PUBG Mobile har 1 miljard (!) nedladdningar

Robot
PUBG Mobile har 1 miljard (!) nedladdningar

Som att nästan var sjunde människa på jorden laddat hem spelet.

#pubg, #pubg-mobile


FM-guru
F.d. Sisyr

Jag tycker jag är usel med handkontroll men kan inte ens föreställa mig hur usel jag skulle vara på att spela spel som detta på mobil. Så nej, jag har inte testat.

Medlem

Jag testade ett par matcher när det kom ut på mobil. Men håller mig till PC.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Tankade hem det första veckan då de kom. Avinstallerade dock det samma dag

Medlem

Hade jag bara kunnat koppla in en handkontroll på ett smidigt sätt så hade jag nog spelat men avskyr att spela på en touch skärm.
Tycker bara touch skärm fungerar bra till exempelvis pusselspel eller liknande.


signatur

PSN: MrOakenborn

Avstängd

Hur många av dessa 1 miljard är bottar? Nej jag har ju inte laddat ner och kommer inte göra. Kan inte föreställa mig spel på telefon.

Testat mobilversionen på Gameloop, funkade bra, horribel grafik och lagg. Inte speciellt kul om man säger så.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har inte ens sökt efter det i Play store.
Håller "ALLT" spelandet på PC...

/HomieX


signatur

Sometimes there is a moment as you are awakening
When you become aware of the real world around you
But you are still dreaming.
You may think you can fly but you do better not try.

Medlem

Testade mobilversionen vid ett tillfälle.. Gick förvisso relativt bra på första försöket.. Men PC-versionen kombinerat med polarna i Discord levererar på många fler plan i mitt tycke.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Testade mobilversionen vid ett tillfälle.. Gick förvisso relativt bra på första försöket.. Men PC-versionen kombinerat med polarna i Discord levererar på många fler plan i mitt tycke.

Typ alla vinner eller kommer top 10 sin första pubg mobile match för i början möter man mest dåliga bottnar. Sen när man fått öva lite så börjar man möta mer riktiga spelare.
Om det inte ändrats sedan jag testade spelet. Antar de gör så för att folk ska tycka det är kul i början.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Typ alla vinner eller kommer top 10 sin första pubg mobile match för i början möter man mest dåliga bottnar. Sen när man fått öva lite så börjar man möta mer riktiga spelare.
Om det inte ändrats sedan jag testade spelet. Antar de gör så för att folk ska tycka det är kul i början.

Haha, jag förvånades faktiskt över hur dåliga alla var. Makes sense!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar