Slå världsrekord i kväll – stresstesta Mortal Online 2

Robot
Slå världsrekord i kväll – stresstesta Mortal Online 2

Hårdnackat svenskt MMORPG vill att du deltar.

#mortal-online-2, #releaselistan


Medlem

Missat totalt, det ser ju snyggt ut

Tittut farbrorn på sista bilden var lite läbbig, märkte han inte när jag tittade på utsikten, rykte till ordentlig när jag såg honom. Jättekonstigt.

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Missat totalt, det ser ju snyggt ut

Tittut farbrorn på sista bilden var lite läbbig, märkte han inte när jag tittade på utsikten, rykte till ordentlig när jag såg honom. Jättekonstigt.

Haha jag gjorde samma sak, var helt inne i hur snyggt det var när han plötsligt poppade upp. Herrejösses.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

fp
Medlem

Ser snyggt ut, Det skulle nog vara kul att test, men en liten oläsligt captcha med svart text på mörkgrågrön bakgrund dödade intresset.

Megadelux

Jag var med och testa ettan av detta spel för massa år sedan i Friends and Family alphan. Var rätt skoj men fastnade aldrig.
Deras mål är ett modernare UltimaOnline. Vilket jag spelade massor.

Medlem

Varför ska ett spel som ingen spelar slå rekord?

Medlem

Inte en chans att dom ens kommer nära ett världrekord haha.. Ingen känner till Mortal Online 2, då menar jag verkligen ingen. Speciellt inte detta event, det är otroligt få, otroligt förvånad om dom slår världsrekord :p.

Medlem
Skrivet av lerb:

Varför ska man kommentera när man uppenbarligen inte läst hela nyheten?

Jag har läst nyheten? Vad menar du?

Medlem

Synd att pvp såg hemst trist ut :/

Medlem
gigabyte

skulle vara intressant om artikeln talade om hur stort spelet är i gigbyte

Medlem

Spelet är ca 70gb. Har fått en nyckel men kommer inte in på nån server

Medlem

Det är ju bara remake av ettan, samma spel men med nyare grafik. ett spel med bara greifers som kommer dö precis som ettan

Medlem

Star Vault och det här spelet var uppe i en aktietråd ska bli intressant att följa aktien.
Även om jag tror på flopp själv

Medlem

Upp pumpad aktiekurs med snack om hundratusen spelare. Ser fram emot flopp och kurs krasch. lol
Asmongold försöker logga in med går inte. lol

Medlem
Skrivet av lerb:

Jag syftade på att din kommentar om att spelet inte har några spelare känns malplacerad för ett spel som ännu inte är släppt, vilket framgår i artikeln.

Men Mortal Online har ju funnits i flera år. De har ju utvecklat det väldigt länge. För 2:an bygger väl på originalet.

Medlem

Jag är lite nyfiken, åt andra sidan, MO var kanske lite före sin tid ang. crafting och survival, men gjorde det inte riktig rätt (om jag nu tar enbart (icke)popularitäten som mått. Om MO2 enbart har snyggare grafik... kanske. Kanske inte. Nuförtiden finns det ju nästan ett uppsjö av survival/crafting spel med och utan pvp/pve combat så jag ser inte riktig deras nisch att tjäna pengar på.
Vi får väl se....

Medlem

Dead... On.... Arrival

1
Skriv svar