Gollum-spelet kliver ur skuggorna, får första gameplay-trailern

Robot
Gollum-spelet kliver ur skuggorna, får första gameplay-trailern
Medlem
Medlem

När dom avslutar med wishlist now blir det stort: NEJ TACK!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Känns som ett spel som bara e meh, men som åxå på nåt sätt kan överraska en..
Så det blir att vänta å se på det, e just nu e ett nej tack för det.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Tror jag föredrar de två "Styx"-spelen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Magkänslan säger ”nej tack” då det säkert kommer vara 90% smyga spel. Inte min melodi. Men hoppas jag blir överraskad

Medlem

Haha alltså va.. Hur tänkte man när man valde att göra ett spel om Gollum? LoTR världen är ju väldigt stor. Finns väl typ minst 100 andra karaktärer man kunde gjort något kul av..... Ibland undrar man om de är fulla eller höga på pitch mötena.

Medlem
Skrivet av korvmos:

När dom avslutar med wishlist now blir det stort: NEJ TACK!

Bara nyfiken, vad är problemet med wishlists eller att säga att det går att wishlist:a det?

Medlem

Jag tycker allt det ser lite kul ut

Medlem

Nej tack. Som nämnts ovan, finns roligare och mer spännande karaktärer man kunnat bygga ett spel runt.

Medlem
Skrivet av Shazam:

Haha alltså va.. Hur tänkte man när man valde att göra ett spel om Gollum? LoTR världen är ju väldigt stor. Finns väl typ minst 100 andra karaktärer man kunde gjort något kul av..... Ibland undrar man om de är fulla eller höga på pitch mötena.

Gollum är på 7:e plats för tid i serien. Tror dom tänkte så..
(enligt) https://www.jetpunk.com/quizzes/lord-of-the-rings-characters-...

Ingen slående likhet direkt (fel former, ögonfärg och för mycket hår) inte ens höftskynket.

Mer likt Toadie i bumbibjörnarna.

(och djuren var kopior, oimponerad).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Shazam:

Haha alltså va.. Hur tänkte man när man valde att göra ett spel om Gollum? LoTR världen är ju väldigt stor. Finns väl typ minst 100 andra karaktärer man kunde gjort något kul av..... Ibland undrar man om de är fulla eller höga på pitch mötena.

Marknadsundersökningar har visat att gamers helst vill ha en produkt där Gollums arsle är mitt i skärmen hela tiden.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Umi
Medlem

Synd att inte Andy Serkis axlar rollen som Gollum, annars meh på detta

Medlem
Skrivet av Umi:

Synd att inte Andy Serkis axlar rollen som Gollum, annars meh på detta

Han är ju den nya inläsaren av böckerna som verkligen var på tiden, de gamla med Rob Inglis är bra men väldigt torra och livlösa emot vad Andy kan. Hittills så är väl bara The Hobbit ute men väntar ihärdigt!

1
Skriv svar