som är av Jerry, Cosmo, Elaine, George, Frank, Newman, Kev Kassem och J. Peterman...

Alla rätt, snyggt!

Du vinner en virtuell T-shirt:


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar