Sol, vår och spelhelg! Vad spelar du?

Medlem
Skrivet av Aggur:

Påbörjade Prey!

Riktigt bra spel. Jag skaffade adlrig det när det kom då jag då testade demon och et föll mig inte i smaken alls. Sedan för ett gäng månader sen hittade jag det på playstation now och tänkte "äsch jag ger det en chans till." och den här gången föll det mig i smaken.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Kommer att köra Breath of the wild på Wii U. Riktigt bra spel hittils, har kanske kört 10 timmar.
Sen blir det nog lite Mutant The road to Eden också. Så backlog för hela Slanten

Medlem

Kör Horizon Zero Dawn på pc. Det fick mycket skit när det släpptes men nu fungerar det jättebra för mig iaf!

Skitbra spel!

Medlem

Dead cells på switch som vanligt.

Sen även apex legends och battlefront 2 på PC.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Blir nog att fortsätta med min kampanj som fransoserna i Medieval Kingdoms 1212AD-modden till Total War Attila. Fantastiskt kul. Rekommenderas till alla som gillar Total War och medeltid. Nu har de ju fått in trebucheter i modden också.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Spelar They Are Billions. Riktigt roligt spel. Hade gärna sett en expansion eller en 2:a av det här spelet.

Gillar också det! Men sjukt svårt 😣 jag lyckades aldrig riktigt knäcka det

Medlem

Inget för tillfälligt
Fått irriterande WHEA UNCORRECTABLE ERROR som man försöker lösa.

Medlem

En fråga till er som spelar It Takes Two:

Hur utmanande är det?
Jag är lite orolig för att det ska vara för svårt för min fru. Jag vill inte köpa spel och en ny handkontroll som bara kommer bli liggande.
För henne är Lego-spelen lagom utmanande.

Testpilot

Ska dra igenom kampanjen i SW Battlefront II och sen sitta och vänta på patchen till Cyberpunk, nästa vecka? Hoppas.

Frilansare

Evil Genius 2!

Medlem

Skulle gissa att det blir en kombo av
Hades
In death unchained
Ragnarock


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Evil Genius 2!

Utan att få betalt för det? Eller jobbar du över?

OnT: Blir nog en del Stellaris.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Fina bonuspoäng till den som också läser en skvätt Svenska PC Gamer.

#fz, #spelhelg


Hades när jag har tröttnat på valheim, typ efter att par klantiga fel steg i plains och minus 10 i skill lv så blir man lite less på skiten. Så då hade man önskat att dom hade gjort som dark souls. Du fick antal souls som du kunde spendera på något utav skillsen. Hades är bra skit

Medlem

Köpte Assasins Creed Syndicate på rean, kul att träffa på historiska personer.
Det gillade jag med Odessey med och absolut var humorn riktigt bra.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Football Manager 2021!

Medlem

Diablo 2 LoD.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Leinad:

En fråga till er som spelar It Takes Two:

Hur utmanande är det?
Jag är lite orolig för att det ska vara för svårt för min fru. Jag vill inte köpa spel och en ny handkontroll som bara kommer bli liggande.
För henne är Lego-spelen lagom utmanande.

Min fru är inte spelare alls utöver mobilspel. Hon har det lätt i spelet för det är rätt pedagogiska ”promter” vad man ska göra. Knappar dock, där är det svåra... ”Y? vart fan sitter Y”.

Puzzel och sånt löser ni tsm. Lätt värt kan jag säga.

Dosor är det alltid bra att ha om batteriet tar slut i en när du spelar själv sen


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av magma:

Octopath traveler till pc kunde inte hålla mig när jag såg det på game pass..

Samma här! Har varit sugen på det till Switchen ett tag, men snålheten tog över. Mycket nice att det dök upp på Gamepass. Ska även passa på att testa Yakuza 6 hade jag tänkt.

Redaktör

Portal 2 med nioåringen strax. Han måste få känna lite kvalitetsspel som motvikt till Roblox. Sen ska jag försöka få med frun på It Takes Two. Wish me luck.


signatur
Frilansare
Skrivet av Akronym:

Utan att få betalt för det? Eller jobbar du över?

OnT: Blir nog en del Stellaris.

Jag får ta ut komp helt enkelt. Så blir det när vi får kod sent.

Medlem

Håller på med några stycken nu!

I multiplayerväg blir det mest Valheim på egen, dedikerad server med en kompis. Vi har just tagit oss upp i bergen och börjat gräva silver.

På PS5 lirar jag Miles Morales efter att ha kört platinum på originalet, och förstås F1 2020 nu när det är kickoff för racingsäsongen i helgen!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av NuZ:

Min fru är inte spelare alls utöver mobilspel. Hon har det lätt i spelet för det är rätt pedagogiska ”promter” vad man ska göra. Knappar dock, där är det svåra... ”Y? vart fan sitter Y”.

Puzzel och sånt löser ni tsm. Lätt värt kan jag säga.

Dosor är det alltid bra att ha om batteriet tar slut i en när du spelar själv sen

Tack för svar! Då blir det ett köp!

12
Skriv svar