People Can Fly kommer brännmärka fuskare i Outriders

Robot
People Can Fly kommer brännmärka fuskare i Outriders

Sa vi brännmärka? Vi menade vattenmärka deras gameplay.

#outriders, #people-can-fly


Medlem

Helt rätt dom är avskum!

Medlem

Det gillas!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Låt fuskare spela med fuskare på egna servrar.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Absolut ingen sympati, för nån som medvetet fuskar,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Minns när jag blev bannad i DayZ modden till mitt favoritspel Arma 2 för hundra år sen.
Spelade helt legit, men jag hittade en gigantisk hög med saker och ett lik.
Böjde mig ner och plockade upp en karta. Kartan var full med markeringar som rörde på sig (antar andra spelare) och när man klickade på kartan upptäckte jag att man teleporterade sig dit.
5min senare: BANNED due to cheating.

Helvete va lurad jag kände mig. Kunde inte ens spela vanliga Arma 2 längre pga BattlEye ban.
Sjukt drygt. Mailade dom och förklarade vad som hände, men de kunde inget göra då fusk loggats på mitt konto.
Slutade med att jag fick köpa en ny CD-nyckel till spelet.

Fuck cheaters och fuck BattlEye.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Minns när jag blev bannad i DayZ modden till mitt favoritspel Arma 2 för hundra år sen.
Spelade helt legit, men jag hittade en gigantisk hög med saker och ett lik.
Böjde mig ner och plockade upp en karta. Kartan var full med markeringar som rörde på sig (antar andra spelare) och när man klickade på kartan upptäckte jag att man teleporterade sig dit.
5min senare: BANNED due to cheating.

Helvete va lurad jag kände mig. Kunde inte ens spela vanliga Arma 2 längre pga BattlEye ban.
Sjukt drygt. Mailade dom och förklarade vad som hände, men de kunde inget göra då fusk loggats på mitt konto.
Slutade med att jag fick köpa en ny CD-nyckel till spelet.

Fuck cheaters och fuck BattlEye.

Hade aldrig i mitt liv köpt om spelet och gett utvecklaren mer pengar när de bannar oskyldiga människor p.g.a andra fuskare på det sättet, galet dåligt hanterat ju. Hade gått och spelat annat istället.

ELF
Medlem

Helt emot fusk online. Men att banna spelare som fuskat under alpha/beta/ har jag aldrig förstått. Trodde man släppte in spelare just för att vi dels skulle få testa spelet men även hjälpa till att ta sönder det så det inte kan gå sönder efter släpp.
Har många ggr tänkt fuska eller försöka hitta exploits, men om man kan bli bannad när man har hjälpt till med utvecklingen helt gratis så vet i tusan.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av magma:

Låt fuskare spela med fuskare på egna servrar.

Servrar de själva måste betala för, dessutom.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av ELF:

Helt emot fusk online. Men att banna spelare som fuskat under alpha/beta/ har jag aldrig förstått. Trodde man släppte in spelare just för att vi dels skulle få testa spelet men även hjälpa till att ta sönder det så det inte kan gå sönder efter släpp.
Har många ggr tänkt fuska eller försöka hitta exploits, men om man kan bli bannad när man har hjälpt till med utvecklingen helt gratis så vet i tusan.

Detta var ju dock ett demo, inte beta.

Håller helt med om beta visserligen, där ska man slå på systemen. Har aldrig haft problem med det. Hittar man något så rapporterar man det och så händer inget.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Servrar de själva måste betala för, dessutom.

Haha ja eller där utvecklarna av spelet själva kan ändra på förutsättningarna i spelet för att jävlas.
Typ mycket lägre drop rate för utrustning. Större huvuden på karaktärer. Fiender som tål jättemycket.
Hade varit en intressant anti-morot att fuska.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Helt rätt inställning! Gillas

Avstängd

Använt God mode in Skyrim någon gång & fuskkoder i GTA

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Haha ja eller där utvecklarna av spelet själva kan ändra på förutsättningarna i spelet för att jävlas.
Typ mycket lägre drop rate för utrustning. Större huvuden på karaktärer. Fiender som tål jättemycket.
Hade varit en intressant anti-morot att fuska.

Tycker det låter som en underbar idé!


signatur

I drank what?

Medlem

Quizet fick mig att börja minnas de gamla goda tiderna när polaren och jag var jäkligt manliga i CS:S. 2v2 var på G mot hans polare och vi stod för servern.
Innan våra storkäftade motståndare anlände, drog vi igång sv_cheats 1 och slängde igång kommandot för att göra väggarna genomskinliga för klient-sidan som slog in det.

Satan vad vi pangade, och vi var allt för stolta!

Medlem

Hatar fuskare i PvP, Det här är ingen PvP, vem fan bryr sig då.

Medlem

Har dom inte pratat om framtida pvp lägen i spelet? Hur som så är jag emot fusk även om det är co op. Jag menar hur skoj är det om andra är odödliga har dom bästa vapnen mm?

ZF
Medlem

Det kanske bara kommer bli konstiga placeringar av kamerainfällningen för streamen. Men spelet kanske flyttar runt märkningen.

Jag fuskade i GTA en gång genom att stå på ett tak i tre dar för att levla nog att skaffa en bil eller vad det nu var. Väl använd elräkning. Tusan vad jag hatar GTAV online..

Inaktiv
Skrivet av Dudinkalv:

Hade aldrig i mitt liv köpt om spelet och gett utvecklaren mer pengar när de bannar oskyldiga människor p.g.a andra fuskare på det sättet, galet dåligt hanterat ju. Hade gått och spelat annat istället.

Inte kunde jag vara utan mitt favoritspel (är fortfarande helt frälst i Arma-serien).
Byggde egna uppdrag och sådant till en liten milsim-community också, så "behövde" spelet för deras skull.
Känner att jag inte skyller på Bohemia Interactive. Skyller mest på BattlEye och deras skitsystem.
Kanske är bättre nu dock. Detta måste ju varit 2011 eller något.

Medlem
Skrivet av ZF:

Jag fuskade i GTA en gång genom att stå på ett tak i tre dar för att levla nog att skaffa en bil eller vad det nu var. Väl använd elräkning. Tusan vad jag hatar GTAV online..

Enda gången jag fuskat i ett online spel var GTA Online för att komma runt grinden. Använde det aldrig som scriptkidsen gör med att spränga hela lobbys eller ta pengar från folk eller trollande på det sättet.

Spelade några hundra timmar till legitimt innan jag tröttnade på Rockstars sandlådor. Hatar också GTAV Online och Red Dead Online så du är inte ensam.


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Medlem
Skrivet av Albax11:

Enda gången jag fuskat i ett online spel var GTA Online för att komma runt grinden. Använde det aldrig som scriptkidsen gör med att spränga hela lobbys eller ta pengar från folk eller trollande på det sättet.

Spelade några hundra timmar till legitimt innan jag tröttnade på Rockstars sandlådor. Hatar också GTAV Online och Red Dead Online så du är inte ensam.

Also:


signatur

I drank what?

1
Skriv svar