Astro Bot, Subnautica, Moss, med mera – Gratis 9 gånger om för alla PS4-spelare!

Robot
Astro Bot, Subnautica, Moss, med mera – Gratis 9 gånger om för alla PS4-spelare!

Sony vill verkligen att du stannar hemma.

#playstation-4, #stay-at-home


Jag har inte spelat Playstationversionen men stödjer helhjärtat Moss.

Det är ett supermusigt spel som alla borde prova.

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

Jag har inte spelat Playstationversionen men stödjer helhjärtat Moss.

Det är ett supermusigt spel som alla borde prova.

supermusigt

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

supermusigt

Avstängd

Horizon zero dawn som blir gratis senare är dessutom complete edition. Frozen wilds ingår alltså där också.

Värt att tillägga också är att dessa, totalt 10 gratisspelen, inte kräver PS+ utan är gratis för alla


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Det där måste vara den roligaste gif jag sett på länge

Medlem

Abzû är ett av de mysigaste spelen jag någonsin spelat. Jag är en av dom där som älskar vattenbanor i spel så jag trivdes som fisken i vattnet 🙃

Skrivet av Checker:

Horizon zero dawn som blir gratis senare är dessutom complete edition. Frozen wilds ingår alltså där också.

Värt att tillägga också är att dessa, totalt 10 gratisspelen, inte kräver PS+ utan är gratis för alla

Ohhh, generöst! Frozen Wilds är en superb expansion 👌

Alltid fint när företag visar givmildhet 👍


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av androsynth:

Frozen Wilds är en superb expansion 👌

skulle du säga att det är värt att spela hela horizon från början bara för frozen wilds? hur lång är den ungefär? klarade spelet när det först släpptes och gillade det, men skippade expansionen. varit lite sugen på PC versionen på sistone dock.

Medlem

Verkar som att jag har en del spel att dyka ned i under helgen😉

Medlem

Ser fram emot att koppla in mitt PSVR igen och spela Paper Beast nu i helgen.

EDIT: För övrigt så är temat man fick med Subnatica riktigt trevligt, blev snabbt min favoritmenu till PS4.

ZF
Medlem

Trevvligt värre, och för en gångs skull hade jag bara två av dem innan.

Samt Horizon på skiva visserligen, men det är åtminstone litr bonus att slippa slita på den.

Medlem
Skrivet av ZF:

Trevvligt värre, och för en gångs skull hade jag bara två av dem innan.

Samt Horizon på skiva visserligen, men det är åtminstone litr bonus att slippa slita på den.

Precis vad jag tänkte när de delade ut Uncharted serien. 🙂

Epic har delat ut/delar gratis spel, Sony, Microsoft säkert också, EA, Ubisoft, Rock Star...you name it.

Gabe Newel, do you hear me now, CLEAR and LOUD? 🙂 Din snåla jä.... 😛

Medlem
Skrivet av quadratis:

skulle du säga att det är värt att spela hela horizon från början bara för frozen wilds? hur lång är den ungefär? klarade spelet när det först släpptes och gillade det, men skippade expansionen. varit lite sugen på PC versionen på sistone dock.

Klart värt! Beroende på hur lång tid man tar på sig och om man vill utforska länge och noga och finna allt eller om man bara vill köra igenom storyn gissar jag väl på att den är 10 - 20 timmar lång iaf. Det finns mycket nytt att se, uppleva och lägga vantarna på 😁

NuZ
Testpilot

Subnautica har jag inte på PS4an, Det tackar man för! Även Frozen wilds i April sedan


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Tog hem spelen idag och redan spelat igenom Abzû.
Varmt rekommenderat till de som inte har spelat detta förut

Medlem

Subnautica har jag haft sen det kom ut på skiva till ps4. Mycket bra spel och snart då kommer ju 2an below zero till ps4/5 också. Så hag passar på att köra igenom spelet en gång till innan below zero kommer.

Medlem

det var ett jäkla lass med grymma spel den här gången.
De som har PS VR och ännu inte kört Astrobot.. ni måste köra det nu! Finns inga ursäkter.
Utan tvekan ett av de bästa moderna plattforms spel som gjorts.
Jag vågar gå så långt som att säga att det är lika välgjort som Mario Galaxy. Det håller den nivån. Minuset är att det är lite kort. Jag hade önskat mkt mer världar. Men det man får är ett gäng timmar av extremt välgjort plattformande och hur jäkla bra det fungerar i VR.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

ZF
Medlem
Skrivet av A1200G:

Precis vad jag tänkte när de delade ut Uncharted serien. 🙂

Epic har delat ut/delar gratis spel, Sony, Microsoft säkert också, EA, Ubisoft, Rock Star...you name it.

Gabe Newel, do you hear me now, CLEAR and LOUD? 🙂 Din snåla jä.... 😛

Vet inte om Gaben själv delade ut, men det händer ibland att även "Steam" bjuder på spel. Eller om det alltid bara är på utgivaren, jag vet int.

Men gissar att det är delvis så på Playstation med. Utgivarna kompenseras säkert, men de nöjer sig nog med lite mindre för att inkluderas också.

Måste man ladda ner spelen för att ha tillgång till dem för evigt? För PS+-spel brukar det ju räcka att ”köpa” dem för att ha tillgång för evigt men för dessa spel ser jag bara möjligheten att ladda ner dem.

Medlem
Skrivet av krs_kristoffer:

Måste man ladda ner spelen för att ha tillgång till dem för evigt? För PS+-spel brukar det ju räcka att ”köpa” dem för att ha tillgång för evigt men för dessa spel ser jag bara möjligheten att ladda ner dem.

För mig var där från början en "Lägg till i biblioteket"-knapp, åtminstone på PS-appen. Efter att ha tryckt på den knappen ändrades knappens text till "Ladda ned". Så nej, man ska inte behöva ladda ned för att äga spelen.

ZF
Medlem

Ladda ner borde det stå först efter att man tryckt på köp eller lägg till. Men det kanske beror på vilken browser om det funkar så eller inte.

Det finns ju också den där sköna "ej tillgängligt" som dyker upp på både allt som faktiskt är det av diverse orsaker samt det jag redan köpt, istället för att helt enkelt säga "ladda ner" där med..

Medlem

Efter att jag tryckt på ”ladda ner” på varje spel så dök de upp i mitt bibliotek, annars fanns de ej där så det måste man nog göra om man vill ”äga” dem.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Skrivet av Quenya_92:

För mig var där från början en "Lägg till i biblioteket"-knapp, åtminstone på PS-appen. Efter att ha tryckt på den knappen ändrades knappens text till "Ladda ned". Så nej, man ska inte behöva ladda ned för att äga spelen.

Tack! Jag fick det också att funka i appen. Hittade inte möjligheten på konsolen.

1
Skriv svar