Assassin's Creed gästspelar i Watch Dogs: Legion i augusti

Robot
Assassin's Creed gästspelar i Watch Dogs: Legion i augusti

Ubisoft stakar ut en roadmap för Legions 2021.

#ubisoft, #watch-dogs-legion


Medlem

Tyvärr kommer inte mer content fixa ett trasigt och dåligt spel.

Medlem

Har det blivigt nåt slags "game as a service' spel detta?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag gillade ju watch dogs legion, som singelplayer-spel. Men som game as a service är det helt intresserant för mig.


signatur

Ultrazine

Medlem

Synd bara att Legion är ren skit enligt mig...

Watch Dogs 2 var mycket mer min smak, vet inte om det bara är för att det utspelas i London som får mig off men...
Bara en sådan "liten" sak att trafiken är på fel sida gör mig redigt förvirrad ofta

Geeks Gaming

Nog något av de största besvikelserna gällande spel någonsin. Uppdragen är såååå tråkiga.

Skrivet av totte1015:

Synd bara att Legion är ren skit enligt mig...

Watch Dogs 2 var mycket mer min smak, vet inte om det bara är för att det utspelas i London som får mig off men...
Bara en sådan "liten" sak att trafiken är på fel sida gör mig redigt förvirrad ofta

För mig var det karaktärerna. I tvåan följde vi bara Marcus och hand vänner. Jag kunde känna en "vänskap". I Legion var karaktärerna bara förbrukningsvara. Om en dog rekryterade jag bara en ny. Jag kände ingen koppling till dom.

Inaktiv
Skrivet av 1DeadlySAMURAI:

I Legion var karaktärerna bara förbrukningsvara. Om en dog rekryterade jag bara en ny. Jag kände ingen koppling till dom.

Jag kände tvärtom.
Om en bra karaktär jag spelat länge avled kändes det i själen.

Gillade Legion, men något mästerverk var det var det definitivt inte.

Avstängd

Den pågående gratishelgen har fått mig att gå från kanske till definitivt köp. Nu är bara frågan om jag ska köpa och spela det redan nu på ps4 eller vänta på att få hem en ps5... Jobbigt med i-lands problem


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

1
Skriv svar